O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nedavno zapaljen ˝CCNI Arauco˝ vraćen vlasnicima

Kontejnerski brod „CCNI Arauco”, dugačak 300 metara, koji se 1. rujna zapalio u njemačkoj luci Hamburg, vraćen vlasnicima nakon što su ekipe ugasile vatru i završile operacije, priopćila je tvrtka Ardent Global.

Nakon incidenta, potpisan je ugovor za spašavanje kako bi se ubrzale operacije čišćenja na brodu, izgrađenom 2015., a koje su trajale četiri tjedna.

Dio krme je djelomično poplavljen kako bi se ugasio požar, kontaminiravši vodu u spremištu. Operacije su uključivale ispuštanje zagađene vode, koja se crpila u tankere kako bi ih odvezli do objekta konačnog odlaganja.

Osim toga, oštećeni kontejneri, koji su navedeni kao opasni otpad i zahtijevali su posebni tretman, izvađeni su ih brodskog spremišta.

Kontejnerski brod je vraćen svojim vlasnicima radi popravka.

Prijašnja izvješća ukazuju da se incident dogodio zbog radova zavarivanja u stražnjem dijelu broda, no mjerodavne vlasti su pokrenule istragu o točnom uzroku požara.

S dužinom od 300 metara i širinom preko 48 metara, kontejnerski brod je u vrijeme incidenta bio usidren na vezu 1/2 kontejnerskog terminala u luci Burchardkai u Hamburgu.

www.worldmaritimenews.com

Kontejnerski brod „CCNI Arauco”, dugačak 300 metara, koji se 1. rujna zapalio u njemačkoj luci Hamburg, vraćen vlasnicima nakon što su ekipe ugasile vatru i završile operacije, priopćila je tvrtka Ardent Global.

Nakon incidenta, potpisan je ugovor za spašavanje kako bi se ubrzale operacije čišćenja na brodu, izgrađenom 2015., a koje su trajale četiri tjedna.

Dio krme je djelomično poplavljen kako bi se ugasio požar, kontaminiravši vodu u spremištu. Operacije su uključivale ispuštanje zagađene vode, koja se crpila u tankere kako bi ih odvezli do objekta konačnog odlaganja.

Osim toga, oštećeni kontejneri, koji su navedeni kao opasni otpad i zahtijevali su posebni tretman, izvađeni su ih brodskog spremišta.

Kontejnerski brod je vraćen svojim vlasnicima radi popravka.

Prijašnja izvješća ukazuju da se incident dogodio zbog radova zavarivanja u stražnjem dijelu broda, no mjerodavne vlasti su pokrenule istragu o točnom uzroku požara.

S dužinom od 300 metara i širinom preko 48 metara, kontejnerski brod je u vrijeme incidenta bio usidren na vezu 1/2 kontejnerskog terminala u luci Burchardkai u Hamburgu.

www.worldmaritimenews.com