O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Još malo, pa odlaze veliki i mali dok iz brodogradilišta Bijela

Pri kraju je remont, odnosno priprema za odlazak velikog doka iz Jadranskog brodogradilišta Bijela u stečaju. Njega je litvanska kompanija AB Vakaru Laivu Gamykla kupila početkom lipnja prošle godine za 11 milijuna eura. Isplovljenje iz Brodogradilišta očekuje se 30. srpnja, saznaje Radio Jadran.

Naime, 29. srpnja trebao bi stići brod kojim će veliki dok otploviti za Litvu, a dan kasnije napustiti Bijelu.

Remont velikog doka obavljaju dvije kooperantske tvrtke iz Bijele, a uposleno je i oko 70 radnika Brodogradilišta, za minimalac od 193 eura, ili više u zavisnosti od angažiranosti.

Podsjetimo da je veliki dok izgrađen i kupljen za 44 milijuna maraka u Njemačkoj. Pušten je u rad početkom 1976. godine. To je bio najveći plutajući dok u bivšoj Jugoslaviji, s kapacitetom dizanja od 33.000 tona.

Inače, paralelno s velikim, radnici ove nekada jedine izvozne kompanije Crne Gore, sada u stečaju, remontiraju i mali dok. On je dug 148 m, kapaciteta podizanja 10 tisuća tona, kapaciteta dizalica 2,7 tona. Mali dok je krajem travnja ove godine prodan jedinom ponuđaču, Ozata Trasnaclika Sanayi ve Ticaret Limited iz Turske, za 2,1 milijun eura. Brodogradilište bi trebao napustiti početkom kolovoza. Za razliku od velikog doka, mali će biti tegljen remorkerima do Turske.

Po odlasku dokova, veliki dio radnika koji su trenutno angažirani ostat će bez posla. Ostat će Služba zaštite i stražara, kao i stečajna uprava.
Također, izvor Radija Jadran navodi i da bi VI natječaj za prodaju imovine mogao biti raspisan početkom sljedećeg mjeseca, a od ukupne imovine ostale su još hale, strojevi i dizalice.

Podsjetit ćemo da su na V Javnom pozivu za prodaju imovine Brodogradilišta, između ostalog, bili posebni dijelovi poslovne zgrade u privredi, posebni dijelovi zgrade brodogradnje, pomoćne zgrade, dizalice, oprema, strojevi, vozni park, za nešto više od 8 milijuna eura.

Stečajni upravitelj Jadranskog brodogradilišta, Žarko Ostojić, podnio je početkom lipnja Privrednom sudu i Odboru povjerenika nacrt rješenja druge djelomične diobe od 3,7 milijuna eura, kojom bi se s namirenjem povjerenika trećeg reda stiglo do 67,29 posto.

Prvom djelomičnom diobom, prije godinu, u potpunosti su namireni povjerenici prvog isplatnog reda u iznosu od 4,4 milijuna eura, kao i drugog u iznosu od 1,7 milijuna eura. Tada je namireno i 4,2 milijuna eura, odnosno 47,19 posto potraživanja povjerenika trećeg isplatnog reda.

Također, krajem srpnja ili početkom kolovoza očekuje se raspisivanje novog ažuriranog natječaja za odvoženje šljunka i kontaminiranog zemljišta.
Stečaj je u Jadranskom brodogradilištu otvoren prije dvije godine na prijedlog Porezne uprave, zbog duga od šest milijuna eura.

Pri kraju je remont, odnosno priprema za odlazak velikog doka iz Jadranskog brodogradilišta Bijela u stečaju. Njega je litvanska kompanija AB Vakaru Laivu Gamykla kupila početkom lipnja prošle godine za 11 milijuna eura. Isplovljenje iz Brodogradilišta očekuje se 30. srpnja, saznaje Radio Jadran.

Naime, 29. srpnja trebao bi stići brod kojim će veliki dok otploviti za Litvu, a dan kasnije napustiti Bijelu.

Remont velikog doka obavljaju dvije kooperantske tvrtke iz Bijele, a uposleno je i oko 70 radnika Brodogradilišta, za minimalac od 193 eura, ili više u zavisnosti od angažiranosti.

Podsjetimo da je veliki dok izgrađen i kupljen za 44 milijuna maraka u Njemačkoj. Pušten je u rad početkom 1976. godine. To je bio najveći plutajući dok u bivšoj Jugoslaviji, s kapacitetom dizanja od 33.000 tona.

Inače, paralelno s velikim, radnici ove nekada jedine izvozne kompanije Crne Gore, sada u stečaju, remontiraju i mali dok. On je dug 148 m, kapaciteta podizanja 10 tisuća tona, kapaciteta dizalica 2,7 tona. Mali dok je krajem travnja ove godine prodan jedinom ponuđaču, Ozata Trasnaclika Sanayi ve Ticaret Limited iz Turske, za 2,1 milijun eura. Brodogradilište bi trebao napustiti početkom kolovoza. Za razliku od velikog doka, mali će biti tegljen remorkerima do Turske.

Po odlasku dokova, veliki dio radnika koji su trenutno angažirani ostat će bez posla. Ostat će Služba zaštite i stražara, kao i stečajna uprava.
Također, izvor Radija Jadran navodi i da bi VI natječaj za prodaju imovine mogao biti raspisan početkom sljedećeg mjeseca, a od ukupne imovine ostale su još hale, strojevi i dizalice.

Podsjetit ćemo da su na V Javnom pozivu za prodaju imovine Brodogradilišta, između ostalog, bili posebni dijelovi poslovne zgrade u privredi, posebni dijelovi zgrade brodogradnje, pomoćne zgrade, dizalice, oprema, strojevi, vozni park, za nešto više od 8 milijuna eura.

Stečajni upravitelj Jadranskog brodogradilišta, Žarko Ostojić, podnio je početkom lipnja Privrednom sudu i Odboru povjerenika nacrt rješenja druge djelomične diobe od 3,7 milijuna eura, kojom bi se s namirenjem povjerenika trećeg reda stiglo do 67,29 posto.

Prvom djelomičnom diobom, prije godinu, u potpunosti su namireni povjerenici prvog isplatnog reda u iznosu od 4,4 milijuna eura, kao i drugog u iznosu od 1,7 milijuna eura. Tada je namireno i 4,2 milijuna eura, odnosno 47,19 posto potraživanja povjerenika trećeg isplatnog reda.

Također, krajem srpnja ili početkom kolovoza očekuje se raspisivanje novog ažuriranog natječaja za odvoženje šljunka i kontaminiranog zemljišta.
Stečaj je u Jadranskom brodogradilištu otvoren prije dvije godine na prijedlog Porezne uprave, zbog duga od šest milijuna eura.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here