O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Pjerino Bebić tuži čelnike Jadrolinije

Manjak mjesta u dvotrupcima koji u špici sezone plove iz Splita prema srednjodalmatinskim otocima, te višegodišnji muk odgovornih na bodulske zahtjeve za korigiranje plovidbenih redova, ponukali su Pjerina Bebića, hvarskoga gradonačelnika, na podizanje tužbe zbog nesavjesnog poslovanja protiv Uprave “Jadrolinije”.

Iako je tijekom utorka u Splitu dogovoreno uvođenje još jednoga svakodnevnog isplovljavanja katamarana na liniji Split-Hvar-Split, u razdoblju od 20. srpnja do 26. kolovoza, što bi, kako su nam kazali odgovorni u Županiji i Agenciji za linijski pomorski promet, trebalo biti potvrđeno za dan-dva, hvarske vlasti ne odustaju od najavljene tužbe.

– Zajedno sa svojim timom i odvjetnikom pokrenut ću postupak protiv čelnih ljudi “Jadrolinije” već tijekom ovoga tjedna. Smatram da državni službenici moraju znati upravljati našim dobrima i koristiti svaku priliku za ostvarivanje dobiti. Kada bismo imali bolju povezanost s kopnom, bilo bi i više putnika, ali Slavko Lončar, predsjednik Uprave “Jadrolinije”, već šest godina ne želi odgovoriti na naše pitanje o kvaliteti povezanosti našeg otoka s kopnom. Žalosno je da se karta za katamaran ne može kupiti ni u Hvaru ni u Splitu.

– Poznato je da je “Jadrolinija” monopolist, ali ova Vlada mora raspisati natječaj i svim zainteresiranim brodarima omogućiti da povežu Hvar s kopnom. U ljetnom plovidbenom redu postoji samo devet dnevnih linija prema našem otoku, dok je izvan sezone situacija znatno lošija, što također utječe na posjećenost – naglašava Bebić.

Zbog troškova putovanja turisti skraćuju odmor

Sezonske, više cijene trajektnih karata, na čiji negativan utjecaj upozorava i supetarski gradonačelnik Dinko Hržić, ipak ne odbijaju turiste od putovanja na otoke naše županije. Turističke zajednice bilježe više dolazaka gostiju nego u istom lanjskom razdoblju, ali i manje noćenja, pa nije isključeno da dio posjetitelja, posebice obitelji, skraćuje odmor za dan ili dva kako bi time kompenzirali trošak.

A da ipak nije sve tako crno govori podatak da su u prvih šest mjeseci 2012. na otok Hvar doputovala 42.432 turista, a godinu ranije njih 39.974. Iako ta činjenica ohrabruje, prosječan broj noćenja po turistu pao je gotovo za jedan dan, na što je svakako utjecala kriza u većini europskih zemalja, ali i domaće boljke kao što su loše otočne ceste, zalihe pitke vode na granici izdržljivosti, nedovoljna ulaganja u izvanpansionsku potrošnju, građevinski radovi u turističkoj sezoni, manjak ekološke svijesti, slaba organizacija zdravstvene zaštite te neadekvatan i skup trajektni prijevoz.

Slavko Lončar: Naše karte nisu poskupjele već tri godine

U “Jadroliniji” odbacuju optužbe s Hvara, te napominju kako je broj isplovljavanja na trajektnim i brzobrodskim linijama prema tom otoku unaprijed dogovoren s predstavnicima lokalne samouprave i Županijske gospodarske komore.

– Katamaranske linije prije svega su organizirane za prijevoz otočana, a ne turista, pa su zbog toga značajno subvencionirane od države. Naše karte nisu poskupjele već tri godine iako su cijene goriva u istom razdoblju porasle za 24 posto, a povećan je i PDV. Nadležna državna agencija daje suglasnost na plovidbene redove i cijene karata, pa bi se gospodin Bebić trebao njima obratiti – kazao nam je Slavko Lončar, prvi čovjek “Jadrolinije”.

slobodnadalmacija.hr

Manjak mjesta u dvotrupcima koji u špici sezone plove iz Splita prema srednjodalmatinskim otocima, te višegodišnji muk odgovornih na bodulske zahtjeve za korigiranje plovidbenih redova, ponukali su Pjerina Bebića, hvarskoga gradonačelnika, na podizanje tužbe zbog nesavjesnog poslovanja protiv Uprave “Jadrolinije”.

Iako je tijekom utorka u Splitu dogovoreno uvođenje još jednoga svakodnevnog isplovljavanja katamarana na liniji Split-Hvar-Split, u razdoblju od 20. srpnja do 26. kolovoza, što bi, kako su nam kazali odgovorni u Županiji i Agenciji za linijski pomorski promet, trebalo biti potvrđeno za dan-dva, hvarske vlasti ne odustaju od najavljene tužbe.

– Zajedno sa svojim timom i odvjetnikom pokrenut ću postupak protiv čelnih ljudi “Jadrolinije” već tijekom ovoga tjedna. Smatram da državni službenici moraju znati upravljati našim dobrima i koristiti svaku priliku za ostvarivanje dobiti. Kada bismo imali bolju povezanost s kopnom, bilo bi i više putnika, ali Slavko Lončar, predsjednik Uprave “Jadrolinije”, već šest godina ne želi odgovoriti na naše pitanje o kvaliteti povezanosti našeg otoka s kopnom. Žalosno je da se karta za katamaran ne može kupiti ni u Hvaru ni u Splitu.

– Poznato je da je “Jadrolinija” monopolist, ali ova Vlada mora raspisati natječaj i svim zainteresiranim brodarima omogućiti da povežu Hvar s kopnom. U ljetnom plovidbenom redu postoji samo devet dnevnih linija prema našem otoku, dok je izvan sezone situacija znatno lošija, što također utječe na posjećenost – naglašava Bebić.

Zbog troškova putovanja turisti skraćuju odmor

Sezonske, više cijene trajektnih karata, na čiji negativan utjecaj upozorava i supetarski gradonačelnik Dinko Hržić, ipak ne odbijaju turiste od putovanja na otoke naše županije. Turističke zajednice bilježe više dolazaka gostiju nego u istom lanjskom razdoblju, ali i manje noćenja, pa nije isključeno da dio posjetitelja, posebice obitelji, skraćuje odmor za dan ili dva kako bi time kompenzirali trošak.

A da ipak nije sve tako crno govori podatak da su u prvih šest mjeseci 2012. na otok Hvar doputovala 42.432 turista, a godinu ranije njih 39.974. Iako ta činjenica ohrabruje, prosječan broj noćenja po turistu pao je gotovo za jedan dan, na što je svakako utjecala kriza u većini europskih zemalja, ali i domaće boljke kao što su loše otočne ceste, zalihe pitke vode na granici izdržljivosti, nedovoljna ulaganja u izvanpansionsku potrošnju, građevinski radovi u turističkoj sezoni, manjak ekološke svijesti, slaba organizacija zdravstvene zaštite te neadekvatan i skup trajektni prijevoz.

Slavko Lončar: Naše karte nisu poskupjele već tri godine

U “Jadroliniji” odbacuju optužbe s Hvara, te napominju kako je broj isplovljavanja na trajektnim i brzobrodskim linijama prema tom otoku unaprijed dogovoren s predstavnicima lokalne samouprave i Županijske gospodarske komore.

– Katamaranske linije prije svega su organizirane za prijevoz otočana, a ne turista, pa su zbog toga značajno subvencionirane od države. Naše karte nisu poskupjele već tri godine iako su cijene goriva u istom razdoblju porasle za 24 posto, a povećan je i PDV. Nadležna državna agencija daje suglasnost na plovidbene redove i cijene karata, pa bi se gospodin Bebić trebao njima obratiti – kazao nam je Slavko Lončar, prvi čovjek “Jadrolinije”.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video