O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Usvojeni amandmani o sigurnosti na putničkim brodovima

IMO Odbor za sigurnost na moru (MSC) usvojio je izmjene i dopune SOLAS2020 koje podižu minimalne uvjete održavanja stabiliteta putničkog broda u oštećenom stanju, uzrokovanog sudarom.

Ove su promjene korištene kao osnova nizu kooperativnih istraživačkih projekata financiranih od strane EU i EMSA koje su tijekom nekoliko desetljeća proveli akademici, brodogradilišta, operateri brodova, vlasnici, klasifikacijska društva i konzultanti za projektiranje brodova.

“Njihovom velikom zaslugom financiranje i podrška koju pružaju EU i EMSA omogućili su istraživački napor za sigurnost koja inače nije bila moguća”, izjavio je Knut Ørbeck-Nilssen, predsjednik Uprave tvrtke DNV GL – Maritime.

“To je rezultiralo značajnim smanjenjem rizika u budućem prijevozu putnika na moru”, dodao je Ørbeck-Nilssen.

Izmjene i dopune podižu “traženi indeks R”, uvjet za održavanje stabiliteta u oštećenom stanju, koji predstavlja sposobnost broda da ostane stabilan i na površini u slučaju plavljenja nakon sudara. Zahtjev se temelji na metodologiji probabilističke stabilnosti oštećenja putničkih brodova koja je razvijena u djelomično istraživanom projektu HARDER financiranom od strane EU i mandatiran u SOLAS2009.

www.worldmaritimenews.com

IMO Odbor za sigurnost na moru (MSC) usvojio je izmjene i dopune SOLAS2020 koje podižu minimalne uvjete održavanja stabiliteta putničkog broda u oštećenom stanju, uzrokovanog sudarom.

Ove su promjene korištene kao osnova nizu kooperativnih istraživačkih projekata financiranih od strane EU i EMSA koje su tijekom nekoliko desetljeća proveli akademici, brodogradilišta, operateri brodova, vlasnici, klasifikacijska društva i konzultanti za projektiranje brodova.

“Njihovom velikom zaslugom financiranje i podrška koju pružaju EU i EMSA omogućili su istraživački napor za sigurnost koja inače nije bila moguća”, izjavio je Knut Ørbeck-Nilssen, predsjednik Uprave tvrtke DNV GL – Maritime.

“To je rezultiralo značajnim smanjenjem rizika u budućem prijevozu putnika na moru”, dodao je Ørbeck-Nilssen.

Izmjene i dopune podižu “traženi indeks R”, uvjet za održavanje stabiliteta u oštećenom stanju, koji predstavlja sposobnost broda da ostane stabilan i na površini u slučaju plavljenja nakon sudara. Zahtjev se temelji na metodologiji probabilističke stabilnosti oštećenja putničkih brodova koja je razvijena u djelomično istraživanom projektu HARDER financiranom od strane EU i mandatiran u SOLAS2009.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here
HTML Code here