O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Izbila vatra u strojarnici tankera u zaljevu Rige

Vatra je izbila u strojarnici tankera „Zircone” u zaljevu Rige. Nesreća se dogodila ubrzo nakon što je brod isplovio iz luke Riga u Latviji s teretom od 7.000 tona dizelskog ulja. Kratki spoj u strojarnici izazvao je plamen koji je zahvatio cijeli odjeljak. Nakon požara, tanker je izgubio snagu propulzije. Posada je počela s gašenjem požara, pokušavajući spasiti brod i ugasiti plamen. Zapovjednik nije zatražio evakuaciju posade, a nakon pola dana vatra je stavljena pod kontrolu. Onesposobljeni brod odvučen je natrag u brodogradilište Riga radi daljnjih popravaka i posebnog pregleda.

Srećom, tijekom nesreće nije bilo ozlijeđenih osoba i nema onečišćenja mora. Onesposobljeni tanker je pod nadzorom lokalnih vlasti, a na mjesto događaja poslani su patrolni brodovi Obalne straže.

Tanker „Zircone” ima ukupnu duljinu od 124,86 metara, širinu 17,40 metara i maksimalni gaz 5 metara. Nosivost broda je 8.000 DWT, a bruto tonaža 5.045 BRT. Tanker je 1993. godine izgradilo brodogradilište Fincantieri La Spezia u Italiji. Tijekom nesreće brod je bio na putu iz Latvije za Dansku.

www.maritimeherald.com

Vatra je izbila u strojarnici tankera „Zircone” u zaljevu Rige. Nesreća se dogodila ubrzo nakon što je brod isplovio iz luke Riga u Latviji s teretom od 7.000 tona dizelskog ulja. Kratki spoj u strojarnici izazvao je plamen koji je zahvatio cijeli odjeljak. Nakon požara, tanker je izgubio snagu propulzije. Posada je počela s gašenjem požara, pokušavajući spasiti brod i ugasiti plamen. Zapovjednik nije zatražio evakuaciju posade, a nakon pola dana vatra je stavljena pod kontrolu. Onesposobljeni brod odvučen je natrag u brodogradilište Riga radi daljnjih popravaka i posebnog pregleda.

Srećom, tijekom nesreće nije bilo ozlijeđenih osoba i nema onečišćenja mora. Onesposobljeni tanker je pod nadzorom lokalnih vlasti, a na mjesto događaja poslani su patrolni brodovi Obalne straže.

Tanker „Zircone” ima ukupnu duljinu od 124,86 metara, širinu 17,40 metara i maksimalni gaz 5 metara. Nosivost broda je 8.000 DWT, a bruto tonaža 5.045 BRT. Tanker je 1993. godine izgradilo brodogradilište Fincantieri La Spezia u Italiji. Tijekom nesreće brod je bio na putu iz Latvije za Dansku.

www.maritimeherald.com

HTML Code here
HTML Code here