World Shipping Council (WSC) procjenjuje da je prosječan broj kontejnera izgubljenih svake godine od 2014. pao za 48 posto.
Na temelju najnovijih rezultata istraživanja, godišnje se na moru izgubi u prosjeku 568 kontejnera, ne uključujući katastrofalne događaje. Ako su uključeni katastrofalni događaji, taj prosjek je više nego dvostruk i iznosi 1.582 kontejnera. U 2014. godini te su brojke iznosile 733, odnosno 2.683 kontejnera.
Veći broj gubitaka u 2014. godini prvenstveno je rezultat potpunog gubitka u 2013. godini kada je „MOL Comfort“ u Indijskom oceanu izgubio svih 4 293 kontejnera, a 2011. godine nasukavanje broda M/V „Rena“ kod Novog Zelanda rezultiralo je gubitkom oko 900 kontejnera.
WSC podaci dosljedno pokazuju da se gubitci kontejnera u bilo kojoj godini mogu znatno razlikovati na temelju razlika u vremenu i drugim neobičnim događajima. Podaci također dosljedno pokazuju da je većina kontejnera izgubljenih na moru rezultat katastrofalnih događaja. Na primjer, u 2013. godini došlo je do potpunog gubitka 5.578 kontejnera – od kojih se 77 posto dogodilo prilikom potonuća „MOL Comforta“ u Indijskom oceanu.
Ukupni gubitak broda „El Faro“ dogodio se dvije godine kasnije, 2015. godine. Svi kontejneri na brodu su izgubljeni i taj događaj pridonio da je ukupni broj kontejnera izgubljenih u moru te godine porastao za gotovo 43 posto.
Godine 2016., međunarodna brodarska industrija transportirala je oko 130 milijuna kontejnera, čija je procijenjena vrijednost bila veća od 4 trilijuna dolara.