O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brodogradilište DSBr dovršilo održavanje LNG tankera

IZVORdamen
IZVORdamen

Damenovo brodogradilište u Brestu (DSBr) dovršilo je dvotjedni program održavanja na 290-metarskom LNG tankeru „GDF SUEZ POINT FORTIN“ od 101.000 BRT. DSBr je jedno od najiskusnijih europskih brodogradilišta za popravak i održavanju LNG tankera. Osim stručnosti i kapaciteta, operater MOL LNG Transport (Europe) Ltd i unajmitelj ENGIE odabrali su DSBr jer je jedan od prvih europskih brodogradilišta sposoban za obavljanje radova modifikacije LNG brodova.

Radovi su obavljeni u drugoj polovici svibnja, a obuhvaćali su cjelovito ispitivanje pod vodom koje su provodili ronioci, mijenjajući užad za vezivanje i provjeravajući glavne kotlove. Zamijenjena je i radarska kupola.

Prije početka radova na LNG brodu bio je potreban opsežni program pripreme. To je uključivalo dobivanje potrebnih dozvola od lučke uprave i dogovor o opsegu radova s klijentom prije dolaska. Dobra komunikacija između svih uključenih strana osigurala je da je brodogradilište bilo spremno za brod na datum dospijeća i radovi dovršeni u zakazano vrijeme. U lipnju „GDF SUEZ POINT FORTIN“ se vratio na more i u potpunosti je operativan.

DSBr drži rekord u održavanju i popravljanju LNG tankera svih veličina uključujući program održavanja 290-metarskog broda „Gaselys“ početkom 2017. Prije toga, brodogradilište je također radio na njegovom sestrinskom brodu „Provalys“ i drugim LNG tankerima poput „Global Energy“ i „Tellier“.

Damenovo brodogradilište u Brestu (DSBr) dovršilo je dvotjedni program održavanja na 290-metarskom LNG tankeru „GDF SUEZ POINT FORTIN“ od 101.000 BRT. DSBr je jedno od najiskusnijih europskih brodogradilišta za popravak i održavanju LNG tankera. Osim stručnosti i kapaciteta, operater MOL LNG Transport (Europe) Ltd i unajmitelj ENGIE odabrali su DSBr jer je jedan od prvih europskih brodogradilišta sposoban za obavljanje radova modifikacije LNG brodova.

Radovi su obavljeni u drugoj polovici svibnja, a obuhvaćali su cjelovito ispitivanje pod vodom koje su provodili ronioci, mijenjajući užad za vezivanje i provjeravajući glavne kotlove. Zamijenjena je i radarska kupola.

Prije početka radova na LNG brodu bio je potreban opsežni program pripreme. To je uključivalo dobivanje potrebnih dozvola od lučke uprave i dogovor o opsegu radova s klijentom prije dolaska. Dobra komunikacija između svih uključenih strana osigurala je da je brodogradilište bilo spremno za brod na datum dospijeća i radovi dovršeni u zakazano vrijeme. U lipnju „GDF SUEZ POINT FORTIN“ se vratio na more i u potpunosti je operativan.

DSBr drži rekord u održavanju i popravljanju LNG tankera svih veličina uključujući program održavanja 290-metarskog broda „Gaselys“ početkom 2017. Prije toga, brodogradilište je također radio na njegovom sestrinskom brodu „Provalys“ i drugim LNG tankerima poput „Global Energy“ i „Tellier“.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here