O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Porinuta teglenica ‘Paola’

Na svečanosti porinuća bio je prisutan i Benny Sarens, direktor i vlasnik belgijske kompanije Sarens NV, a kuma broda Mia Thomas zaželjela mu je dobro more. U riječkom brodogradilištu 3. maj, unatoč malim poteškoćama,u subotu je porinuta teglenica “Paula” za belgijskog naručitelja, kompaniju Sarens NV. Zbog kiše koja u Rijeci pada već nekoliko dana, došlo je do ispiranja masti na mjestu gdje je teglenica stajala sedam dana, zbog čega je bilo potrebno pojačati hidraulični potisak, objasnio je ing. Nikola Mrakovčić. Na svečanosti porinuća bio je prisutan i Benny Sarens, direktor i vlasnik belgijske kompanije Sarens NV, a kuma broda Mia Thomas zaželjela mu je dobro more. Nakon brze intervencije škverana, teglenica “Paula”, duljine 100, širine 33 metara, ipak je porinuta u more. Zadovoljstvo zbog uspješnog posla i porinuća nije skrivao predsjednik uprave riječkog škvera Edi Kučan. S kupcem iz Belgije u petak smo razgovarali o mogućnosti daljnje suradnje, mislim da će biti pozitivna i upravo im nudimo jednu novu teglenicu dosta avangardne konstrukcije – kazao je Kučan. Ipak, priznaje kako je knjiga narudžbi “mršava”. – U prošlosti, kada bi knjiga narudžbi pala ispod deset brodova, nastala bi panika, sada smo u knjizi narudžbi na četiri broda, četiri asfalt tankera i dvije ugovorene teglenice, poluuronjive platforme za švedskog naručitelja, no nikako da se taj dio ugovora osnaži, evo danas imamo neke naznake da to ide prema finalizaciji, pa ako se to dogodi, svakako da ću biti puno zadovoljniji, u protivnom sam sigurno zabrinut jer, na žalost, dolazi onaj neminovan trenutak kada nedostatak posla uvjetuje odlazak ljudi na čekanja, osobni dohoci vrlo su niski, a onda je to problem egzistencije tih ljudi – rekao je Kučan.

Na pitanje do kada riječko brodogradilište ima posla Kučan kaže kako je ova godina, što se tiče opreme, popunjena. – Zadnji asfalt tanker ide u prvom kvartalu sljedeće godine, a što se tiče poslova u trupu, rezanju i obrade, trup će već koncem osmog mjeseca iskazati prve slobodne kapacitete, no ako na snagu stupe ove teglenice, onda će, možda, biti pomak za mjesec, najviše mjesec i pol. To ćemo vrijeme iskoristiti da ljudi odu na godišnje odmore, a onda ćemo snažnije krenuti kako bi ispunili sve uvjete – kazao je Kučan. O novim ugovaranjima i planovima Kučan je dodao kako je situacija na svjetskom tržištu vrlo nepovoljna.

– Druga je stvar i ovo neriješeno pitanje privatizacije, sigurno da nam blokira situaciju. Ja sam drugi tjedan u Finskoj sa njhovim brodovlasnicima kako bi im objasnili situaciju, realnost. Želimo ih uvjeriti da imamo kapaciteta, mogućnosti i da bi privatizacija, što se tiče 3. maja, trebala biti uspješno riješena – zaključio je Kučan.

vecernji.hr

Na svečanosti porinuća bio je prisutan i Benny Sarens, direktor i vlasnik belgijske kompanije Sarens NV, a kuma broda Mia Thomas zaželjela mu je dobro more. U riječkom brodogradilištu 3. maj, unatoč malim poteškoćama,u subotu je porinuta teglenica “Paula” za belgijskog naručitelja, kompaniju Sarens NV. Zbog kiše koja u Rijeci pada već nekoliko dana, došlo je do ispiranja masti na mjestu gdje je teglenica stajala sedam dana, zbog čega je bilo potrebno pojačati hidraulični potisak, objasnio je ing. Nikola Mrakovčić. Na svečanosti porinuća bio je prisutan i Benny Sarens, direktor i vlasnik belgijske kompanije Sarens NV, a kuma broda Mia Thomas zaželjela mu je dobro more. Nakon brze intervencije škverana, teglenica “Paula”, duljine 100, širine 33 metara, ipak je porinuta u more. Zadovoljstvo zbog uspješnog posla i porinuća nije skrivao predsjednik uprave riječkog škvera Edi Kučan. S kupcem iz Belgije u petak smo razgovarali o mogućnosti daljnje suradnje, mislim da će biti pozitivna i upravo im nudimo jednu novu teglenicu dosta avangardne konstrukcije – kazao je Kučan. Ipak, priznaje kako je knjiga narudžbi “mršava”. – U prošlosti, kada bi knjiga narudžbi pala ispod deset brodova, nastala bi panika, sada smo u knjizi narudžbi na četiri broda, četiri asfalt tankera i dvije ugovorene teglenice, poluuronjive platforme za švedskog naručitelja, no nikako da se taj dio ugovora osnaži, evo danas imamo neke naznake da to ide prema finalizaciji, pa ako se to dogodi, svakako da ću biti puno zadovoljniji, u protivnom sam sigurno zabrinut jer, na žalost, dolazi onaj neminovan trenutak kada nedostatak posla uvjetuje odlazak ljudi na čekanja, osobni dohoci vrlo su niski, a onda je to problem egzistencije tih ljudi – rekao je Kučan.

Na pitanje do kada riječko brodogradilište ima posla Kučan kaže kako je ova godina, što se tiče opreme, popunjena. – Zadnji asfalt tanker ide u prvom kvartalu sljedeće godine, a što se tiče poslova u trupu, rezanju i obrade, trup će već koncem osmog mjeseca iskazati prve slobodne kapacitete, no ako na snagu stupe ove teglenice, onda će, možda, biti pomak za mjesec, najviše mjesec i pol. To ćemo vrijeme iskoristiti da ljudi odu na godišnje odmore, a onda ćemo snažnije krenuti kako bi ispunili sve uvjete – kazao je Kučan. O novim ugovaranjima i planovima Kučan je dodao kako je situacija na svjetskom tržištu vrlo nepovoljna.

– Druga je stvar i ovo neriješeno pitanje privatizacije, sigurno da nam blokira situaciju. Ja sam drugi tjedan u Finskoj sa njhovim brodovlasnicima kako bi im objasnili situaciju, realnost. Želimo ih uvjeriti da imamo kapaciteta, mogućnosti i da bi privatizacija, što se tiče 3. maja, trebala biti uspješno riješena – zaključio je Kučan.

vecernji.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video