O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Putnici se tri i pol sata smrzavali na trajektu od Splita do Vele Luke: “Pokušavali smo se ugrijati žaruljama”

Foto: Damir Jerkov

Da je zahladilo, svi dobro znamo. No to osobito znaju svi putnici koji su prekjučer Jadrolinijinim trajektom putovali od Splita do Vele Luke. Naime, prema dojavi naših čitatelja koji su prekjučer putovali za otok Korčulu, u Valunu je temperatura bila toliko niska da su svi putnici redom smrzavali i pokušavali zagrijati na sve moguće načine.

“Moram napisati, jer je sramota. Prekjučer po onoj zimi, na relaciji Split – Vela Luka vozio nas je trajekt bez grijanja. Tri i pol sata vožnje u hladnome, noge nisam osjećala. Ljudi su stajali pokraj žarulja i tako se nastojali ugrijati. Pohvale za konobaricu, koja je pokupila nešto deka i prekrivača i podijelila nam. Karta uredno naplaćena po punoj cijeni. SRAMOTA!” – napisala je čitateljica portala Dalmacija Danas.

Posada dijelila pokrivače

Naglasila je da je posada napravila sve što je mogla:

“Nije posada ništa kriva. Ni najmanje, već je kriv onaj tko je takav trajekt posla da vozi ljude na relaciji od tri i pol ure. Posadi svaka čast, obilazili su nas i konobarica nam je donijela deke i prekrivače” – kaže ljutita putnica s Valuna.

U Jadroliniji su komentirali ovaj događaj. Ne poriču da je na trajektu zaista bilo hladno, ali to ne pripisuju tehničkom kvaru nego, kako su rekli, ekstremno niskim temperaturama:

“Aktivirani su bili svi klimatski uređaji za grijanje”

– Grijanje je radilo normalno, kako to inače radi. Međutim, zbog ekstremno niskih temperatura koje su vladale u to vrijeme, salon se nije mogao ugrijati dovoljno. Zbog toga se ispričavamo putnicima. Svjesni smo da je bilo hladno, no posada je napravila sve što je mogla napraviti u ograničenim mogućnostima. Jedna je sreća što se hladnom razdoblju bliži kraj, pa će se situacija popraviti.

Dakle, nije bilo nikakvog tehničkog kvara. Aktivirani su bili svi klimatski uređaji za grijanje, no očito je vani bio toliko minus da se salon nije uspio zagrijati. Ne negiramo da je u salonu stvarno bilo hladno i jedino što nam preostaje je ispričati se putnicima. To su rijetke situacije da se ovakvo nešto dogodi – kazala je Marija Zaputović, glasnogovornica Jadrolinije.

 

Foto: Damir Jerkov

Da je zahladilo, svi dobro znamo. No to osobito znaju svi putnici koji su prekjučer Jadrolinijinim trajektom putovali od Splita do Vele Luke. Naime, prema dojavi naših čitatelja koji su prekjučer putovali za otok Korčulu, u Valunu je temperatura bila toliko niska da su svi putnici redom smrzavali i pokušavali zagrijati na sve moguće načine.

“Moram napisati, jer je sramota. Prekjučer po onoj zimi, na relaciji Split – Vela Luka vozio nas je trajekt bez grijanja. Tri i pol sata vožnje u hladnome, noge nisam osjećala. Ljudi su stajali pokraj žarulja i tako se nastojali ugrijati. Pohvale za konobaricu, koja je pokupila nešto deka i prekrivača i podijelila nam. Karta uredno naplaćena po punoj cijeni. SRAMOTA!” – napisala je čitateljica portala Dalmacija Danas.

Posada dijelila pokrivače

Naglasila je da je posada napravila sve što je mogla:

“Nije posada ništa kriva. Ni najmanje, već je kriv onaj tko je takav trajekt posla da vozi ljude na relaciji od tri i pol ure. Posadi svaka čast, obilazili su nas i konobarica nam je donijela deke i prekrivače” – kaže ljutita putnica s Valuna.

U Jadroliniji su komentirali ovaj događaj. Ne poriču da je na trajektu zaista bilo hladno, ali to ne pripisuju tehničkom kvaru nego, kako su rekli, ekstremno niskim temperaturama:

“Aktivirani su bili svi klimatski uređaji za grijanje”

– Grijanje je radilo normalno, kako to inače radi. Međutim, zbog ekstremno niskih temperatura koje su vladale u to vrijeme, salon se nije mogao ugrijati dovoljno. Zbog toga se ispričavamo putnicima. Svjesni smo da je bilo hladno, no posada je napravila sve što je mogla napraviti u ograničenim mogućnostima. Jedna je sreća što se hladnom razdoblju bliži kraj, pa će se situacija popraviti.

Dakle, nije bilo nikakvog tehničkog kvara. Aktivirani su bili svi klimatski uređaji za grijanje, no očito je vani bio toliko minus da se salon nije uspio zagrijati. Ne negiramo da je u salonu stvarno bilo hladno i jedino što nam preostaje je ispričati se putnicima. To su rijetke situacije da se ovakvo nešto dogodi – kazala je Marija Zaputović, glasnogovornica Jadrolinije.