O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Posada bulkera ˝Liberty Prrudencia“ dočekala repatrijaciju

Šesnaest bivših članova posade broda za rasute terete „Liberty Prrudencia“, pod zastavom Hong Konga, repatrirano je i plaće su im isplaćene u nedjelju, 23. srpnja, potvrdila je organizacija Human Rights at Sea.

Brod je napušten u veljači 2017., prema podacima Međunarodne organizacije rada ILO, sa 19 članova posade, svih indijske nacionalnosti.

Podsjetimo, posada nije primila plaću od 25. studenog 2016., zbog financijskih poteškoća brodovlasnika i ostala je s ograničenim zalihama hrane i vode.

Nadalje, glavni brodski motor bio je u kvaru i trebalo ga je popraviti. Ranije ove godine brod je trebao biti otegljen u brodogradilišta u Kini zbog kvara glavnih i pomoćnih motora početkom prosinca 2016. godine.

Indijsko veleposlanstvo, Vlada zemlje, informirane su od strane ITF-a, IMO-a i relevantnih dobrotvornih organizacija, uključujući HRAS, ISWAN, Arctic Offshore, koji su pozvali na repatrijaciju posade.

U najnovijem događaju, zapovjednik i 15 članova posade primili su plaće do svibnja od novog kupca, navodi ITF.

“Prema Sporazumu o nagodbi, tvrtka će platiti plaće od 1. lipnja do 20. lipnja u gotovini kada se posada potpiše. Sada posada čeka repatrijaciju koju je organizirala tvrtka”, piše u pismu inspektora ITF-a iz Hong Konga, Lam Wai Honga.

Posada u pismu HRAS-u navodi da će vlasnici prodati brod kako bi riješili njegove obveze, uključujući plaće posade i troškove repatrijacije.

Na temelju procjena VesselsValue, Supramax bulker, izgrađen 2003. godine, ima vrijednost od 6,82 milijuna dolara.

Brod je u vlasništvu Liberty Marine Syndicate iz Indije.

Šesnaest bivših članova posade broda za rasute terete „Liberty Prrudencia“, pod zastavom Hong Konga, repatrirano je i plaće su im isplaćene u nedjelju, 23. srpnja, potvrdila je organizacija Human Rights at Sea.

Brod je napušten u veljači 2017., prema podacima Međunarodne organizacije rada ILO, sa 19 članova posade, svih indijske nacionalnosti.

Podsjetimo, posada nije primila plaću od 25. studenog 2016., zbog financijskih poteškoća brodovlasnika i ostala je s ograničenim zalihama hrane i vode.

Nadalje, glavni brodski motor bio je u kvaru i trebalo ga je popraviti. Ranije ove godine brod je trebao biti otegljen u brodogradilišta u Kini zbog kvara glavnih i pomoćnih motora početkom prosinca 2016. godine.

Indijsko veleposlanstvo, Vlada zemlje, informirane su od strane ITF-a, IMO-a i relevantnih dobrotvornih organizacija, uključujući HRAS, ISWAN, Arctic Offshore, koji su pozvali na repatrijaciju posade.

U najnovijem događaju, zapovjednik i 15 članova posade primili su plaće do svibnja od novog kupca, navodi ITF.

“Prema Sporazumu o nagodbi, tvrtka će platiti plaće od 1. lipnja do 20. lipnja u gotovini kada se posada potpiše. Sada posada čeka repatrijaciju koju je organizirala tvrtka”, piše u pismu inspektora ITF-a iz Hong Konga, Lam Wai Honga.

Posada u pismu HRAS-u navodi da će vlasnici prodati brod kako bi riješili njegove obveze, uključujući plaće posade i troškove repatrijacije.

Na temelju procjena VesselsValue, Supramax bulker, izgrađen 2003. godine, ima vrijednost od 6,82 milijuna dolara.

Brod je u vlasništvu Liberty Marine Syndicate iz Indije.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here