O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tokari, varioci, mehaničari, vide novu šansu u budućem centru za remont jahti u Bijeloj

Kada je prije dvije godine Jadransko brodogradilište otišlo u stečaj na popisu je bilo oko 400 radnika. Jedan dio dobio je otpremnine, drugi otišao u mirovinu, njih 80 i u prijevremenu. Ostala su 192 radnika od kojih je stečajni upravitelj, Žarko Ostojić, 110 poslao na Burzu rada, a ostale angažirao za minimalac ili veću plaću, ovisno od učinka.

Najava premijera Duška Markovića da su nizozemski Damen i tivatski Adriatic Marinas otkupili dio infrastrukture u Brodogradilištu, kako bi kao budući koncesionari napravili Centar za izgradnju i remont jahti, obradovala je zaposlene, ali i bivše radnike s Burze.

Jer, početkom kolovoza kada veliki dok otplovi novom vlasniku za Litvu, a mali za Tursku, 80 radnika će ostati bez posla:

– Radnici će tako s Burze čekati sljedeći korak. Veseli izjava premijera Markovića da će ovdje biti remont i izgradnja mega jahti, a nas kao Sindikat bi više radovalo kada bismo znali da će budući zaposleni biti bivši radnici Brodogradilišta. Oni imaju znanje, uz manju doobuku i za posao s jahtama – kaže nam predsjednik Sindikata, Mladen Krivokapić.

Dobri majstori, dizaličari, tokari, mehaničari, motoristi i druge struke bit će potrebni novim vlasnicima Brodogradilišta. Zato se radnici u Bijeloj, kao i oni s Burze nadaju novoj radnoj šansi. Jer, budući Centar, koji bi trebao biti izgrađen za tri godine, uz ulaganje od 20 milijuna eura, zapošljavat će 100 radnika. Pod koncesijom će biti oko 100 htisuća kvadrata operativne obale i 30 tisuća kvadrata pod objektima.

U Bijeloj više neće biti pjeskarenja brodova, već će se moderne jahte prati vodom i raznim prašcima. Po nekim analizama, s kojima još nitko neće službeno izaći, zagađenje je tom prilikom veće nego pjeskarenjem tankera, prilikom čega se stvara grit. No, Krivokapić ne želi o tome da priča jer:

– Gdje će radnici koji su remontirali brodove. Te djelatnosti više nema. Mi smo svi uprli oči u Damen i Porto Montenegro kao buduće vlasnike da tu tražimo novo zaposlenje. Iskusnijih radnika neće ovdje naći od nas, to su ljudi koji su ovdje proveli čitav radni vijek koji mogu zadovoljiti potrebe budućeg vlasnika.

A tehnički direktor Brodogradilišta, Maksim Zloković je oprezan poslije nove vijesti. Jer nepoznanica je tko će ostati raditi u novoj kompaniji:

– Raduje to što smo čuli da će se ipak krenuti u smjeru koji smo priželjkivali, remont jahti. Ovdje smo remontirali ranije tankere, sve tipove brodova s najzahtjevnijim remontom. Što je tu je, okrenut ćemo se jahtama – kaže Zloković, uvjeren da neće biti primarna gradnja novih apartmana i hotela.

Novi izvršni direktor kompanije Adriatic Marinas, David Margasan najavio je da će konzorcij Damen-Porto Montenegro napraviti novi centar u Bijeloj gdje će generalno remontirati jahte dužine do 120 metra. Imat će veliki sinkro-lift, par travel liftova većeg kapaciteta i četiri moderne remontne radionice među kojima je i potpuno zatvorena radionica za bojanje jahti.

„Sada nam je u fokusu završetak pregovora oko Bijele i to smatramo prirodnim nastavkom onoga što je postignuto u Porto Montenegru, ali i oživljavanjem tradicionalnih ovdašnjih brodograđevnih aktivnosti koje će dopuniti luksuznu ugostiteljsku i nautičku industriju koju razvijamo“ – obrazložio je Margasan.

Kada je prije dvije godine Jadransko brodogradilište otišlo u stečaj na popisu je bilo oko 400 radnika. Jedan dio dobio je otpremnine, drugi otišao u mirovinu, njih 80 i u prijevremenu. Ostala su 192 radnika od kojih je stečajni upravitelj, Žarko Ostojić, 110 poslao na Burzu rada, a ostale angažirao za minimalac ili veću plaću, ovisno od učinka.

Najava premijera Duška Markovića da su nizozemski Damen i tivatski Adriatic Marinas otkupili dio infrastrukture u Brodogradilištu, kako bi kao budući koncesionari napravili Centar za izgradnju i remont jahti, obradovala je zaposlene, ali i bivše radnike s Burze.

Jer, početkom kolovoza kada veliki dok otplovi novom vlasniku za Litvu, a mali za Tursku, 80 radnika će ostati bez posla:

– Radnici će tako s Burze čekati sljedeći korak. Veseli izjava premijera Markovića da će ovdje biti remont i izgradnja mega jahti, a nas kao Sindikat bi više radovalo kada bismo znali da će budući zaposleni biti bivši radnici Brodogradilišta. Oni imaju znanje, uz manju doobuku i za posao s jahtama – kaže nam predsjednik Sindikata, Mladen Krivokapić.

Dobri majstori, dizaličari, tokari, mehaničari, motoristi i druge struke bit će potrebni novim vlasnicima Brodogradilišta. Zato se radnici u Bijeloj, kao i oni s Burze nadaju novoj radnoj šansi. Jer, budući Centar, koji bi trebao biti izgrađen za tri godine, uz ulaganje od 20 milijuna eura, zapošljavat će 100 radnika. Pod koncesijom će biti oko 100 htisuća kvadrata operativne obale i 30 tisuća kvadrata pod objektima.

U Bijeloj više neće biti pjeskarenja brodova, već će se moderne jahte prati vodom i raznim prašcima. Po nekim analizama, s kojima još nitko neće službeno izaći, zagađenje je tom prilikom veće nego pjeskarenjem tankera, prilikom čega se stvara grit. No, Krivokapić ne želi o tome da priča jer:

– Gdje će radnici koji su remontirali brodove. Te djelatnosti više nema. Mi smo svi uprli oči u Damen i Porto Montenegro kao buduće vlasnike da tu tražimo novo zaposlenje. Iskusnijih radnika neće ovdje naći od nas, to su ljudi koji su ovdje proveli čitav radni vijek koji mogu zadovoljiti potrebe budućeg vlasnika.

A tehnički direktor Brodogradilišta, Maksim Zloković je oprezan poslije nove vijesti. Jer nepoznanica je tko će ostati raditi u novoj kompaniji:

– Raduje to što smo čuli da će se ipak krenuti u smjeru koji smo priželjkivali, remont jahti. Ovdje smo remontirali ranije tankere, sve tipove brodova s najzahtjevnijim remontom. Što je tu je, okrenut ćemo se jahtama – kaže Zloković, uvjeren da neće biti primarna gradnja novih apartmana i hotela.

Novi izvršni direktor kompanije Adriatic Marinas, David Margasan najavio je da će konzorcij Damen-Porto Montenegro napraviti novi centar u Bijeloj gdje će generalno remontirati jahte dužine do 120 metra. Imat će veliki sinkro-lift, par travel liftova većeg kapaciteta i četiri moderne remontne radionice među kojima je i potpuno zatvorena radionica za bojanje jahti.

„Sada nam je u fokusu završetak pregovora oko Bijele i to smatramo prirodnim nastavkom onoga što je postignuto u Porto Montenegru, ali i oživljavanjem tradicionalnih ovdašnjih brodograđevnih aktivnosti koje će dopuniti luksuznu ugostiteljsku i nautičku industriju koju razvijamo“ – obrazložio je Margasan.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here