O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Drastično smanjen broj kontejnera izgubljenih na moru

World Shipping Council (WSC) procjenjuje da je prosječan broj kontejnera izgubljenih svake godine od 2014. pao za 48 posto.

Na temelju najnovijih rezultata istraživanja, godišnje se na moru izgubi u prosjeku 568 kontejnera, ne uključujući katastrofalne događaje. Ako su uključeni katastrofalni događaji, taj prosjek je više nego dvostruk i iznosi 1.582 kontejnera. U 2014. godini te su brojke iznosile 733, odnosno 2.683 kontejnera.

Veći broj gubitaka u 2014. godini prvenstveno je rezultat potpunog gubitka u 2013. godini kada je „MOL Comfort“ u Indijskom oceanu izgubio svih 4 293 kontejnera, a 2011. godine nasukavanje broda M/V „Rena“ kod Novog Zelanda rezultiralo je gubitkom oko 900 kontejnera.

WSC podaci dosljedno pokazuju da se gubitci kontejnera u bilo kojoj godini mogu znatno razlikovati na temelju razlika u vremenu i drugim neobičnim događajima. Podaci također dosljedno pokazuju da je većina kontejnera izgubljenih na moru rezultat katastrofalnih događaja. Na primjer, u 2013. godini došlo je do potpunog gubitka 5.578 kontejnera – od kojih se 77 posto dogodilo prilikom potonuća „MOL Comforta“ u Indijskom oceanu.

Ukupni gubitak broda „El Faro“ dogodio se dvije godine kasnije, 2015. godine. Svi kontejneri na brodu su izgubljeni i taj događaj pridonio da je ukupni broj kontejnera izgubljenih u moru te godine porastao za gotovo 43 posto.

Godine 2016., međunarodna brodarska industrija transportirala je oko 130 milijuna kontejnera, čija je procijenjena vrijednost bila veća od 4 trilijuna dolara.

World Shipping Council (WSC) procjenjuje da je prosječan broj kontejnera izgubljenih svake godine od 2014. pao za 48 posto.

Na temelju najnovijih rezultata istraživanja, godišnje se na moru izgubi u prosjeku 568 kontejnera, ne uključujući katastrofalne događaje. Ako su uključeni katastrofalni događaji, taj prosjek je više nego dvostruk i iznosi 1.582 kontejnera. U 2014. godini te su brojke iznosile 733, odnosno 2.683 kontejnera.

Veći broj gubitaka u 2014. godini prvenstveno je rezultat potpunog gubitka u 2013. godini kada je „MOL Comfort“ u Indijskom oceanu izgubio svih 4 293 kontejnera, a 2011. godine nasukavanje broda M/V „Rena“ kod Novog Zelanda rezultiralo je gubitkom oko 900 kontejnera.

WSC podaci dosljedno pokazuju da se gubitci kontejnera u bilo kojoj godini mogu znatno razlikovati na temelju razlika u vremenu i drugim neobičnim događajima. Podaci također dosljedno pokazuju da je većina kontejnera izgubljenih na moru rezultat katastrofalnih događaja. Na primjer, u 2013. godini došlo je do potpunog gubitka 5.578 kontejnera – od kojih se 77 posto dogodilo prilikom potonuća „MOL Comforta“ u Indijskom oceanu.

Ukupni gubitak broda „El Faro“ dogodio se dvije godine kasnije, 2015. godine. Svi kontejneri na brodu su izgubljeni i taj događaj pridonio da je ukupni broj kontejnera izgubljenih u moru te godine porastao za gotovo 43 posto.

Godine 2016., međunarodna brodarska industrija transportirala je oko 130 milijuna kontejnera, čija je procijenjena vrijednost bila veća od 4 trilijuna dolara.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here