Turistička sezona u Hrvatskoj sve je dugotrajnija i intenzivnija, a konkurencija ponude turističkog smještaja iz godine u godinu prati taj trend rasta te je postalo vrlo važno istaknuti se među brojim pounđačima smještaja i privući turiste. No, to nije jedino što se promijenilo unazad nekoliko godina.
Prometna je povezanost uvelike poboljšana i ljudi putuju više nego ikad prije, a strani turisti uz napretke u tehnologiji svoj smještaj odabiru putem interneta temeljem vlastite procjene puno ranije nego li krenu na putovanje. Upravo zato, jednako je važno privući pozornost potencijalnih gostiju prije njihovog dolaska kao i ispratiti ih kući sretne i zadovoljne smještajnim kapacitetima. Naime, danas se turisti uvelike oslanjaju i na iskustva prethodnih gostiju, koja mogu kako privući tako i odbiti potencijalne goste.
Pripremite se na vrijeme za nove izazove iznajmljivanja i kupite, izgradite, adaptirajte ili opremite objekte uz OTP turističke kredite bez troška odobravanja, u iznosu do 150.000 eura, s rokom otplate do 15 godina.