Plan hrvatske Vlade o privatizaciji Uljanika i 3. maja dobio je usmenu suglasnost Europske komisije da se s tim konceptom ide dalje, javlja Novi list.List piše kako je to na jučerašnjoj svečanosti porinuća asfalt-tankera u riječkom brodogradilištu potvrdila zamjenica ministra gospodarstva Tamara Obradović-Mazal, koja prošli četvrtak obavila tehničke konzultacije i izložila detalje iz tog plana u Bruxellesu.
Da je tome tako svjedoči i najava da će na iduću sjednicu Vlade Ministarstvo gospodarstva uputiti prijedlog odluke o prvoj fazi privatizacije pulskog Uljanika, koja uključuje ponudu radnicima za otkup najmanje 39 posto dionica.
Nakon organiziranog radničkog dioničarstva uslijedila bi druga faza privatizacije, u koju se uključuju fondovi gospodarske suradnje Quaestus, Prosperus i Nexus te Uljanik plovidba, a moguće i još neki domaći brodar s kojima se još pregovara, koji bi za taj projekt osnovali posebnu tvrtku. Nakon toga, za preostalih tridesetak posto dionica, na red bi došli i drugi institucionalni ulagači.
Tako privatizirani Uljanik, a pretpostavka je da će taj proces trajati barem narednih šest mjeseci, kupio bi riječki 3. maj što bi dovelo do ujedinjenja sjevernojadranskih brodogradilišta s obzirom da je Uljanik već u vlasničkoj strukturi vlasnici Viktor Lenca, zajedno sa zadarskom Tankerskom plovidbom kao njegovim najvećim pojedinačnim vlasnikom.
poslovni.hr