O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

“Blue Line” traži pomoć Hrvatske

Vodstvo međunarodne brodarske kompanije Blue Line, koja je registrirana u Panami i s dva trajekta prometuje na liniji Split-Ancona, na današnjoj je konferenciji za novinare zatražilo pomoć hrvatske Vlade kako bi se tu tvrtku, koja plaća usluge peljarenja pri uplovljavanju i isplovljavanju iz splitske Trajektne luke, tretiralo na jednak način kao i Jadroliniju koja ne rabi usluge peljarenja.

Blue Line javno apelira na novu Vladu RH i ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Sinišu Hajdaša Dončiča da omoguće ravnopravan položaj svih brodara na međunarodnoj liniji Split-Ancona. Najteži uteg poslovanja brodara je monopolistički položaj privatne tvrtke Split Pilot d.o.o., kojoj su dosadašanji ministri, pretpostavljamo iz osobnih interesa, osim monopola osigurali i višemilijunske prihode za usluge peljarenja brodova u splitskoj luci, navodi se u priopćenju podijeljenom novinarima.

Pritom navode kako su cijene usluga peljarenja u splitskoj trajektnoj luci dvostruko veće nego u Italiji.

“Za 500-tinjak isplovljavanja tijekom jedne godine brodar (Blue Line) plati 100.000 eura više nego u Italiji. Kada se u obzir uzme da Blue Line već 19 godina plovi na liniji Hrvatska – Italija, evidentno je da smo splitsku peljarsku službu preplatili za gotovo dva milijuna eura”, ističe se u priopćenju.

Direktor kompanije Blue Line Henry Jorgensen, na upite novinara, naveo kako Blue Line godišnje za usluge pilota za peljarenje u splitskoj trajektnoj luci plati 220.000 eura, a hrvatski brodar Jadrolinija ne plaća ništa.

Pojasnio je kako se pretpostavlja da zapovjednici Jadrolinijinih brodova poznaju splitsku trajektnu luku te nemaju potrebe koristiti usluge pilota za peljarenje. Naglasio je kako i zapovjednici trajekata Blue Line također poznaju splitsku trajektnu luku te nemaju potrebe koristiti usluge pilota za peljarenje od samo desetak minuta pri uplovljavanju ili isplovljavanju.

Osim toga u Italiji se naplaćuje samo ulaz u luku, a ne i isplovljavanje, a u luci Ancona postoji mogućnost da kapetan broda dobije certifikat nakon 20-ak uplovljavanja, dodao je.

Naveo je kako je Blue Line za trajekte na liniji Split-Ancona investirao 15 miljuna eura te da je njima prošle godine prevezeno više od 200.000 putnika i oko 30.000 vozila. Na njegovim je brodovima zaposleno oko 40 Hrvata.

Kapetan na trajektima Blue Line na liniji Split Ancona Davor Begović kazao je kako veće 15 godina plovi na toj liniji i da godišnje ima oko 300 uplovljavanja u splitsku trajektnu luku i poznaje tehniku upravljanja brodova te mu nisu potrebni piloti za peljarenje.

slobodnadalmacija.hr

Vodstvo međunarodne brodarske kompanije Blue Line, koja je registrirana u Panami i s dva trajekta prometuje na liniji Split-Ancona, na današnjoj je konferenciji za novinare zatražilo pomoć hrvatske Vlade kako bi se tu tvrtku, koja plaća usluge peljarenja pri uplovljavanju i isplovljavanju iz splitske Trajektne luke, tretiralo na jednak način kao i Jadroliniju koja ne rabi usluge peljarenja.

Blue Line javno apelira na novu Vladu RH i ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Sinišu Hajdaša Dončiča da omoguće ravnopravan položaj svih brodara na međunarodnoj liniji Split-Ancona. Najteži uteg poslovanja brodara je monopolistički položaj privatne tvrtke Split Pilot d.o.o., kojoj su dosadašanji ministri, pretpostavljamo iz osobnih interesa, osim monopola osigurali i višemilijunske prihode za usluge peljarenja brodova u splitskoj luci, navodi se u priopćenju podijeljenom novinarima.

Pritom navode kako su cijene usluga peljarenja u splitskoj trajektnoj luci dvostruko veće nego u Italiji.

“Za 500-tinjak isplovljavanja tijekom jedne godine brodar (Blue Line) plati 100.000 eura više nego u Italiji. Kada se u obzir uzme da Blue Line već 19 godina plovi na liniji Hrvatska – Italija, evidentno je da smo splitsku peljarsku službu preplatili za gotovo dva milijuna eura”, ističe se u priopćenju.

Direktor kompanije Blue Line Henry Jorgensen, na upite novinara, naveo kako Blue Line godišnje za usluge pilota za peljarenje u splitskoj trajektnoj luci plati 220.000 eura, a hrvatski brodar Jadrolinija ne plaća ništa.

Pojasnio je kako se pretpostavlja da zapovjednici Jadrolinijinih brodova poznaju splitsku trajektnu luku te nemaju potrebe koristiti usluge pilota za peljarenje. Naglasio je kako i zapovjednici trajekata Blue Line također poznaju splitsku trajektnu luku te nemaju potrebe koristiti usluge pilota za peljarenje od samo desetak minuta pri uplovljavanju ili isplovljavanju.

Osim toga u Italiji se naplaćuje samo ulaz u luku, a ne i isplovljavanje, a u luci Ancona postoji mogućnost da kapetan broda dobije certifikat nakon 20-ak uplovljavanja, dodao je.

Naveo je kako je Blue Line za trajekte na liniji Split-Ancona investirao 15 miljuna eura te da je njima prošle godine prevezeno više od 200.000 putnika i oko 30.000 vozila. Na njegovim je brodovima zaposleno oko 40 Hrvata.

Kapetan na trajektima Blue Line na liniji Split Ancona Davor Begović kazao je kako veće 15 godina plovi na toj liniji i da godišnje ima oko 300 uplovljavanja u splitsku trajektnu luku i poznaje tehniku upravljanja brodova te mu nisu potrebni piloti za peljarenje.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video