O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Lokalne vlasti žele trajektnu liniju Ploče-Trpanj

Pojačavanje postojeće trajektne linije Ploče-Trpanj varijanta je koju su lokalne vlasti Dubrovačko-neretvanske županije odabrale kao najbolje privremeno rješenje problema prijevoza roba i gospodarskog prometa preko krajnjeg juga RH nakon pristupanja Hrvatske EU 1.srpnja 2013. godine, u uvjetima primjene schengenskog režima.

– Predložili smo tri mogućnosti: trajektnu liniju Komarna brijesta, trajektnu liniju Ploče- Brijesta te osnaživanje postojeće linije Ploče-Trpanj za koju su se odlučile loaklne vlasti. Predstavnicima Županije dali smo rok od tjedan dana kako bi se posavjetovali s predstavnicima Gospodarske i Obrtničke komore, prije nego se krene u realizaciju odabranog rješenja koje treba biti spremno do 1. srpnja sljedeće godine – izjavio je ministar pomorstva, pomorstva i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić na konferenciji za novinare nakon sastanka s predstavnicima lokalne i regionalne samouprave.

Ministar i njegovi suradnici ocijenili su kako je “odbačena” opcija trajektnog povezivanja Komarne i Brijeste dugoročno najprihvatljivije rješenje do izgradnje pelješkog mosta:

– Za tu varijantu imamo načelnu građevinsku dozvolu, izdanu za potrebe izgradnje Pelješkog mosta. Za varijantu Ploče-trpanj treba riješiti dokumentaciju za 14 kilometara obilaznih cesta, što poskupljuje projekt. Zato je vrijednost prve investicije 88 milijuna kuna, a druge 110 milijuna kuna,” pojasnio je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Edo Kos.

U prilog varijanti Komarna Brijesta, smatra on, ide i duljina od 1,2 nautičke milje, što je znatno kraće od 7,6 nautičkih milja između Ploča i Trpnja, gdje još treba i dodatan sat vožnje da bi se došlo do razine Briejste.

Pomoćnici ministra pomorstva Jasmin Krizmanić i kapetan Nikola Mandrila potvrdili su kako postojeći trajekti na relaciji Ploče-Trpanj kapacitetom i tehničkim karakteristikama ne udovoljavaju očekivanom povećanju pomorskog prometu. Najavljeno je kako će nacionalni brodar Jadrolinija u postupku javne nabave raspisati natječaj za nabavku četiriju novih trajekata kapaciteta 145 vozila.

slobodnadalmacija.hr

Pojačavanje postojeće trajektne linije Ploče-Trpanj varijanta je koju su lokalne vlasti Dubrovačko-neretvanske županije odabrale kao najbolje privremeno rješenje problema prijevoza roba i gospodarskog prometa preko krajnjeg juga RH nakon pristupanja Hrvatske EU 1.srpnja 2013. godine, u uvjetima primjene schengenskog režima.

– Predložili smo tri mogućnosti: trajektnu liniju Komarna brijesta, trajektnu liniju Ploče- Brijesta te osnaživanje postojeće linije Ploče-Trpanj za koju su se odlučile loaklne vlasti. Predstavnicima Županije dali smo rok od tjedan dana kako bi se posavjetovali s predstavnicima Gospodarske i Obrtničke komore, prije nego se krene u realizaciju odabranog rješenja koje treba biti spremno do 1. srpnja sljedeće godine – izjavio je ministar pomorstva, pomorstva i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić na konferenciji za novinare nakon sastanka s predstavnicima lokalne i regionalne samouprave.

Ministar i njegovi suradnici ocijenili su kako je “odbačena” opcija trajektnog povezivanja Komarne i Brijeste dugoročno najprihvatljivije rješenje do izgradnje pelješkog mosta:

– Za tu varijantu imamo načelnu građevinsku dozvolu, izdanu za potrebe izgradnje Pelješkog mosta. Za varijantu Ploče-trpanj treba riješiti dokumentaciju za 14 kilometara obilaznih cesta, što poskupljuje projekt. Zato je vrijednost prve investicije 88 milijuna kuna, a druge 110 milijuna kuna,” pojasnio je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Edo Kos.

U prilog varijanti Komarna Brijesta, smatra on, ide i duljina od 1,2 nautičke milje, što je znatno kraće od 7,6 nautičkih milja između Ploča i Trpnja, gdje još treba i dodatan sat vožnje da bi se došlo do razine Briejste.

Pomoćnici ministra pomorstva Jasmin Krizmanić i kapetan Nikola Mandrila potvrdili su kako postojeći trajekti na relaciji Ploče-Trpanj kapacitetom i tehničkim karakteristikama ne udovoljavaju očekivanom povećanju pomorskog prometu. Najavljeno je kako će nacionalni brodar Jadrolinija u postupku javne nabave raspisati natječaj za nabavku četiriju novih trajekata kapaciteta 145 vozila.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video