O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Izabrana privremena trajektna linija Ploče-Trpanj

Dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić izvijestio je o rezultatima ovotjednog sastanka s ministrom prometa, pomorstva i infrastrukture Sinišom Hajdašom Dončićem na kojem je kao rješenje prijevoza posebnih roba ponuđeno uvođenje nove trajektne linije Komarna – Brijesta, i dva alternativna rješenja, trajekt Ploče – Brijesta, odnosno prilagodbu trajektne veze Ploče – Trpanj sa poboljšanjem Pelješke ceste.

Nužnost dovršetka Pelješkog mosta i izgradnje autoceste do Osojnika, što su čvrsta stajališta ove Županije, nisu bili predmet razgovora – pojašnjava župan i podsjeća na stajalište Županije i jedinica lokalne samouprave prema kojemu predloženi trajekt Komarna-Brijesta nije dobro rješenje:

– Za to ima više razloga: izgledan je negativni utjecaj na Malostonski zaljev i Malo more, a potrebna je i izmjena Prostornog plana DNŽ. Zahvat ne bi imao širu korist, a ta varijanta mogla bi se tumačiti kao odustajanje regionalne i lokalne samouprave od zahtjeva za dovršenjem Pelješkog mosta – poručuje Nikola Dobroslavić i dodaje kako je kao najprihvatljivije rješenje utvrđena trajektna veza Ploče – Trpanj.

– Ta je veza prilagođena izgradnjom trajektnog pristaništa u Trpnju, a dodatnu kvalitetu predstavlja i plan da se dodatna sredstva ulože u poboljšanje Pelješke ceste, kako u tzv. pojačano održavanje, tako i u obilaznice naselja – izvijestio je župan Dobroslavić i naglasio kako ovakvo rješenje prijevoza posebnih roba ne predstavlja ni na koji način rješavanje povezanosti hrvatskog juga s ostatkom zemlje:

– Već zadaća svih ostaje borba za dovršenje Pelješkog mosta i izgradnju autoceste do Osojnika kako je to PP DNŽ i predviđeno – zaključio je Dobroslavić.

slobodnadalmacija.hr

Dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić izvijestio je o rezultatima ovotjednog sastanka s ministrom prometa, pomorstva i infrastrukture Sinišom Hajdašom Dončićem na kojem je kao rješenje prijevoza posebnih roba ponuđeno uvođenje nove trajektne linije Komarna – Brijesta, i dva alternativna rješenja, trajekt Ploče – Brijesta, odnosno prilagodbu trajektne veze Ploče – Trpanj sa poboljšanjem Pelješke ceste.

Nužnost dovršetka Pelješkog mosta i izgradnje autoceste do Osojnika, što su čvrsta stajališta ove Županije, nisu bili predmet razgovora – pojašnjava župan i podsjeća na stajalište Županije i jedinica lokalne samouprave prema kojemu predloženi trajekt Komarna-Brijesta nije dobro rješenje:

– Za to ima više razloga: izgledan je negativni utjecaj na Malostonski zaljev i Malo more, a potrebna je i izmjena Prostornog plana DNŽ. Zahvat ne bi imao širu korist, a ta varijanta mogla bi se tumačiti kao odustajanje regionalne i lokalne samouprave od zahtjeva za dovršenjem Pelješkog mosta – poručuje Nikola Dobroslavić i dodaje kako je kao najprihvatljivije rješenje utvrđena trajektna veza Ploče – Trpanj.

– Ta je veza prilagođena izgradnjom trajektnog pristaništa u Trpnju, a dodatnu kvalitetu predstavlja i plan da se dodatna sredstva ulože u poboljšanje Pelješke ceste, kako u tzv. pojačano održavanje, tako i u obilaznice naselja – izvijestio je župan Dobroslavić i naglasio kako ovakvo rješenje prijevoza posebnih roba ne predstavlja ni na koji način rješavanje povezanosti hrvatskog juga s ostatkom zemlje:

– Već zadaća svih ostaje borba za dovršenje Pelješkog mosta i izgradnju autoceste do Osojnika kako je to PP DNŽ i predviđeno – zaključio je Dobroslavić.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video