Novi Bermudski trokut otvorio se u Kini, nakon što je 85 teretnih i putničkih brodova nestalo prošle godine u malom dijelu azijskih voda.
Misterij, koji okružuje nestanak teretnih i putničkih brodova u azijskim vodama brine stručnjake u regiji. Neki strahuju da će ova problematična zona postati mjesto gdje brodovi nestaju, često bez traga, nakon što se šest od 10 najvećih gubitaka dogodilo u blizini azijskih zemalja.
Prema izvještaju kompanije za osiguranje, „Allianz subsidiary Global Corporate & Specialty”, vode oko južne Kine, Indokine, Indonezije i Filipina su bile mjesto jedne četvrtine svih gubitaka, prenosi njemački list WELT.
To je praćeno istočnim Mediteranom i Crnim morem sa 15 posto, i morima ispred Japana, Koreje i sjeverne Kine. Stručnjaci kažu da je glavni uzrok nesreća bilo loše održavanje brodova ili preopterećenje, na primjer, putničkih trajekata.
Loše vreme, naročito jaka oluja, također su odigrali ulogu u rasprostranjenim gubicima. A nedostatak sigurnosnih standarda, zajedno s nedostatkom provođenja pravila, bili su glavni problemi, posebno u Aziji.
U izvještaju se pokazalo da su najgore posljedice bile 2016. godine, uključujući T. S. Taipei koji je puknuo na dva dijela prije nego što se napunio vodom kroz pukotinu na vratima broda. Kapetan se borio s uzburkanim morem, ali nije mogao dostići najbližu luku da spasi brod.
U međuvremenu, “New Mykonos,” brod od 81.000 tona, nasukao se na Madagaskaru u veljači. Potonuo je nakon 10 tjedana i to je bio gubitak najvećeg broda u proteklih godinu dana.
Walker Dirks, šef osiguranja brodova u „Allianzu”, kaže: “Činjenica da brodovi postaju sve veći i veći stvara veće rizike za ukrcavanje i za nas kao osiguravajuće društvo.”
Kompanija za osiguranje je prijavila da je jedan od glavnih problema to da se brodske kompanije sužavaju kako bi uštedjeli novac, i često regrutiraju posadu s niskim kvalifikacijama i iskustvom. Brodske kompanije također pokušavaju zadržati niske troškove proširujući intervale održavanja do najdužih dozvoljenih rokova.