O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Trajekt ˝Manila Bay 1˝ zahvatila vatra na Filipinima

Trajekt „Manila Bay 1″ zapalio se u luci Mandanue na Filipinima. Brod je bio usidren na vezu, pripremajući se za odlazak na putovanje u Manilu kada je posada primijetila dim iz strojarnice. Procijenjeno je da je vatra izbila zbog kratkog spoja na električnim kabelima. Nesreća je prijavljena lokalnim vlastima, a na mjesto nesreće je upućen protupožarni tim. Svi članovi posade evakuirani su na terminal i nisu prijavljene nikakve ozljede. Požar je u potpunosti ugašen u relativno kratkom vremenu.

Lokalne vlasti započele su istragu o uzroku nesreće. Nema izvješća o onečišćenju mora. Posada i vatrogasci će procijeniti štetu od požara, no putovanje je otkazano i brod će se vratiti u službu tek nakon potpunog pregleda.

Trajekt „Manila Bay 1″ ima ukupnu dužinu od 162 metra, širinu 21,65 metara i maksimalni gaz od 7 metara. Nosivost broda je 3.180 DWT, a bruto tonaža je 15.771 BRT. Trajekt je izgrađen 1973. u brodogradilištu Koyo u Mihari u Japanu. Vlasnik i operator broda „Manila Bay 1″ je trajektni operator Gothong Lines.

www.maritimeherald.com

Trajekt „Manila Bay 1″ zapalio se u luci Mandanue na Filipinima. Brod je bio usidren na vezu, pripremajući se za odlazak na putovanje u Manilu kada je posada primijetila dim iz strojarnice. Procijenjeno je da je vatra izbila zbog kratkog spoja na električnim kabelima. Nesreća je prijavljena lokalnim vlastima, a na mjesto nesreće je upućen protupožarni tim. Svi članovi posade evakuirani su na terminal i nisu prijavljene nikakve ozljede. Požar je u potpunosti ugašen u relativno kratkom vremenu.

Lokalne vlasti započele su istragu o uzroku nesreće. Nema izvješća o onečišćenju mora. Posada i vatrogasci će procijeniti štetu od požara, no putovanje je otkazano i brod će se vratiti u službu tek nakon potpunog pregleda.

Trajekt „Manila Bay 1″ ima ukupnu dužinu od 162 metra, širinu 21,65 metara i maksimalni gaz od 7 metara. Nosivost broda je 3.180 DWT, a bruto tonaža je 15.771 BRT. Trajekt je izgrađen 1973. u brodogradilištu Koyo u Mihari u Japanu. Vlasnik i operator broda „Manila Bay 1″ je trajektni operator Gothong Lines.

www.maritimeherald.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here