O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Menadžment hrvatskih luka nije najsretniji s Kinezima

Najavljenu diplomatsku i gospodarsku ofenzivu prema Kini, u kojoj bi u samo nekoliko tjedana ovu zemlju posjetile čak četiri hrvatske delegacije, nisu svi primili s oduševljenjem. Kao moguća kineska ulaganja u infrastrukturu među ostalim razmatrat će se navodno modernizacija zračnih luka u Rijeci i Osijeku te Gradske i Teretne luke u Zadru. Lijepo je tražiti terete i partnere u Kini, oprezni su neki predstavnici luka, no kada postanemo članica Europske unije morat ćemo poštovati pravila koja određuje Europa i koja nam možda neće biti najpovoljnija. U Zadru se gradi putničko-trajektna luka u sklopu koje će se nalaziti i zgrada terminala. To je područje koje nije pod koncesijom dioničkog društva Luka Zadar, tumači Đoni Štambuk, pomoćnik ravnatelja Lučke uprave Zadar, zbog raznih informacija koje kolaju medijima.

www.poslovni.hr

Najavljenu diplomatsku i gospodarsku ofenzivu prema Kini, u kojoj bi u samo nekoliko tjedana ovu zemlju posjetile čak četiri hrvatske delegacije, nisu svi primili s oduševljenjem. Kao moguća kineska ulaganja u infrastrukturu među ostalim razmatrat će se navodno modernizacija zračnih luka u Rijeci i Osijeku te Gradske i Teretne luke u Zadru. Lijepo je tražiti terete i partnere u Kini, oprezni su neki predstavnici luka, no kada postanemo članica Europske unije morat ćemo poštovati pravila koja određuje Europa i koja nam možda neće biti najpovoljnija. U Zadru se gradi putničko-trajektna luka u sklopu koje će se nalaziti i zgrada terminala. To je područje koje nije pod koncesijom dioničkog društva Luka Zadar, tumači Đoni Štambuk, pomoćnik ravnatelja Lučke uprave Zadar, zbog raznih informacija koje kolaju medijima.

www.poslovni.hr

HTML Code here
HTML Code here