O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Petrobras rezervirao drugi u svijetu najveći Oil – Tanker

Petroleo Brasileiro SA, brazilska državna naftna tvrtka,zbog povećane proizvodnje sirovine u regiji,te potražnjom za pohranu, rezervirala je drugi najveći tanker na svijetu u vlasništvu Euronav NV.

Ultrajaki prijevoznik TI Europe za sirovine rezerviran je za šest mjeseci, te je u mogućnosti je pohraniti oko 3 milijuna barela nafte, izjavio je danas Alex Staring, Euronav je glavni offshore službenika.

ULCC je drugi po veličini u globalnoj naftnoj tankerskoj floti, prema Clarkson Research Services- jedinica najvećeg svjetskog posrednik za pomorska osiguranja.

Petrobras-ov izvoz nafte i prirodnog plina porastao je sa 2,6% u siječnju u odnosu na godinu ranije, na 2,73 milijuna barela dnevno.

Povećanje proizvodnje nafte iz Latinske Amerike je poticanje potražnje za više brodova za pohranu sirove nafte, a infrastruktura u regiji se razvija.

“Povećanje izvoza nafte iz Latinske Amerike je signal zahtjeva za više brodova koji se koriste kao spremište,” Staring je rekao telefonom iz Antwerpena, Belgija.

Petrobras nije bio dostupan za komentar u odgovoru na telefonski poziv i e-maila.

Brod je bio angažiran na dnevnoj cijeni od 19.000 dolara.

ULCC je trenutna tema, što znači da charter tek treba biti potvrđen.

Petroleo Brasileiro SA, brazilska državna naftna tvrtka,zbog povećane proizvodnje sirovine u regiji,te potražnjom za pohranu, rezervirala je drugi najveći tanker na svijetu u vlasništvu Euronav NV.

Ultrajaki prijevoznik TI Europe za sirovine rezerviran je za šest mjeseci, te je u mogućnosti je pohraniti oko 3 milijuna barela nafte, izjavio je danas Alex Staring, Euronav je glavni offshore službenika.

ULCC je drugi po veličini u globalnoj naftnoj tankerskoj floti, prema Clarkson Research Services- jedinica najvećeg svjetskog posrednik za pomorska osiguranja.

Petrobras-ov izvoz nafte i prirodnog plina porastao je sa 2,6% u siječnju u odnosu na godinu ranije, na 2,73 milijuna barela dnevno.

Povećanje proizvodnje nafte iz Latinske Amerike je poticanje potražnje za više brodova za pohranu sirove nafte, a infrastruktura u regiji se razvija.

“Povećanje izvoza nafte iz Latinske Amerike je signal zahtjeva za više brodova koji se koriste kao spremište,” Staring je rekao telefonom iz Antwerpena, Belgija.

Petrobras nije bio dostupan za komentar u odgovoru na telefonski poziv i e-maila.

Brod je bio angažiran na dnevnoj cijeni od 19.000 dolara.

ULCC je trenutna tema, što znači da charter tek treba biti potvrđen.