O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Jedrilice s hrvatskim potpisom

Veliki jubilej obilježen je ekonomskim uspjesima i investicijama usred recesije, najavom novih projekata i posebno povoljnim uvjetima kupnje jedrilica za privatne kupce i čarter tvrtke.Prije deset godina rođen je prvi hrvatski brend jedrilica koje se pod imenom Salona od ljeta 2002. godine proizvode u solinskim AD Brodovima. Danas solinska flota broji četiri modela: Salonu 35, 38, 41 i 44; koji su svi u posljednje dvije godine doživjeli redizajn u skladu s modernim svjetskim trendovima. Također, kao velika novost u programu brodogradilište ističe prilagodbe postojećih modela i posebne financijske uvjete za domaće iznajmljivače plovila pod motom – hrvatski brod za hrvatski čarter.Krajem godine očekuje se porinuće njihovog ‘admiralskog’ plovila, osamnaest metarske Salone 60 kojeg uz prepoznatljivu eleganciju vanjštine krasi vrlo atraktivan interijer u potpunosti utjelovljujući sve vrijednosti brenda – brze, pouzdane jedrilice sposobne i za prelazak oceana i udobno jedrenje. Proizvodnja jedrilica u Hrvatskoj za svjetsko tržište danas je realnost, a hrvatski proizvodi prodaju se na četiri kontinenta, osim u cijeloj Europi, Salona je prisutna u Koreji, Japanu, Kini, Hong Kongu, Novom Zelandu i Australiji, te Sjevernoj i Južnoj Americi. Kvaliteta plovila koja su podjednako dobre za krstarenja i brzo, regatno jedrenje glavni je razlog za globalni uspjeh brenda koji je od 2009-te godine zabilježio porast proizvodnje od 110%. Povjerenje globalnog tržišta u Saloni su odlučili nagraditi posebnim inačicama svih svojih modela za desetogodišnjicu postojanja brenda koji će se prodavati po povoljnijim uvjetima, uz promociju spomenute Performance Charter izvedbe jedrilica za koje tvrde da su idealna dopuna flotama za iznajmljivanje na Jadranu jer se uz više cijene najma i dobru popunjenost u sezoni Salone odlično iznajmljuju van sezone zahvaljujući dobrim regatnim performansama. Uspjeh Salone prati suradnja s nekim od najzvučnijih imena svjetske jedriličarske scene. Čuveni novozelandski America’s Cup skiper Dean Barker sudjelovao je u promociji Salone 38 s visokim mišljenjem o hrvatskim jedrilicama, a kao vanjski suradnik u projektnom timu sudjeluje također America’s Cup projektant Jason Ker. U domaćim vodama na Saloni su jedrili Mate Arapov i u posljednjih nekoliko godina vrlo uspješno Karlo Kuret koji nastupa na svjetskom prvenstvu u Helsinikiju na Saloni 38 u kolovozu.Nakon toga slijedi niz od petnaestak međunarodnih prezentacija Salone na međunarodnim sajmovima koji počinje u Sydneyu u Australiji, a završava u Parizu krajem ove godine.U okviru brodogradilišta grade se i motorna plovila za norveške naručitelje, a u sestrinskoj tvrtki proizvode se gumenjaci Maestral. U svakom slučaju, deset godina postojanja i odlični poslovni rezultati veliki su podstrek radnicima brodogradilišta i upravi tvrtke da u budućnosti ostvare još bolje rezultate i osvjetlaju obraz posrnuloj hrvatskoj brodogradnji u cjelini.

naucat.com

Veliki jubilej obilježen je ekonomskim uspjesima i investicijama usred recesije, najavom novih projekata i posebno povoljnim uvjetima kupnje jedrilica za privatne kupce i čarter tvrtke.Prije deset godina rođen je prvi hrvatski brend jedrilica koje se pod imenom Salona od ljeta 2002. godine proizvode u solinskim AD Brodovima. Danas solinska flota broji četiri modela: Salonu 35, 38, 41 i 44; koji su svi u posljednje dvije godine doživjeli redizajn u skladu s modernim svjetskim trendovima. Također, kao velika novost u programu brodogradilište ističe prilagodbe postojećih modela i posebne financijske uvjete za domaće iznajmljivače plovila pod motom – hrvatski brod za hrvatski čarter.Krajem godine očekuje se porinuće njihovog ‘admiralskog’ plovila, osamnaest metarske Salone 60 kojeg uz prepoznatljivu eleganciju vanjštine krasi vrlo atraktivan interijer u potpunosti utjelovljujući sve vrijednosti brenda – brze, pouzdane jedrilice sposobne i za prelazak oceana i udobno jedrenje. Proizvodnja jedrilica u Hrvatskoj za svjetsko tržište danas je realnost, a hrvatski proizvodi prodaju se na četiri kontinenta, osim u cijeloj Europi, Salona je prisutna u Koreji, Japanu, Kini, Hong Kongu, Novom Zelandu i Australiji, te Sjevernoj i Južnoj Americi. Kvaliteta plovila koja su podjednako dobre za krstarenja i brzo, regatno jedrenje glavni je razlog za globalni uspjeh brenda koji je od 2009-te godine zabilježio porast proizvodnje od 110%. Povjerenje globalnog tržišta u Saloni su odlučili nagraditi posebnim inačicama svih svojih modela za desetogodišnjicu postojanja brenda koji će se prodavati po povoljnijim uvjetima, uz promociju spomenute Performance Charter izvedbe jedrilica za koje tvrde da su idealna dopuna flotama za iznajmljivanje na Jadranu jer se uz više cijene najma i dobru popunjenost u sezoni Salone odlično iznajmljuju van sezone zahvaljujući dobrim regatnim performansama. Uspjeh Salone prati suradnja s nekim od najzvučnijih imena svjetske jedriličarske scene. Čuveni novozelandski America’s Cup skiper Dean Barker sudjelovao je u promociji Salone 38 s visokim mišljenjem o hrvatskim jedrilicama, a kao vanjski suradnik u projektnom timu sudjeluje također America’s Cup projektant Jason Ker. U domaćim vodama na Saloni su jedrili Mate Arapov i u posljednjih nekoliko godina vrlo uspješno Karlo Kuret koji nastupa na svjetskom prvenstvu u Helsinikiju na Saloni 38 u kolovozu.Nakon toga slijedi niz od petnaestak međunarodnih prezentacija Salone na međunarodnim sajmovima koji počinje u Sydneyu u Australiji, a završava u Parizu krajem ove godine.U okviru brodogradilišta grade se i motorna plovila za norveške naručitelje, a u sestrinskoj tvrtki proizvode se gumenjaci Maestral. U svakom slučaju, deset godina postojanja i odlični poslovni rezultati veliki su podstrek radnicima brodogradilišta i upravi tvrtke da u budućnosti ostvare još bolje rezultate i osvjetlaju obraz posrnuloj hrvatskoj brodogradnji u cjelini.

naucat.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video