O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Posao u Nauta Lamjani se može pokrenuti za 10 dana

Novi vlasnik bi trebala biti firma koja nema financijskih dubioza, dugova prema državi i koja je spremna razvijati škver – Vedran Uranija.Naš konačni cilj je kvalitetna privatizacija Nauta Lamjane, a to od nas traži i Europska unija, kazao je Vedran Uranija, pravni zastupnik SSSH na jučerašnjoj konferenciji za medije održanoj nakon predaje zahtjeva Trgovačkom sudu u kojem traže – poništenje odluke skupštine vjerovnika kojom se Vladi predlaže M-Inženjering d.o.o. za prijenos koncesije u brodogradilišnoj luci Lamjana, zatim donošenje odluke o početku proizvodnje i izradu stečajnog plana.

Mario Košta, glavni sindikalni povjerenik SMH u Nauta Lamjani, istaknuo je kako vjeruje da bi odgovor trebao stići u sljedećih 15 dana. Ipak, ročište ne očekuju prije početka rujna, a raditi bismo mogli početi u roku od 10 dana.

– U jednom trenutku izgledalo je da bi bilo pametno privremeno iznajmiti brodogradilište i sve aktivnosti vođene su u tom smjeru. Nažalost, u ministarstvu su nam objasnili da privremenog najma nema, već samo trajni do 2031. godine. Time bismo ostali izvlašteni i bez prihoda. Znači, mi vjerovnici smo sebi zabili autogol. Srećom, ministarstvo je zaustavilo postupak prijenosa i čeka se nova odluka Trgovačkog suda, kazao je Košta.

Sredstva za pokretanje proizvodnje postoje te je za to potrebna samo odluka upravitelja. Kao potencijalne vlasnike koje bi željeli, Uranija je istaknuo Tankersku plovidbu te “Viktor Lenac” kojem je Tankerska vlasnik, ali je rekao da imaju i druge favorite o kojima još neće govoriti.

– To bi svakako trebala biti firma koja nema financijskih dubioza, dugova prema državi i koja je spremna razvijati škver koji ima tradiciju dugu 120 godina, rekao je Uranija.

zadarskilist.hr

Novi vlasnik bi trebala biti firma koja nema financijskih dubioza, dugova prema državi i koja je spremna razvijati škver – Vedran Uranija.Naš konačni cilj je kvalitetna privatizacija Nauta Lamjane, a to od nas traži i Europska unija, kazao je Vedran Uranija, pravni zastupnik SSSH na jučerašnjoj konferenciji za medije održanoj nakon predaje zahtjeva Trgovačkom sudu u kojem traže – poništenje odluke skupštine vjerovnika kojom se Vladi predlaže M-Inženjering d.o.o. za prijenos koncesije u brodogradilišnoj luci Lamjana, zatim donošenje odluke o početku proizvodnje i izradu stečajnog plana.

Mario Košta, glavni sindikalni povjerenik SMH u Nauta Lamjani, istaknuo je kako vjeruje da bi odgovor trebao stići u sljedećih 15 dana. Ipak, ročište ne očekuju prije početka rujna, a raditi bismo mogli početi u roku od 10 dana.

– U jednom trenutku izgledalo je da bi bilo pametno privremeno iznajmiti brodogradilište i sve aktivnosti vođene su u tom smjeru. Nažalost, u ministarstvu su nam objasnili da privremenog najma nema, već samo trajni do 2031. godine. Time bismo ostali izvlašteni i bez prihoda. Znači, mi vjerovnici smo sebi zabili autogol. Srećom, ministarstvo je zaustavilo postupak prijenosa i čeka se nova odluka Trgovačkog suda, kazao je Košta.

Sredstva za pokretanje proizvodnje postoje te je za to potrebna samo odluka upravitelja. Kao potencijalne vlasnike koje bi željeli, Uranija je istaknuo Tankersku plovidbu te “Viktor Lenac” kojem je Tankerska vlasnik, ali je rekao da imaju i druge favorite o kojima još neće govoriti.

– To bi svakako trebala biti firma koja nema financijskih dubioza, dugova prema državi i koja je spremna razvijati škver koji ima tradiciju dugu 120 godina, rekao je Uranija.

zadarskilist.hr

HTML Code here
HTML Code here