O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Incat gradi novi RoPax za Virtu Ferries

Australski graditelj high-speed craft katamarana Incat izabran je od strane trajektnog operatora Virtu Ferries sa sjedištem na Malti za projektiranje i izgradnju 110-metarskog trajekta za prijevoz putnika i vozila.

Izgradnja broda će započeti početkom 2017. godine, a isporuka je planirana krajem 2018.

Novi trajekt će biti najveći brzi katamaran na Mediteranu, navodi Incat. Namijenjen je za cjelogodišnje usluge između Malte i Sicilije.

Uz brzinu do 38 čvorova, brod će biti u mogućnosti stići od Malte do Sicilije za oko 90 minuta, objasnio je brodograditelj.

Brod će imati revolucionarni dizajn, a tankovi će biti ispitani i optimizirani u pogonu QuinetiQ za svemirska testiranja u Velikoj Britaniji.

Trajekt će biti izgrađen prema pravilima DNV-GL klasifikacijskog društva te u skladu s IMO High Speed Craft HSC 2000, zakonskim zahtjevima Malte te zahtjevima talijanske lučke uprave.

Prema željama vlasnika, brod će imati povećani kapacitet i to 43% više za kamione, 15% više kapaciteta za putnike i 7% više za automobile. To će uključivati tri klase interijera (VIP, poslovni i ekonomski) s ukupno 1,134 mjesta, dodaje Incat.

Novi brod će biti 15. brzi trajekt kojeg je naručila tvrtka Virtu, rekao je Incat.

Virtu Ferries, dio Virtu Holdings Group, upravlja trajektnim uslugama na rutama koje uključuju Maltu – Siciliju, Veneciju, Italiju – Hrvatsku i Sloveniju, te Tarifu u Španjolskoj – Tangiers u Maroku.

www.worldmaritimenews.com

Australski graditelj high-speed craft katamarana Incat izabran je od strane trajektnog operatora Virtu Ferries sa sjedištem na Malti za projektiranje i izgradnju 110-metarskog trajekta za prijevoz putnika i vozila.

Izgradnja broda će započeti početkom 2017. godine, a isporuka je planirana krajem 2018.

Novi trajekt će biti najveći brzi katamaran na Mediteranu, navodi Incat. Namijenjen je za cjelogodišnje usluge između Malte i Sicilije.

Uz brzinu do 38 čvorova, brod će biti u mogućnosti stići od Malte do Sicilije za oko 90 minuta, objasnio je brodograditelj.

Brod će imati revolucionarni dizajn, a tankovi će biti ispitani i optimizirani u pogonu QuinetiQ za svemirska testiranja u Velikoj Britaniji.

Trajekt će biti izgrađen prema pravilima DNV-GL klasifikacijskog društva te u skladu s IMO High Speed Craft HSC 2000, zakonskim zahtjevima Malte te zahtjevima talijanske lučke uprave.

Prema željama vlasnika, brod će imati povećani kapacitet i to 43% više za kamione, 15% više kapaciteta za putnike i 7% više za automobile. To će uključivati tri klase interijera (VIP, poslovni i ekonomski) s ukupno 1,134 mjesta, dodaje Incat.

Novi brod će biti 15. brzi trajekt kojeg je naručila tvrtka Virtu, rekao je Incat.

Virtu Ferries, dio Virtu Holdings Group, upravlja trajektnim uslugama na rutama koje uključuju Maltu – Siciliju, Veneciju, Italiju – Hrvatsku i Sloveniju, te Tarifu u Španjolskoj – Tangiers u Maroku.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here