O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Hrvatski zapovjednik nije predvodio štrajk u SAD-u

Sindikat pomoraca Hrvatske potvrdio je da je u slučaju kruzera “Palm Beach Princess” koji je u medije nedavno dospio zbog navodnog štrajka posade na čelu s hrvatskim kapetanom, riječ o zapovjedniku iz Dubrovnika. No, u Sindikatu nisu željeli obznaniti ime hrvatskoga kapetana.

“Palm Beach Princess” je u biti ploveća kockarnica koja na svoje ture isplovljava iz luke Palm Beach na Floridi, brod je star punih 46 godina, a zbog velikih dugovanja prema luci i mnogim drugim vjerovnicima, menadžment kompanije zatražio je od posade da pristane na smanjenje plaće kako bi brod mogao nastaviti s poslovanjem.

U svojem priopćenju, menadžment kompanije objavio je da je hrvatski kapetan zbog toga pokušao organizirati štrajk, no voditelj dubrovačkog ureda Sindikata pomoraca Hrvatske, kapetan Vladimir Glavočić, kazao je da zapovjednik nije organizirao nikakav štrajk, a najmanje pobunu posade kako je objavljeno u pojedinim medijima.
– On je samo na legalan način štitio prava pomoraca i nije dopustio iskorištavanje posade ni od koga. Riječ je o pomorcu koji ima besprijekornu pomorsku karijeru, a upravo radi zaštite njegova digniteta i budućeg rada zapovjednika, ne želimo obznaniti njegovo ime. Iako je iskrcan s broda, zapovjednik je i dalje obaviješten o radnjama koje se poduzimaju u vezi s brodom i 194 člana posade koji su u svojim zahtjevima istaknuli da žele natrag i svojeg zapovjednika – kazao je Glavočić, napomenuvši da je suludo i promisliti da je kapetan organizirao štrajk i pobunu:

– Kao i kapetan, i vi dobro znate da je takvo nešto i promislio, a kamoli uradio, da bi mogao zaključiti svoju karijeru jer ga nikad više ni jedan agent, kao ni jedna kompanija, ne bi ukrcao – kazao je Vladimir Glavočić, dodavši da je u pregovore posade i vlasnika uključen i inspektor ITF-a u Miamiju, Hans Saurenman.

Čeka put u rezalište

Brodu je, neslužbeno doznajemo, zbog dotrajalosti zabranjena daljnja plovidba, a od listopada sljedeće godine ionako bi morao u staro željezo jer tada na snagu stupaju novi međunarodni standardi sigurnosti koje ‘Palm Beach Princess’ ne zadovoljava.

SlobodnaDalmacija.hr

Sindikat pomoraca Hrvatske potvrdio je da je u slučaju kruzera “Palm Beach Princess” koji je u medije nedavno dospio zbog navodnog štrajka posade na čelu s hrvatskim kapetanom, riječ o zapovjedniku iz Dubrovnika. No, u Sindikatu nisu željeli obznaniti ime hrvatskoga kapetana.

“Palm Beach Princess” je u biti ploveća kockarnica koja na svoje ture isplovljava iz luke Palm Beach na Floridi, brod je star punih 46 godina, a zbog velikih dugovanja prema luci i mnogim drugim vjerovnicima, menadžment kompanije zatražio je od posade da pristane na smanjenje plaće kako bi brod mogao nastaviti s poslovanjem.

U svojem priopćenju, menadžment kompanije objavio je da je hrvatski kapetan zbog toga pokušao organizirati štrajk, no voditelj dubrovačkog ureda Sindikata pomoraca Hrvatske, kapetan Vladimir Glavočić, kazao je da zapovjednik nije organizirao nikakav štrajk, a najmanje pobunu posade kako je objavljeno u pojedinim medijima.
– On je samo na legalan način štitio prava pomoraca i nije dopustio iskorištavanje posade ni od koga. Riječ je o pomorcu koji ima besprijekornu pomorsku karijeru, a upravo radi zaštite njegova digniteta i budućeg rada zapovjednika, ne želimo obznaniti njegovo ime. Iako je iskrcan s broda, zapovjednik je i dalje obaviješten o radnjama koje se poduzimaju u vezi s brodom i 194 člana posade koji su u svojim zahtjevima istaknuli da žele natrag i svojeg zapovjednika – kazao je Glavočić, napomenuvši da je suludo i promisliti da je kapetan organizirao štrajk i pobunu:

– Kao i kapetan, i vi dobro znate da je takvo nešto i promislio, a kamoli uradio, da bi mogao zaključiti svoju karijeru jer ga nikad više ni jedan agent, kao ni jedna kompanija, ne bi ukrcao – kazao je Vladimir Glavočić, dodavši da je u pregovore posade i vlasnika uključen i inspektor ITF-a u Miamiju, Hans Saurenman.

Čeka put u rezalište

Brodu je, neslužbeno doznajemo, zbog dotrajalosti zabranjena daljnja plovidba, a od listopada sljedeće godine ionako bi morao u staro željezo jer tada na snagu stupaju novi međunarodni standardi sigurnosti koje ‘Palm Beach Princess’ ne zadovoljava.

SlobodnaDalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video