O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ribar nestao nakon sudara na rijeci Kama u Rusiji

Jedan ribar je nestao nakon što su se tegljač i dvije barže sudarile i prevrnule mali gumeni čamac na 1536. kilometru na rijeci Kama u Rusiji. Tegljač „MB-1225″ u konvoju sa dvije prazne barže „Volga-16″ i „Volga-20″ bili su na putu iz Krasnoye Sormovo do Mendeleevska, kada se njihova ruta križala s gumenim čamcem. Kapetan konvoja nije bio u mogućnosti reagirati i sudario se s ribarskim brodom, koji se prevrnuo i ribar je pao u more. Lokalni ribarski brodovi i čamci uključeni su u akciju traganja i spašavanja, no nisu pronašli nestalog čovjeka. Nesreća je prijavljena lokalnim vlastima i na mjesto doagađaja je poslana policija i inspektori. Pronađen je gumeni čamac, no nestali ribar nije nađen.

Istraga o uzroku nesreće je u tijeku. Tegljač i barže su zadržani u neposrednoj blizini gdje im je naređeno da se usidre. Potraga i spašavanje nestalog traje i dalje te je proširena niz rijeku.

Tegljač „MB-1225″ ima ukupnu dužinu od 50 metara, širinu 10,6 metara i maksimalni gaz od 3 metra. Nosivost broda je 172 DWT, a bruto tonaža je 680 BRT. Tegljač je izgrađen 1991. godine u brodogradilištu Kama u Rusiji. Vlasnik i operator tegljača i teglenica je ruska tvrtka Volga Shipping.

www.maritimeherald.com

Jedan ribar je nestao nakon što su se tegljač i dvije barže sudarile i prevrnule mali gumeni čamac na 1536. kilometru na rijeci Kama u Rusiji. Tegljač „MB-1225″ u konvoju sa dvije prazne barže „Volga-16″ i „Volga-20″ bili su na putu iz Krasnoye Sormovo do Mendeleevska, kada se njihova ruta križala s gumenim čamcem. Kapetan konvoja nije bio u mogućnosti reagirati i sudario se s ribarskim brodom, koji se prevrnuo i ribar je pao u more. Lokalni ribarski brodovi i čamci uključeni su u akciju traganja i spašavanja, no nisu pronašli nestalog čovjeka. Nesreća je prijavljena lokalnim vlastima i na mjesto doagađaja je poslana policija i inspektori. Pronađen je gumeni čamac, no nestali ribar nije nađen.

Istraga o uzroku nesreće je u tijeku. Tegljač i barže su zadržani u neposrednoj blizini gdje im je naređeno da se usidre. Potraga i spašavanje nestalog traje i dalje te je proširena niz rijeku.

Tegljač „MB-1225″ ima ukupnu dužinu od 50 metara, širinu 10,6 metara i maksimalni gaz od 3 metra. Nosivost broda je 172 DWT, a bruto tonaža je 680 BRT. Tegljač je izgrađen 1991. godine u brodogradilištu Kama u Rusiji. Vlasnik i operator tegljača i teglenica je ruska tvrtka Volga Shipping.

www.maritimeherald.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here