O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

‘Blue Line’ proziva Dončića

Henry Jørgensen, suvlasnik i direktor brodarske tvrtke “Blue Line International”, uputio je javno pismo Siniši Hajdašu Dončiću, ministru mora, prometa i infrastrukture, u kojemu traži žuran razgovor o peljarenju u splitskoj Gradskoj luci, kao i o položaju stranih brodara u Hrvatskoj. Ministar i njegovi suradnici ignoriraju i ne žele primiti na sastanak vezano uz peljarenje u trajektnoj luci, iako smo prije više od mjesec dana uputili javni apel i pismeni dopis resornom ministru. Želim naglasiti kako je apsurd da naš kapetan, Hrvat, već 15 godina uplovljava u Split, a privatna tvrtka s monopolom “Split Pilot” i Lučka kapetanija tretiraju ga kao osobu koja prvi put uplovljava u splitski akvatorij. Nameće nam se logičan zaključak da tu više nije riječ o sigurnosti plovidbe i mora, već o zaradi na naš račun, pogotovo uzmemo li u obzir cijene usluge peljarenja u Splitu koje su dvostruko veće nego u Italiji. Primjerice, za petstotinjak isplovljavanja tijekom jedne godine brodar u Splitu plati 100 tisuća eura više nego u Italiji. Kada se u obzir uzme da “Blue Line” već 19 godina plovi na liniji Hrvatska – Italija, evidentno je da smo splitsku peljarsku službu preplatili za gotovo dva milijuna eura – kazao nam je direktor “Blue Linea” Jørgensen, nadajući se konačnom pozivu iz Ministarstva mora i prometa.

slobodnadalmacija.hr

Henry Jørgensen, suvlasnik i direktor brodarske tvrtke “Blue Line International”, uputio je javno pismo Siniši Hajdašu Dončiću, ministru mora, prometa i infrastrukture, u kojemu traži žuran razgovor o peljarenju u splitskoj Gradskoj luci, kao i o položaju stranih brodara u Hrvatskoj. Ministar i njegovi suradnici ignoriraju i ne žele primiti na sastanak vezano uz peljarenje u trajektnoj luci, iako smo prije više od mjesec dana uputili javni apel i pismeni dopis resornom ministru. Želim naglasiti kako je apsurd da naš kapetan, Hrvat, već 15 godina uplovljava u Split, a privatna tvrtka s monopolom “Split Pilot” i Lučka kapetanija tretiraju ga kao osobu koja prvi put uplovljava u splitski akvatorij. Nameće nam se logičan zaključak da tu više nije riječ o sigurnosti plovidbe i mora, već o zaradi na naš račun, pogotovo uzmemo li u obzir cijene usluge peljarenja u Splitu koje su dvostruko veće nego u Italiji. Primjerice, za petstotinjak isplovljavanja tijekom jedne godine brodar u Splitu plati 100 tisuća eura više nego u Italiji. Kada se u obzir uzme da “Blue Line” već 19 godina plovi na liniji Hrvatska – Italija, evidentno je da smo splitsku peljarsku službu preplatili za gotovo dva milijuna eura – kazao nam je direktor “Blue Linea” Jørgensen, nadajući se konačnom pozivu iz Ministarstva mora i prometa.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video