O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rijeka jedna od najvažnijih luka Mediterana?

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić izjavio je da Vlada planira nastavak investicija i aktivnosti na području Rijeke i Primorsko-goranske županije, gdje je bio u posjetu. Odnosi se to prije svega na povezivanje budućeg terminala s prometnicama u unutrašnjosti, željeznicama i državnim cestama, objasnio je.Ubrzalo bi se ulaganje u infrastrukturu postojeće pruge, prije svega u unificiranost elektrifikacije, i gradnju drugog kolosijeka na dijelovima gdje je to moguće. Velik je izazov i gradnja nove prometnice D403 koja će povezivati kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali s unutrašnjosti. Njome bi Rijeka postala ono što treba biti – jedna od najvažnijih luka Mediterana.

Financijsku konstrukciju za D403 zatvorit će Hrvatske ceste. Za ovu godinu imamo spreman novac za završetak projektne dokumentacije, a za fazu izgradnje imamo različite izvore financiranja, rekao je Hajdaš Dončić dodajući da ne isključuje mogućnost financiranja putem Svjetske banke ili EBRD-a. Naglasio je da se neće krenuti u izgradnju dok ne budu osigurani izvori financiranja te da je to jasna poruka svim direktorima poduzeća kojima upravlja ministarstvo. Jamčim da ćemo naći sredstva za D403 i da će to će biti u skladu sa završetkom terminala, rekao je.

Hajdaš Dončić je ocijenio i da Jadrolinija ima dobre planove, koji uključuju gradnju novih brodova. U to uključujemo Hrvatske ceste i lučke uprave kako bismo za te brodove pripremili kopnenu i otočku infrastrukturu i tako Jadroliniju činimo konkurentnijom i spremnijom za predstojeću liberalizaciju usluga trajektnog prometa, naglasio je.

Ministar je rekao i da cestarine ne poskupljuju 1. lipnja, kao što je planirano, nego će se to dogoditi zbog procedure desetak dana kasnije.

rijekadanas.com 

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić izjavio je da Vlada planira nastavak investicija i aktivnosti na području Rijeke i Primorsko-goranske županije, gdje je bio u posjetu. Odnosi se to prije svega na povezivanje budućeg terminala s prometnicama u unutrašnjosti, željeznicama i državnim cestama, objasnio je.Ubrzalo bi se ulaganje u infrastrukturu postojeće pruge, prije svega u unificiranost elektrifikacije, i gradnju drugog kolosijeka na dijelovima gdje je to moguće. Velik je izazov i gradnja nove prometnice D403 koja će povezivati kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali s unutrašnjosti. Njome bi Rijeka postala ono što treba biti – jedna od najvažnijih luka Mediterana.

Financijsku konstrukciju za D403 zatvorit će Hrvatske ceste. Za ovu godinu imamo spreman novac za završetak projektne dokumentacije, a za fazu izgradnje imamo različite izvore financiranja, rekao je Hajdaš Dončić dodajući da ne isključuje mogućnost financiranja putem Svjetske banke ili EBRD-a. Naglasio je da se neće krenuti u izgradnju dok ne budu osigurani izvori financiranja te da je to jasna poruka svim direktorima poduzeća kojima upravlja ministarstvo. Jamčim da ćemo naći sredstva za D403 i da će to će biti u skladu sa završetkom terminala, rekao je.

Hajdaš Dončić je ocijenio i da Jadrolinija ima dobre planove, koji uključuju gradnju novih brodova. U to uključujemo Hrvatske ceste i lučke uprave kako bismo za te brodove pripremili kopnenu i otočku infrastrukturu i tako Jadroliniju činimo konkurentnijom i spremnijom za predstojeću liberalizaciju usluga trajektnog prometa, naglasio je.

Ministar je rekao i da cestarine ne poskupljuju 1. lipnja, kao što je planirano, nego će se to dogoditi zbog procedure desetak dana kasnije.

rijekadanas.com