O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Smijenite predsjednika Uprave “Jadrolinije”!

Predstavnici Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske (NSPPBH) sa sjedištem u Splitu zatražili su od ministra pomorstva Siniše Hajdaša Dončića i članova Nadzornog odbora „Jadrolinije” da smijene Slavka Lončara, dugogodišnjeg predsjednika Uprave te državne kompanije.

Riječ je o prvom službenom zahtjevu za smjenjivanje prvog čovjeka „Jadrolinije” koji se na toj dužnosti nalazi od 1999. godine i kao deklarirano nestranačka osoba „preživio” je mandate čak pet vlada, po čemu je rekorder u domaćim javnim poduzećima.

Aktualnom poslovodstvu državnog putničkog brodara sindikalci stavljaju na teret nekorektan odnos prema radnicima, posebice onima koji rade na određeno vrijeme, kupnju problematičnih brodova i dvojbeno upošljavanje dijelova flote, te skupu gradnju i održavanje trajekata i dvotrupaca.

Čelnici NSPPBH-a kazali su nam kako su o svim nepravilnostima pravodobno izvješćivali nadležne u „Jadroliniji”, ali nije bilo kvalitetnih pomaka, pa je tvrtki nanesena milijunska šteta.

Dujmović: Idemo na sud

– Naše prosječne plaće najniže su u svim javnim poduzećima i nisu se mijenjale godinama, a istovremeno se povećavao opseg poslova i pritisak na radnike. Žalosno je da postoji niz iznimno kvalitetnih pomoraca i djelatnika na kopnu koji i po devet godina rade na određeno vrijeme uz famozne kraće prekide ugovora nakon svake tri godine. Aktualna Uprava nanijela je milijunsku štetu tvrtki jer mnogim pomorcima nije plaćala tzv. sate preraspodjele (vrijeme između redovitog osmosatnog rada i prekovremenih sati, op.a.), pa dio ljudi ima i po tisuću neplaćenih radnih sati. Pogrešna kadrovska politika sukrivac je i za poznato nasukavanje feribota „Marko Polo”, jer se zahtjevan posao tada povjerio „friško” ukrcanom i neiskusnom časniku – ističe kap. Grgo Dujmović, predsjednik Nezavisnog sindikata.

Prema njegovim riječima, ovih se dana 143 člana posade „Jadrolinijinih” brodova spremaju sudskim putem zatražiti odštetu od tvrtke koja im, kako tvrdi kap. Dujmović, unatoč inspekcijskom rješenju već duže vrijeme ne isplaćuje naknadu dohotka za vrijeme korištenja godišnjih odmora nego samo osnovnu plaću.

Za čelnike NSPPBH-a u državnoj se kompaniji provodi i pogrešna poslovna politika zbog čega su, primjerice, linije prema Italiji i dužobalna pruga Rijeka-Split-Dubrovnik dovedene na rub opstanka, a time i radna mjesta pomoraca.

U Nezavisnom sindikatu smatraju i kako je kupnja trajekta „Korčula”, na kojem se često javljaju kvarovi, bila financijski promašaj, jednako kao i aranžman s Vladom oko gradnje brodova u „preskupim domaćim škverovima”.

Lončar: Miješaju se u poslovnu politiku tvrtke

Predsjednik Uprave „Jadrolinije” Slavko Lončar kazao nam je da smatra neopravdanim zahtjev za njegovu smjenu, te dodaje kako ga treba promatrati u kontekstu trenutačne sindikalne borbe u sklopu izbora predstavnika radnika u Nadzornom odboru državnog brodara (aktualni je član NSPPBH-a, op.a.).

– Što se tiče prozivki, mogu samo reći da se sindikati miješaju u poslovnu politiku tvrtke. Radimo na osjetljivom sezonskom tržištu i neke odluke moramo donositi brzo, kako bismo pružili usluge koje traže naši klijenti. Značajno smo smanjili broj radnika s ugovorom na određeno vrijeme, suglasili smo se o isplati sati preraspodjele, borimo se za svaku liniju. Stanje na tržištu je zahtjevno i svi moramo shvatiti važnost trenutka – rekao nam je Lončar.

EVO ZAŠTO TREBA OTIĆI:

1) Kupnja feribota „Zadar” s nedovoljnim brojem kabina za liniju prema Italiji i često pokvarenog trajekta „Korčula” na najdužu lokalnu prugu Split-Vela Luka-Lastovo

2) Gradnja preskupih trajekata u hrvatskim brodogradilištima

3) Loše „snimanje” međunarodnog tržišta i prerano uvođenje većeg broja isplovljavanja na linijama prema Italiji

4) Najniže prosječne plaće među javnim poduzećima i velik broj radnika s ugovorima na određeno vrijeme

5) Devastiranje matične Tehničke službe i angažiranje privatnih servisera brodova.

slobodnadalmacija.hr

Predstavnici Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske (NSPPBH) sa sjedištem u Splitu zatražili su od ministra pomorstva Siniše Hajdaša Dončića i članova Nadzornog odbora „Jadrolinije” da smijene Slavka Lončara, dugogodišnjeg predsjednika Uprave te državne kompanije.

Riječ je o prvom službenom zahtjevu za smjenjivanje prvog čovjeka „Jadrolinije” koji se na toj dužnosti nalazi od 1999. godine i kao deklarirano nestranačka osoba „preživio” je mandate čak pet vlada, po čemu je rekorder u domaćim javnim poduzećima.

Aktualnom poslovodstvu državnog putničkog brodara sindikalci stavljaju na teret nekorektan odnos prema radnicima, posebice onima koji rade na određeno vrijeme, kupnju problematičnih brodova i dvojbeno upošljavanje dijelova flote, te skupu gradnju i održavanje trajekata i dvotrupaca.

Čelnici NSPPBH-a kazali su nam kako su o svim nepravilnostima pravodobno izvješćivali nadležne u „Jadroliniji”, ali nije bilo kvalitetnih pomaka, pa je tvrtki nanesena milijunska šteta.

Dujmović: Idemo na sud

– Naše prosječne plaće najniže su u svim javnim poduzećima i nisu se mijenjale godinama, a istovremeno se povećavao opseg poslova i pritisak na radnike. Žalosno je da postoji niz iznimno kvalitetnih pomoraca i djelatnika na kopnu koji i po devet godina rade na određeno vrijeme uz famozne kraće prekide ugovora nakon svake tri godine. Aktualna Uprava nanijela je milijunsku štetu tvrtki jer mnogim pomorcima nije plaćala tzv. sate preraspodjele (vrijeme između redovitog osmosatnog rada i prekovremenih sati, op.a.), pa dio ljudi ima i po tisuću neplaćenih radnih sati. Pogrešna kadrovska politika sukrivac je i za poznato nasukavanje feribota „Marko Polo”, jer se zahtjevan posao tada povjerio „friško” ukrcanom i neiskusnom časniku – ističe kap. Grgo Dujmović, predsjednik Nezavisnog sindikata.

Prema njegovim riječima, ovih se dana 143 člana posade „Jadrolinijinih” brodova spremaju sudskim putem zatražiti odštetu od tvrtke koja im, kako tvrdi kap. Dujmović, unatoč inspekcijskom rješenju već duže vrijeme ne isplaćuje naknadu dohotka za vrijeme korištenja godišnjih odmora nego samo osnovnu plaću.

Za čelnike NSPPBH-a u državnoj se kompaniji provodi i pogrešna poslovna politika zbog čega su, primjerice, linije prema Italiji i dužobalna pruga Rijeka-Split-Dubrovnik dovedene na rub opstanka, a time i radna mjesta pomoraca.

U Nezavisnom sindikatu smatraju i kako je kupnja trajekta „Korčula”, na kojem se često javljaju kvarovi, bila financijski promašaj, jednako kao i aranžman s Vladom oko gradnje brodova u „preskupim domaćim škverovima”.

Lončar: Miješaju se u poslovnu politiku tvrtke

Predsjednik Uprave „Jadrolinije” Slavko Lončar kazao nam je da smatra neopravdanim zahtjev za njegovu smjenu, te dodaje kako ga treba promatrati u kontekstu trenutačne sindikalne borbe u sklopu izbora predstavnika radnika u Nadzornom odboru državnog brodara (aktualni je član NSPPBH-a, op.a.).

– Što se tiče prozivki, mogu samo reći da se sindikati miješaju u poslovnu politiku tvrtke. Radimo na osjetljivom sezonskom tržištu i neke odluke moramo donositi brzo, kako bismo pružili usluge koje traže naši klijenti. Značajno smo smanjili broj radnika s ugovorom na određeno vrijeme, suglasili smo se o isplati sati preraspodjele, borimo se za svaku liniju. Stanje na tržištu je zahtjevno i svi moramo shvatiti važnost trenutka – rekao nam je Lončar.

EVO ZAŠTO TREBA OTIĆI:

1) Kupnja feribota „Zadar” s nedovoljnim brojem kabina za liniju prema Italiji i često pokvarenog trajekta „Korčula” na najdužu lokalnu prugu Split-Vela Luka-Lastovo

2) Gradnja preskupih trajekata u hrvatskim brodogradilištima

3) Loše „snimanje” međunarodnog tržišta i prerano uvođenje većeg broja isplovljavanja na linijama prema Italiji

4) Najniže prosječne plaće među javnim poduzećima i velik broj radnika s ugovorima na određeno vrijeme

5) Devastiranje matične Tehničke službe i angažiranje privatnih servisera brodova.

slobodnadalmacija.hr

HTML Code here
HTML Code here