O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Port of Adria: Rekordan pretovar u svibnju

Port of Adria je u svibnju zabilježila rekordan pretovar kontejnerskog tereta od 4,97 tisuća TEU, što je najveći mjesečni obim pretovara otkad kompanija postoji, priopćili su predstavnici tog barskog poduzeća.

Oni su kazali da je od početka godine pretovareno ukupno 19,89 tisuća TEU, pet posto više nego u usporednom prošlogodišnjem periodu, a 42 posto više od ostvarenog u godini prije privatizacije kompanije.

„Kompanija je, poštujući obaveze iz kupoprodajnog ugovora, ispunila 81 posto obaveznog investicionog programa ulaganjem 11,2 milijuna eura”, naveli su iz Port of Adria.

Oni su dodali da je u potpunosti realiziran socijalni program isplatom otpremnina, ukupne vrijednosti 6,5 milijuna eura, na osnovi čega je 230 zaposlenih na dobrovoljnoj osnovi i sporazumno napustilo poduzeće.

„Na taj način su stvoreni uvjeti za bolje poslovanje tvrtke, pogotovo nabavkom opreme, unaprjeđenjem terminalske infrastrukture i uvođenjem suvremenih sustava sigurnosti. S ciljem da se bude bliže primarnom tržištu, otvoreno je predstavništvo u Beogradu”, navodi se u priopćenju.

Iz kompanije su kazali da rezultati poslovanja potvrđuju rast prihoda, povećanje pretovara i rast prosječne zarade zaposlenih u odnosu na period prije privatizacije.

Port of Adria je, prema riječima njenih predstavnika, nakon završetka najvećeg dijela planiranih investicija u mogućnosti da postojećim klijentima ponudi međunarodne standarde u obavljanju usluga i privuče nove klijente iz regije.

Vršitelj dužnosti izvršnog direktora Port of Adria, Sedat Kara, priopćio je da kompanija bez MHC Gotwald krana, koji je stavljen u funkciju prošle godine, prije dva mjeseca ne bi bila u mogućnosti pretovariti brod s 11 tisuća tona toplo/hladno valjane čelične trake namijenjene američkom tržištu.

On je dodao da bi taj brod vjerojatno morao koristiti neku drugu luku, da investicije nisu završene na vrijeme.

„Najveći prijevoznik kontejnera u svijetu Maersk od početka prošle godine ponovo koristi našu luku. Također, jedan od najvećih snabdjevača ivericom, medijapanom i svim vrstama pločastog materijala u regiji, Alim Grup, od ove godine koristi našu luku, a prethodno je koristio luku Drač i Ploče”, naveo je Kara.

On je rekao da je kompanija zahvaljujući mreži kontakata većinskog vlasnika, turskog Global Ports Holdinga, i boljoj opremljenosti u odnosu na prethodni period uspjela potpisati godišnji ugovor vrijedan 60 tisuća tona godišnje, prema kojem će Port of Adria biti njihov novi distributivni centar za regiji.

www.seebiz.eu

Port of Adria je u svibnju zabilježila rekordan pretovar kontejnerskog tereta od 4,97 tisuća TEU, što je najveći mjesečni obim pretovara otkad kompanija postoji, priopćili su predstavnici tog barskog poduzeća.

Oni su kazali da je od početka godine pretovareno ukupno 19,89 tisuća TEU, pet posto više nego u usporednom prošlogodišnjem periodu, a 42 posto više od ostvarenog u godini prije privatizacije kompanije.

„Kompanija je, poštujući obaveze iz kupoprodajnog ugovora, ispunila 81 posto obaveznog investicionog programa ulaganjem 11,2 milijuna eura”, naveli su iz Port of Adria.

Oni su dodali da je u potpunosti realiziran socijalni program isplatom otpremnina, ukupne vrijednosti 6,5 milijuna eura, na osnovi čega je 230 zaposlenih na dobrovoljnoj osnovi i sporazumno napustilo poduzeće.

„Na taj način su stvoreni uvjeti za bolje poslovanje tvrtke, pogotovo nabavkom opreme, unaprjeđenjem terminalske infrastrukture i uvođenjem suvremenih sustava sigurnosti. S ciljem da se bude bliže primarnom tržištu, otvoreno je predstavništvo u Beogradu”, navodi se u priopćenju.

Iz kompanije su kazali da rezultati poslovanja potvrđuju rast prihoda, povećanje pretovara i rast prosječne zarade zaposlenih u odnosu na period prije privatizacije.

Port of Adria je, prema riječima njenih predstavnika, nakon završetka najvećeg dijela planiranih investicija u mogućnosti da postojećim klijentima ponudi međunarodne standarde u obavljanju usluga i privuče nove klijente iz regije.

Vršitelj dužnosti izvršnog direktora Port of Adria, Sedat Kara, priopćio je da kompanija bez MHC Gotwald krana, koji je stavljen u funkciju prošle godine, prije dva mjeseca ne bi bila u mogućnosti pretovariti brod s 11 tisuća tona toplo/hladno valjane čelične trake namijenjene američkom tržištu.

On je dodao da bi taj brod vjerojatno morao koristiti neku drugu luku, da investicije nisu završene na vrijeme.

„Najveći prijevoznik kontejnera u svijetu Maersk od početka prošle godine ponovo koristi našu luku. Također, jedan od najvećih snabdjevača ivericom, medijapanom i svim vrstama pločastog materijala u regiji, Alim Grup, od ove godine koristi našu luku, a prethodno je koristio luku Drač i Ploče”, naveo je Kara.

On je rekao da je kompanija zahvaljujući mreži kontakata većinskog vlasnika, turskog Global Ports Holdinga, i boljoj opremljenosti u odnosu na prethodni period uspjela potpisati godišnji ugovor vrijedan 60 tisuća tona godišnje, prema kojem će Port of Adria biti njihov novi distributivni centar za regiji.

www.seebiz.eu

HTML Code here
HTML Code here