O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Čačić garantnim pismom jamči za poslove »3. maja«

Brodogradilište »3. maj« dobilo je od prvog potpredsjednika Vlade Radimira Čačića garantno pismo, takozvani »Letter of Guarantee« kao dodatnu podršku u nastojanjima trećemajaca da zaposle svoje kapacitete koji polako ostaju bez posla. Kako doznajemo, ovim pismom Čačić sa svoje funkcije ministra gospodarstva i prvog potpredsjednika u hrvatskoj Vladi garantira potencijalnim naručiteljima da će se brodovi koje ugovore u »3. maju« uistinu tamo i završiti što, s jedne strane, govori u prilog da Vlada očito ima ozbiljne namjere pokušati spasiti riječko brodogradilište dok istovremeno izbija dobrim dijelom argumente onih koji impliciraju da zbog otezanja s privatizacijom riječko brodogradilište gubi poslove, ali i onih koji javno zazivaju Vladu da donese nove poslove »3. maju«.
Informaciju da otprije dvadesetak dana barataju s garantnim pismom potvrđena nam je i u Upravi »3. maja« i, po svemu sudeći, jedini su brodograditelji koji imaju takvu vrstu pismene potpore iz Vlade. No, posla i dalje nema. Navodno upita ima, vode se neki razgovori s brodovlasnicima, no sve je to – kaže jedan naš sugovornik iz škvera – na »dugačkom štapu«. Najizglednije se zasad čine, ako se tako može reći, jedino nove barže.
Trećemajci imaju problema i s tankerom za »Uljanik plovidbu« čija primopredaja još nije obavljena premda je naručitelju sredinom travnja poslana obavijest da je brod spreman za isporuku. Problem je, naravno, u novcu i plaćanju. Radi se o tridesetak milijuna dolara koje u »3. maju« očekuju da će dobiti za tanker »Istru«. S druge strane, Puljani očito »mašu« odredbama ugovora slijedom kojih, navodno, kod preuzimanja tog broda ne bi trebali platiti ništa već ga obročno otplaćivati kroz narednih deset godina. Spomenimo samo da je ovaj tanker, baš kao i još tri iz iste serije, koji su ugovoreni početkom 2009. godine pod patronatom tadašnje Sanaderove Vlade, u potpunosti izgrađen iz bankovnog kredita iza kojeg, kao jamac, stoji država. Posljednje informacije iz Uprave »3. maja« upućuju da bi se pitanje tankera »Istra« trebalo riješiti do konca ovog mjeseca.

novine.novilist.hr

Brodogradilište »3. maj« dobilo je od prvog potpredsjednika Vlade Radimira Čačića garantno pismo, takozvani »Letter of Guarantee« kao dodatnu podršku u nastojanjima trećemajaca da zaposle svoje kapacitete koji polako ostaju bez posla. Kako doznajemo, ovim pismom Čačić sa svoje funkcije ministra gospodarstva i prvog potpredsjednika u hrvatskoj Vladi garantira potencijalnim naručiteljima da će se brodovi koje ugovore u »3. maju« uistinu tamo i završiti što, s jedne strane, govori u prilog da Vlada očito ima ozbiljne namjere pokušati spasiti riječko brodogradilište dok istovremeno izbija dobrim dijelom argumente onih koji impliciraju da zbog otezanja s privatizacijom riječko brodogradilište gubi poslove, ali i onih koji javno zazivaju Vladu da donese nove poslove »3. maju«.
Informaciju da otprije dvadesetak dana barataju s garantnim pismom potvrđena nam je i u Upravi »3. maja« i, po svemu sudeći, jedini su brodograditelji koji imaju takvu vrstu pismene potpore iz Vlade. No, posla i dalje nema. Navodno upita ima, vode se neki razgovori s brodovlasnicima, no sve je to – kaže jedan naš sugovornik iz škvera – na »dugačkom štapu«. Najizglednije se zasad čine, ako se tako može reći, jedino nove barže.
Trećemajci imaju problema i s tankerom za »Uljanik plovidbu« čija primopredaja još nije obavljena premda je naručitelju sredinom travnja poslana obavijest da je brod spreman za isporuku. Problem je, naravno, u novcu i plaćanju. Radi se o tridesetak milijuna dolara koje u »3. maju« očekuju da će dobiti za tanker »Istru«. S druge strane, Puljani očito »mašu« odredbama ugovora slijedom kojih, navodno, kod preuzimanja tog broda ne bi trebali platiti ništa već ga obročno otplaćivati kroz narednih deset godina. Spomenimo samo da je ovaj tanker, baš kao i još tri iz iste serije, koji su ugovoreni početkom 2009. godine pod patronatom tadašnje Sanaderove Vlade, u potpunosti izgrađen iz bankovnog kredita iza kojeg, kao jamac, stoji država. Posljednje informacije iz Uprave »3. maja« upućuju da bi se pitanje tankera »Istra« trebalo riješiti do konca ovog mjeseca.

novine.novilist.hr

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here