O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Odlazak na brod

Polako protječu dani godišnjeg odmora, dva mjeseca prošlo je jako brzo. Ni ne okreneš se, zvoni telefon, a detalji leta stižu na mail.
Ovaj put nisu bili puno zahtjevni, došlo do novih promjena unutar firme pa sad traže da se liječnički radi svakih godinu dana. Obavljeno!

Idemo dalje. Provjera žute knjižice – još osam mjeseci vrijedi Žuta Groznica. Znači kad se vratim čeka me i to, ajde treći put. Iako s tim cjepivom imam neugodna iskustva. Oba puta do sada sam zafibra par dana nakon toga.

Uzimam matrikule, gledam je li sve u redu s njima da ne bi bilo trke prije nego se krene. Ista procedura je sa putovnicom, US Visom i brevetima. Ok, breveti, neki ističu krajem godine. Idemo polako. Nakon ovog ugovora morat ću obnoviti brevete. Konačno da se ne treba imati dvadeset slika! Jedna je dovoljna!  Ljudi u kapetaniji konačno dobili scanner tako da je ministarstvo konačno izašlo iz kamenog doba. Znači, treba se naoštriti strpljenjem i put lučke kapetanije čekati red.

Javljeno je na koji se brod ide i uz to tko je unajmio brod. Još 10 dana do uzleta. Malo put Južne Afrike.

Prošlo je pet popodne pa da zovem office i pošaljem mail nema smisla. Ide se na stranice od chartera da se sazna ruta. Bilo je jednostavno. Stranica je dosta transparentna pa se brzo došlo do željenoga cilja, a onda djelomični šok. Linija snova: Zapadna Afrika za Perzijski zaljev i Indiju. Znači pirati s jedne i druge strane Afrike. Promjena plana – odmah se šalje mail u firmu. Bit će mi prvi put nakon dugo vremena da ću biti u toj zoni i da osim citadele i njene opreme vidim ima li oružane pratnje na brodu.

Odgovor iz marine departmenta je stigao vrlo brzo – u roku jednog sata. Nakon što je office otvorio dokument sa svim mogućim i nemogućim podacima u vezi tranzita kroz ta područja, ujedno je iz kapetanije stigao odgovor da se moj Bridge Resource Management Certificate koji je izdan u Rotterdamu davne 2000 po tadašnjoj STCW priznaje.

Stigli su i detalji leta, pa nakon pola sata još ponovno sa pomaknutim datumom. Jedan dan duže doma.

Usput dobila se od firme i crew lista tako da se zna tko je na brodu. Neke po imenima već poznajem, a one druge ćemo upoznati kad se ukrcamo.
Četiri dana je ostalo do trenutka kad bi trebalo krenuti put Južne Afrike i ukrcati se na brod. Ono što se nosi sa sobom te kako je protekao put i primopredaja, pišem za dva tjedna.

 

Polako protječu dani godišnjeg odmora, dva mjeseca prošlo je jako brzo. Ni ne okreneš se, zvoni telefon, a detalji leta stižu na mail.
Ovaj put nisu bili puno zahtjevni, došlo do novih promjena unutar firme pa sad traže da se liječnički radi svakih godinu dana. Obavljeno!

Idemo dalje. Provjera žute knjižice – još osam mjeseci vrijedi Žuta Groznica. Znači kad se vratim čeka me i to, ajde treći put. Iako s tim cjepivom imam neugodna iskustva. Oba puta do sada sam zafibra par dana nakon toga.

Uzimam matrikule, gledam je li sve u redu s njima da ne bi bilo trke prije nego se krene. Ista procedura je sa putovnicom, US Visom i brevetima. Ok, breveti, neki ističu krajem godine. Idemo polako. Nakon ovog ugovora morat ću obnoviti brevete. Konačno da se ne treba imati dvadeset slika! Jedna je dovoljna!  Ljudi u kapetaniji konačno dobili scanner tako da je ministarstvo konačno izašlo iz kamenog doba. Znači, treba se naoštriti strpljenjem i put lučke kapetanije čekati red.

Javljeno je na koji se brod ide i uz to tko je unajmio brod. Još 10 dana do uzleta. Malo put Južne Afrike.

Prošlo je pet popodne pa da zovem office i pošaljem mail nema smisla. Ide se na stranice od chartera da se sazna ruta. Bilo je jednostavno. Stranica je dosta transparentna pa se brzo došlo do željenoga cilja, a onda djelomični šok. Linija snova: Zapadna Afrika za Perzijski zaljev i Indiju. Znači pirati s jedne i druge strane Afrike. Promjena plana – odmah se šalje mail u firmu. Bit će mi prvi put nakon dugo vremena da ću biti u toj zoni i da osim citadele i njene opreme vidim ima li oružane pratnje na brodu.

Odgovor iz marine departmenta je stigao vrlo brzo – u roku jednog sata. Nakon što je office otvorio dokument sa svim mogućim i nemogućim podacima u vezi tranzita kroz ta područja, ujedno je iz kapetanije stigao odgovor da se moj Bridge Resource Management Certificate koji je izdan u Rotterdamu davne 2000 po tadašnjoj STCW priznaje.

Stigli su i detalji leta, pa nakon pola sata još ponovno sa pomaknutim datumom. Jedan dan duže doma.

Usput dobila se od firme i crew lista tako da se zna tko je na brodu. Neke po imenima već poznajem, a one druge ćemo upoznati kad se ukrcamo.
Četiri dana je ostalo do trenutka kad bi trebalo krenuti put Južne Afrike i ukrcati se na brod. Ono što se nosi sa sobom te kako je protekao put i primopredaja, pišem za dva tjedna.

 

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here