O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi LNG brod prolazi Sjevernom morskom rutom bez pratnje

„Christophe de Margerie“, prvi tanker ledolomac za ukapljeni prirodni plin (LNG), krenuo je na put kroz Sjevernu morsku rutu (NSR) do Boryeonga u Južnoj Koreji gdje će isporučiti teret za Total Gas & Power.

Christophe de Margerie, kapaciteta 172.410 kubnih metara, prvi je trgovački LNG brod bez pratnje koji je ikada plovio ovim putem, koji omogućava da se do Azije preko Beringovog tjesnaca stigne za 15 dana u odnosu na 30-dnevno putovanje preko Sueskog kanala, objasnila je francuska naftna i plinska tvrtka Total.

Brod je nedavno utovario teret na izvoznom terminalu Snøhvit LNG u Norveškoj, u kojem Total ima 18,4% udjela.

„Christophe de Margerie“ je prvi u nizu od 15 tankera koji su izgrađeni za Yamal LNG projekt i koji će postupno biti raspoređeni.

Naručeni 2014. prema ugovoru o brodogradnji, vrijednom 320 milijuna dolara, brod duljine 299 metara, južnokorejski je brodograditelj DSME isporučio vlasniku, ruskoj brodarskoj tvrtki Sovcomflot, u ožujku 2016. godine.

Yamal LNG, glavni projekt tvrtke Total u sjevernoj Rusiji, ima za cilj razvijanje divovskog South Tambey plina i kondenzatnog polja izgradnjom postrojenja za ukapljivanje. Na kraju, blizu 16,5 milijuna tona LNG-a godišnje će proći kroz luku Sabetta, izgrađenu posebno za projekt, navodi Total.

Brodovi će transportirati velike količine LNG-a kojeg Yamal LNG proizvodi tijekom cijele godine, bez potrebe za pratnjom ledolomaca tijekom razdoblja od srpnja do studenog.

„Christophe de Margerie“, prvi tanker ledolomac za ukapljeni prirodni plin (LNG), krenuo je na put kroz Sjevernu morsku rutu (NSR) do Boryeonga u Južnoj Koreji gdje će isporučiti teret za Total Gas & Power.

Christophe de Margerie, kapaciteta 172.410 kubnih metara, prvi je trgovački LNG brod bez pratnje koji je ikada plovio ovim putem, koji omogućava da se do Azije preko Beringovog tjesnaca stigne za 15 dana u odnosu na 30-dnevno putovanje preko Sueskog kanala, objasnila je francuska naftna i plinska tvrtka Total.

Brod je nedavno utovario teret na izvoznom terminalu Snøhvit LNG u Norveškoj, u kojem Total ima 18,4% udjela.

„Christophe de Margerie“ je prvi u nizu od 15 tankera koji su izgrađeni za Yamal LNG projekt i koji će postupno biti raspoređeni.

Naručeni 2014. prema ugovoru o brodogradnji, vrijednom 320 milijuna dolara, brod duljine 299 metara, južnokorejski je brodograditelj DSME isporučio vlasniku, ruskoj brodarskoj tvrtki Sovcomflot, u ožujku 2016. godine.

Yamal LNG, glavni projekt tvrtke Total u sjevernoj Rusiji, ima za cilj razvijanje divovskog South Tambey plina i kondenzatnog polja izgradnjom postrojenja za ukapljivanje. Na kraju, blizu 16,5 milijuna tona LNG-a godišnje će proći kroz luku Sabetta, izgrađenu posebno za projekt, navodi Total.

Brodovi će transportirati velike količine LNG-a kojeg Yamal LNG proizvodi tijekom cijele godine, bez potrebe za pratnjom ledolomaca tijekom razdoblja od srpnja do studenog.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here