O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering otpušta 3.000 zaposlenika

Južnokorejski brodograditelj Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering otpustit će 3.000 zaposlenika do kraja 2017. godine. Brodograditelj namjerava smanjiti radnu snagu za 20% i zadržati ukupni broj radnika ispod 10.000, a sve zbog nedostatka novih narudžbi i povećanja dugova. Tvrtka nastavlja planove restrukturiranja i ima za cilj zatvoriti neke podružnice, prodaju tri od pet dokova, kao i uredske zgrade i imovinu od nestrateškog značaja. Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering mora smanjiti trenutni dug i poboljšati likvidnost, nakon što je početkom mjeseca dobio jednogodišnji ultimatum od vlade da stabilizira svoje financije.

U prvoj polovici 2016. godine, južnokorejski brodograditelj prijavio je neto gubitak od 1 milijarde dolara, što je povećalo omjer duga prema imovini na više od 7.000%. To je primoralo vjerovnike, vladu i Upravu da se okrene planovima optimizacije i restrukturiranja.

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering također se planira riješiti 60% svojih pristaništa, koja se smatraju ključnim objektima u brodogradnji. Ako će se narudžbe i dalje smanjivati do kraja 2016. godine i sektor ne stabilizira, očekuje se da će brodograditelj prodati sva tri plutajuća doka do kraja iduće godine.

U lipnju 2016, južnokorejska Vlada je osnovala fond od 10,8 milijardi kako bi se osiguralo restrukturiranje duga i poboljšanje financijskog položaja nacionalnih brodogradilišta. Vlada je također dala ultimatum od godine dana do brodograditelj poboljša svoje financijsko stanje i likvidnost.

www.maritimeherald.com

Južnokorejski brodograditelj Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering otpustit će 3.000 zaposlenika do kraja 2017. godine. Brodograditelj namjerava smanjiti radnu snagu za 20% i zadržati ukupni broj radnika ispod 10.000, a sve zbog nedostatka novih narudžbi i povećanja dugova. Tvrtka nastavlja planove restrukturiranja i ima za cilj zatvoriti neke podružnice, prodaju tri od pet dokova, kao i uredske zgrade i imovinu od nestrateškog značaja. Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering mora smanjiti trenutni dug i poboljšati likvidnost, nakon što je početkom mjeseca dobio jednogodišnji ultimatum od vlade da stabilizira svoje financije.

U prvoj polovici 2016. godine, južnokorejski brodograditelj prijavio je neto gubitak od 1 milijarde dolara, što je povećalo omjer duga prema imovini na više od 7.000%. To je primoralo vjerovnike, vladu i Upravu da se okrene planovima optimizacije i restrukturiranja.

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering također se planira riješiti 60% svojih pristaništa, koja se smatraju ključnim objektima u brodogradnji. Ako će se narudžbe i dalje smanjivati do kraja 2016. godine i sektor ne stabilizira, očekuje se da će brodograditelj prodati sva tri plutajuća doka do kraja iduće godine.

U lipnju 2016, južnokorejska Vlada je osnovala fond od 10,8 milijardi kako bi se osiguralo restrukturiranje duga i poboljšanje financijskog položaja nacionalnih brodogradilišta. Vlada je također dala ultimatum od godine dana do brodograditelj poboljša svoje financijsko stanje i likvidnost.

www.maritimeherald.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here