O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gradnja drugog heavy lift broda za nizozemskog naručitelja

U Brodosplitu počinje gradnja drugog heavy lift broda, za prijevoz teških tereta, za nizozemskog naručitelja. Brodosplit je s kompanijom Jumbo Shipping sredinom prošle godine potpisao ugovor o gradnji jednog broda za prijevoz teških tereta s opcijom gradnje još dva. Prvi brod je u procesu gradnje. Osnaženju opcije za gradnju drugog broda pridonijela je odluka o skorom okončanju privatizacijskog procesa čime je razriješena sudbina Brodosplita, navode iz splitskog škvera.

Dodaju da se završetkom privatizacije potvrđuje daljnje poslovanje Brodosplita na svjetskom brodograđevnom tržištu i njegova uloga u tržišnoj niši sofisticiranih brodova koja je strateški cilj splitskog brodogradilišta.

Brodovi su dužine 152 metra i širine 27 metara. Bit će opremljeni sa po dvije dizalice, pojedinačne nosivost i do 1.300 tona. Njihova nosivost pri gazu od 8.1 metara bit će 14 tisuća tona. Brzinu od 17 čvorova osiguravat će im dva motora snage po 4500 kW.
Isporuka prvog broda predviđena je u prvoj polovici 2013., a drugoga do kraja iduće godine.
Ugovoreni brodovi koji se grade u splitskom brodogradilištu bit će najveći u floti Jumbo Shippinga.

Heavy lift brodovi za prijevoz teških tereta su složeni projekti kakvi još nisu građeni u hrvatskim brodogradilištima, istaknuto je na današnjoj prezentaciji projekta na kojoj su sudjelovali predstavnici nizozemskog partnera, Brodosplita i DIV-a, budućeg vlasnika brodogradilišta. Kod odabira brodogradilišta, kazali su čelnici Jumbo Shippinga, presudila je kvaliteta brodova koje isporučuje Brodosplit.

slobodnadalmacija.hr

U Brodosplitu počinje gradnja drugog heavy lift broda, za prijevoz teških tereta, za nizozemskog naručitelja. Brodosplit je s kompanijom Jumbo Shipping sredinom prošle godine potpisao ugovor o gradnji jednog broda za prijevoz teških tereta s opcijom gradnje još dva. Prvi brod je u procesu gradnje. Osnaženju opcije za gradnju drugog broda pridonijela je odluka o skorom okončanju privatizacijskog procesa čime je razriješena sudbina Brodosplita, navode iz splitskog škvera.

Dodaju da se završetkom privatizacije potvrđuje daljnje poslovanje Brodosplita na svjetskom brodograđevnom tržištu i njegova uloga u tržišnoj niši sofisticiranih brodova koja je strateški cilj splitskog brodogradilišta.

Brodovi su dužine 152 metra i širine 27 metara. Bit će opremljeni sa po dvije dizalice, pojedinačne nosivost i do 1.300 tona. Njihova nosivost pri gazu od 8.1 metara bit će 14 tisuća tona. Brzinu od 17 čvorova osiguravat će im dva motora snage po 4500 kW.
Isporuka prvog broda predviđena je u prvoj polovici 2013., a drugoga do kraja iduće godine.
Ugovoreni brodovi koji se grade u splitskom brodogradilištu bit će najveći u floti Jumbo Shippinga.

Heavy lift brodovi za prijevoz teških tereta su složeni projekti kakvi još nisu građeni u hrvatskim brodogradilištima, istaknuto je na današnjoj prezentaciji projekta na kojoj su sudjelovali predstavnici nizozemskog partnera, Brodosplita i DIV-a, budućeg vlasnika brodogradilišta. Kod odabira brodogradilišta, kazali su čelnici Jumbo Shippinga, presudila je kvaliteta brodova koje isporučuje Brodosplit.

slobodnadalmacija.hr

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here