• Ovaj potpuno novi kompaktni SUV odmah je prepoznatljiv kao Jeep® zahvaljujući karakterističnom i modernom dizajnu nadahnutom top modelom ove marke
• Unutrašnjost uključuje lijepo oblikovane površine, precizne tehničke detalje i funkcionalnost
• „Uskršnja jaja“ se vraćaju u Jeep Compass – stilski detalji koje dizajneri skrivaju u Jeep vozilima, a koji iznenađuju i oduševljavaju klijente za koje su dizajnirani
Prije prvog poteza olovkom po papiru, dizajneri uranjaju u životni stil koji okružuje Jeep vozila, kako bi dobro razumjeli one za koje su dizajnirani i iz prve ruke dobili saznanja o sposobnostima i dinamici vožnje Jeep vozila. Oni posjećuju Jeep Jamborees i Easter Jeep Safari koji se svake godine održavaju u mjestu Moab u državi Utah, i čine sami vrh terenske vožnje.
Nakon prvih poteza na papiru, njihov dizajn baziran je na prepoznatljivim rješenjima koja su nepogrešiva Jeep rješenja i vizualno ističu terenske sposobnosti, funkcionalnost i dinamiku vožnje.
Potpuno novi Jeep Compass savršeno spaja Jeepova dizajnerska rješenja s jasnom inspiracijom u top modelu Grand Cherokee, uz istovremenu uporabu svježih elemenata jedinstvenih za ovo vozilo:
• Prednja maska sa sedam otvora – prepoznatljivo lice svakog Jeepa, koje je karakteristično u kompletnoj ponudi. Svaki kromirani otvor individualno je postavljen u polje crne boje visokog sjaja, što naglašava širinu vozila i savršeno integrira prepoznatljiva prednja svjetla;
• Trapezoidni, izvučeni lukovi kotača osiguravaju mišićavu, široku pojavu koja, zajedno s kratkim prevjesima, ističe nedostignute Jeepove terenske sposobnosti;
• LED okviri prednjih svjetala, s crnim obrubom, prednjem kraju osiguravaju prepoznatljivu osobnost, dok jedinstvena LED stražnja svjetla, tankog, pravokutnog oblika, ulaze u vrata prtljažnika, što osigurava snažan, ali premium izgled;
• Zadnje, ali ne manje važno, najviše prepoznatljivo dizajnerko rješenje na novom modelu Compass: DLO s neprekinutim elementom koji u potpunosti okružuje vozilo. Ovo je jedinstvena dizajnerska značajka, koja razlikuje ovo vozilo od bilo kojeg drugog vozila Jeep obitelji te u svojoj kategoriji predstavlja potpuno novo stilsko rješenje.
Unutrašnji dizajn
U unutrašnjosti Jeep Compass kombinira mladenački, dinamični izgled s više profinjenim izričajem koji uključuje materijale visoke kvalitete i precizne tehničke detalje.
Trapezoidni središnji element – karakteristična Jeepova dizajnerska tema inspirirana orlovim krilima – uključuje boje i završnu obradu ovisno o izvedbi unutrašnjosti, ventilacijske otvore koji su okruženi kromiranim obrubom, što osigurava preciznu, profinjenu i funkcionalnu okolinu. Dostupna su dovitljiva i promišljena rješenja za odlaganje, uključujući stilske mrežaste bočne džepove u prostoru za noge suvozača i inovativni, višerazinski pod prtljažnika koji kabini osigurava funkcionalni raspored.
Paleta boja unutrašnjosti inspirirana je prirodom, odajući počast raznim stilovima života i okolinama, u kojima će putnici uživati. Za potpuno novi Jeep Compass nude se ti palete boja, uključujući one u dva tona, crnu/Sandstorm, crnu/nebo sivu i onu u jednom tonu Urbex crnu. Zadnje dvije opcije dostupne su s presvlakama u kombinaciji tkanina/koža, kompletna koža i koža s provjetravanjem. Boje i materijali odražavaju prirodu, kao i sheme koje ponavljaju elemente vanjštine, kao što su one na kotačima i vanjskim ukrasnim elementima.
Jeep uskršnja jaja
Tradicija Jeep uskršnjih jaja – skriveni dizajnerski elementi koje Jeepovi stilisti skrivaju u Jeepovim vozilima, s ciljem da ih vlasnici otkrivaju s vremenom – nastavlja se i u potpuno novom modelu Jeep Compass.
Originalno, uskršnja jaja bila su dodatak grafike inače standardnom dijelu vozila, ali tijekom godina, ona su se razvila u nešto potpuno tipično za Jeepov dizajn. Često se radi o stilskim rješenjima koja podsjećaju na dizajnersko nasljeđe ove marke – kao što je maska sa sedam otvora – ili Jeepovi modeli koji su postali ikone – kao što je Wrangler – kako bi se istaknuli originalni korijeni Jeepove dizajnerske filozofije. U drugim slučajevima, oni su inspirirani prirodom ili imaju temu pustolovine.
Novi Jeep® Compass: izveden da osigura premium cestovne performanse s legendarnim Jeepovim terenskim sposobnostima
- Jeep® Compass Mala-široka 4×4 arhitektura je osnova za priznate Jeep sposobnosti
- Superiorna kvaliteta vožnje i upravljanje zahvaljujući potpuno neovisnom ovjesu, za segment ekskluzivnim prednjim i stražnjim ovjesom s kontrolom tvrdoće, te preciznim električnim servo sustavom upravljanja
- Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low: dva napredna stalna 4×4 sustava pogona osiguravaju legendarne Jeepove terenske sposobnosti
- Ekskluzivni Jeep Selec-Terrain sustav do pet različitih režima držanja podloge omogućuje optimalne cestovne i terenske performanse na bilo kojem terenu i uvjetima
Potpuno novi Jeep® Compass jedinstveno je izveden i razvijen kao jedan Jeep, s ”malom-širokom arhitekturom” kompanije FCA i potpuno neovisnim ovjesom, kako bi se osigurale u klasi najbolje terenske sposobnosti, sa superiornom cestovnom dinamikom vožnje i sigurnosti putnika.
Modularna arhitektura modela Jeep Compass znači da se na jednakoj osnovi mogu izvesti razni modeli. Rezultat su bolja kvaliteta i pouzdanost, kraće vrijeme razvoja i bolja strojna obrada. Njegova arhitektura uključuje zajedničke, modularne i razmjenjive komponente i dozvoljava modularnost međuosovinskog razmaka, prednjeg traga kotača, stražnjeg traga kotača, prednjeg prevjesa te dužine i širine kroz cijelu ponudu modela.
Uz iscrpnu uporabu naprednih čelika, kompozita i naprednih računalnih simulacija, arhitektura modela Jeep Compass osigurava izvanrednu torzijsku krutost za optimalnu kontrolu geometrije karoserije. Ova arhitektura modelu Jeep Compas omogućuje terensku izdržljivost te do 208 mm hoda stražnjih kotača i udaljenost od tla do 216 mm – sve uz čvršći i kruži sjećaj, uz dodatni osjećaj samouvjerenosti i kontrole tijekom vožnje visokim brzinama.
Jeep Compass osigurava izvrsne sposobnosti vožnje i upravljanja te je fino namješten i kalibriran na ruralnim cestama, usjecima, autocestama, otvorenim cestama i testnim poligonima u cijelom svijetu, kako bi zadovoljio očekivanja svojih kupaca u cijelom svijetu, a posebno da odgovara stilu vožnje i očekivanjima u pogledu dinamike europskih kupaca.
Pogonski sklopovi
Da bi zadovoljio sve potrebe i sklonosti kupaca, potpuno novi Jeep kompas nudi osam kombinacija pogonskih sklopova , uključujući dva benzinska, dvije opcije dizel motora i dva mjenjača – devet brzih automatskih i šest brzina.
U Europi, raspon kompasa pokreće jedan benzinski i dva dizelska motora. Ponuda benzinskog motora uključuje 1,4-litreni MultiAir2 Turbo motor sa Stop & Startom koji isporučuje 140 konjskih snaga na 5000 okretaja u minuti i 230 Nm okretnog momenta pri 1,750 okr / min u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i konfiguracijom 4×2, a 1,4 litreni MultiAir2 Turbo motor 170 konjskih snaga na 5.500 o / min i okretni moment od 250 Nm na 2.500 o / min, upareni s automatskim mjenjačem od 9 stupnjeva prijenosa i konfiguracijom 4×4.
Ponuda dizelskih motora obuhvaća učinkovit 1,6-litreni MultiJet II s Stop & Startom s 120 ks pri 3,750 o / min i 320 Nm okretnog momenta pri 1,750 okr / min, uparen s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i konfiguracijom 4×2 te 2.0 litarskim MultiJet II s Stop & Start isporučujući 140 konjskih snaga pri brzini od 4000 okretaja u minuti – kada su upareni s automatskim mjenjačem od devet stupnjeva prijenosa – i 140 KS na 37.750 o / min – s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa – oba daju 350 Nm okretnog momenta pri 1.750 o / min i dolaze s konfiguracijom 4×4.
Veća izlazna verzija 2,0-litrenog MultiJet II s Stop & Startom – isporučujući 170 KS u kombinaciji s automatskim mjenjačem od 9 stupnjeva prijenosa i konfiguracijom 4×4 (uključujući način rada Trailhawk s niskim rasponom) – dovršava dizelsku ponudu koja je dostupna na potpuno novom Kompasu ,
2.4-litreni benzinski motor Tigershark s MultiAirom s 184 konjskih snaga pri 6,400 o / min i 237 Nm okretnog momenta dostupan je u liniji koja se prodaje na dodatnim tržištima Europske unije (Rusija, Afrika i Bliski Istok) zajedno s niskom snagom od 150 KS isti motor, oba su upareni s automatskim mjenjačem sa devet stupnjeva prijenosa i konfiguracijom 4×4.
Kruta struktura karoserije
Jeep Compass uključuje jednodijelnu strukturu na osnovi male-široke arhitekture, gdje su gornja struktura karoserije i okvir izvedeni kao jedna jedinica za kruću i lakšu strukturu.
Kruta osnova modela Jeep Compass može se zahvaliti bogatoj uporabi čelika visoke čvrstoće i liberalnoj uporabi strukturnih ljepila. Ovaj novi kompaktni SUV koristi preko 65 posto čelika visoke čvrstoće radi maksimiziranja dinamike vozila i performansi u slučaju sudara uz optimiziranje mase vozila.
Unaprjeđena struktura šasija-karoserija, uključujući nosače ovjesa i spojeve, projektirana je kako bi se osigurala visoka krutost u tim točkama i minimizirao ulazak niskofrekvencijske buke u kabinu. Uz to, ova kruta struktura karoserije inženjerima je omogućila fino namještanje šasije novog modela Compass. Ukupni rezultat je čvrst, samouvjeren i profinjen osjećaj na cesti ili na stazi.
Za dodatnu optimizaciju mase i čvrstoće, Jeep Compass na 4×4 modelima, uključuje prednji i stražnji čelični poprečni element i aluminijske zglobove.
Sustav ovjesa omogućuje ‘idi bilo gdje’ Jeepove sposobnosti s cestovnim performansama
Kako bi osigurao u klasi najbolje terenske performanse u kombinaciji s izvrsnom cestovnom dinamikom i udobnosti, potpuno novi Jeep Compass uključuje prednji MacPherson ovjes sa izuzetnom krutosti i do 17 cm hoda, boljim performansama u zavoju i smanjenom masom. Specijalno projektirani prednji poprečni element igra dvostruku ulogu, pružajući krutost kako bi se postigla veća akustična udobnost i integraciju treće linije opterećenja kako bi se poboljšala apsorpcija energije u slučaju sudara. Nova inovacija je uporaba ”razdvojenog” nosača amortizera koji vibracije sa ceste prenosi na karoseriju preko dvije različite rute za bolje akustične značajke i bolju učinkovitost rada amortizera.
Projektirana da priguši neželjene grubosti i kao pomoć pri prijenosu okretnog momenta pogonskog sklopa, arhitektura modela Compass uključuje izoliranu stražnju podlogu. Uz to, stražnja podloga uključuje točke pričvršćenja za dva poprečna stabilizatora i poluosovine lagane Chapman izvedbe stražnjeg ovjesa. Sa svojim visoko ugrađenim amortizerima i spiralnim oprugama, ova izvedba stražnjeg ovjesa modelu Compass omogućuje maksimiziranje hoda opruga, manje uvrtanje ovjesa za bolje cestovne performanse i do 20 cm hoda stražnjih kotača za terenske pustolovine.
Premium sustav kontrole tvrdoće ovjesa
Potpuno novi Jeep Compass koristi prednji i stražnji ovjes s kontrolom tvrdoće. Ovaj sustav modelu Compass omogućuje osiguravanje držanja ceste i karakteristike upravljanja svjetske klase. Uz to, sustav ovjesa aktivno filtrira visokofrekvencijske vibracije s neravnih cesta i namješta se za udobnost i uglađenost uz zadržavanje izvrsne kontrole vožnje.
Napredni električni servo sustav upravljanja
Zahvaljujući svojem električnom servo sustavu upravljanja (EPS) i sustavu kontrole momenta upravljanja (DST), Jeep Compass omogućuje precizno vođenje, što poboljšava upravljanje i performanse.
Vozilo koristi najnoviju, dostupnu tehnologiju naprednog na stup upravljača ugrađenog EPS sustava, koji osigurava sportsko upravljanje, kontrolom značajnih opterećenja pri svim brzinama okretanja upravljača i krivuljama servo sustava pomoći koje su modulirane u skladu s uvjetima vožnje. Svu servo pomoć osigurava električni motor. Kako je sustav u potpunosti elektronski upravljan, vozač može osjetiti optimalni napor okretanja upravljača pri svim brzinama vozila uz manju potrošnju goriva, jer nema gubitaka pumpe servo upravljača. DST sustav modela Jeep Compass poboljšava sigurnost vožnje i performanse upravljanja aktivnim provođenjem korekcija, i automatski kontrolira efekt nadupravljanja na skliskim površinama u svim uvjetima vožnje.
‘Idi bilo gdje’ Jeep sposobnosti s dva 4×4 sustava
Jeep Compass nudi dva inovativna sustava pogona – Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low – u klasi najbolje 4×4 sposobnosti u svim vremenskim uvjetima. Compass također uključuje električni sustav odvajanja stražnje osovine što osigurava nižu potrošnju 4×2 sustava i trenutno aktiviranje 4×4 pogona bez naredbi vozača kada se za to ukaže potreba.
Oba pogona, Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low, automatski se i bez prekida prebacuju između 4×2 i 4×4 pogona za stalno upravljanje okretnim momentom i optimalno prianjanje kada je to potrebno. Svaki od ova dva napredna, inteligentna 4×4 sustava može poslati 100 posto dostupnog okretnog momenta na bilo koji kotač.
Svi 4×4 Compass modeli uključuju 4WD Lock funkciju koja za stalno blokira 4×4 režim i vozač je može aktivirati odgovarajućom tipkom na Select Terrain kontroli.
Jeep Active Drive
Omogućen inovativnom jedinicom za prijenos snage (PTU), Jeep Active Drive sustav je potpuno automatski i osigurava besprekidno aktiviranje i deaktiviranje pogona na četiri kotača, pri bilo kojoj brzini. Ovaj sustav ne zahtjeva nikakvu intervenciju vozača, tijekom dinamičnih manevara omogućuje korekciju naginjanja i smanjuje efekte nad i podupravljanja. Jeep Active Drive može na stražnje kotače prenijeti do 2000 Nm okretnog momenta motora, što osigurava optimalno prianjanje na skliskim površinama. Potpuno promjenjiva mokra spojka, ugrađena u modul stražnjeg pogona, isporučuje odgovarajuću količinu okretnog momenta u bilo kojim uvjetima vožnje, uključujući skliske podloge, agresivna ubrzavanja i dinamičnu vožnju. Sofisticirani algoritmi omogućuju da sustav doprinese dinamici vožnje uz interakciju s elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC) u slučaju približavanja granici stabilnosti vožnje.
Ova nova generacija pogonskih sustava uključuje novu funkcionalnost koja omogućuje nižu potrošnju goriva u odnosu na prošle 4×4 sustave. Uporabom automatskog odspajanja pomoćnog pogona, sustav može u potpunosti spriječiti prijenos snage na nepogonjenu osovinu kada je pogon na prednje kotače dostatan – kao što je na primjer u slučaju vožnje po asfaltu. Vozač jednostavno vozi u ‘auto’ režimu – dok inteligentna kontrola osigurava aktiviranje odgovarajućeg režima ovisno o uvjetima i stilu vožnje. Vozač može odabrati ‘terrain’ režim (preko Selec-Terrain kontrole) kako bi kontinuirano održao 4×4 način vožnje, ako sumnja u držanje podloge koje nije optimalno ili ako poželi dinamičniji način vožnje. Kada nije potreban, sustav se u potpunosti odspaja, što osigurava najnižu potrošnju goriva. Namještenost Jeep Active Drive sustava mijenja se ovisno o Selec-Terrain sustavu.
Jeep Active Drive Low
Dodatno na mogućnost odspajanja i promjenjivi rad spojke Jeep Active Drive sustava, Jeep Active Drive Low uz to uključuje podesivi režim niskog prijenosa sa završnim prijenosnim odnosom od 4,334 i odgovarajućim 20:1 odnosom puzanja za jako teške terenske manevre. To omogućuje napredne sposobnosti penjanja kao i svladavanje teških terenskih uvjeta. Radeći zajedno sa Selec-Terrain sustavom, Jeep Active Drive Low agresivno modificira raspodjelu okretnog momenta uz nadzor rada motora, mjenjača i ESC sustava.
U dodatnom Selec Terrain Rock režimu – specifičnom za izvedbu Trailhawk – gas i sustav kočenja koriste precizno programiranje, kako bi se olakšalo kretanje vozila po teškom terenu. Prednja osovina je blokirana i snaga se jednoliko raspoređuje između prednjih i stražnjih kotača.
Ovi sustavi omogućuju prave Trail Rated performanse i uključuju Hill Descent Control za silaženje niz strme padine.
Jeep Select-Terrain™ sustav
Jeep Active Drive i Active Drive Low uključuju Selec-Terrain sustav kontrole prianjanja ove marke koji vozačima, preko rotacijske/pritisne tipke na središnjoj konzoli, omogućuje odabir željenog režima rada prijenosa u stvarnom vremenu i tijekom vožnje. U ponudi je do pet prilagođenih režima: Auto, Snow, Sand i Mud, i ekskluzivno za izvedbu Trailhawk, Rock režim.
Za još bolje Trail Rated terenske sposobnosti, Selec-Terrain uključuje Selec-Speed Control s tipkom aktiviranom Hill Decent Control funkcijom: terenski limiter brzine spuštanja koji aktivira prednje/stražnje kočnice prilikom spuštanja niz strme padine, kako bi ograničio brzinu spuštanja.
Selec-Terrain je izveden za unaprjeđenje sustava pogona na četiri kotača za visoku razinu kontrole i sposobnosti, te na bilo kojem terenu elektronski koordinira i optimizira do 12 sustava, što osigurava superiornu kontrolu vozila. To uključuje modul kontrole pogonskog sustava, elektronsku kontrolu kočnica, elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC), kontrolu mjenjača i kontrolu pogona, te Selec-Speed Control s Hill-descent Control funkcijom.
Sa Selec-Terrain sustavom, klijenti mogu iskoristiti tipkom/kontrolorom aktivirane režime rada i odgovarajuće značajke:
Auto (u kombinaciji sa 4X4 Jeep Active Drive/Selec-Terrain sustavima) – Standardni režim vožnje, koji je kalibriran za svakodnevnu vožnju. U većini cestovnih uvjeta (suho i temperature iznad nule), Auto režim odspaja stražnji pogon kako bi se osigurala optimalna potrošnja. U slučaju aktiviranja funkcije odspajanja stražnjeg pogona, skoro svi elementi iza prednje osovine (sve, od jedinice za prijenos snage prema nazad uključujući prstene, zupčanike i pogonsku osovinu) prestaju se okretati kako bi se uklonila parazitna potrošnja energije i smanjila potrošnja goriva. Međutim, ako se detektira vožnja po skliskoj podlozi, sustav se automatski prebacuje na 4WD konfiguraciju kako bi se osiguralo optimalno prianjanje. Auto režim također uključuje standardnu elektronsku kontrolu kočnica.
Snow (u kombinaciji sa 4X4 Jeep Active Drive/Selec-Terrain sustavima) – Ovo je idealni režim za loše vrijeme i bilo koju vrstu skliskih uvjeta. Nakon odabira režima Snow, Selec-Terrain sustav prebacuje se na specifično kalibriran 4WD režim i tako je namješten (preko kontrola šasije i kalibracije prijenosa) kako bi se minimizirao efekt nadupravljanja i maksimaliziralo prianjanje. U slučaju režima Snow, snaga se jednako raspoređuje između prednjih i stražnjih kotača. Vozilo će također odmah krenuti iz drugog stupnja prijenosa kako bi se maksimaliziralo prianjanje kotača. Za terensku vožnju također će biti optimizirani ABS sustav i kontrola gasa. Ovaj režim također omogućuje ciljanu raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine u odnosu 60 prema 40.
Mud (u kombinaciji sa 4X4 Jeep Active Drive/Selec-Terrain sustavima) – Ovo je režim za bolju kontrolu u terenskim uvjetima vožnje. Sustav se prebacuje na specifično kalibrirani 4WD režim kako bi se maksimaliziralo prianjanje pri niskim brzinama na skliskim, blatnim površinama uz omogućavanje dodatnog proklizavanja kotača (preko specifično namještene kontrole šasije, diferencijala i prijenosnih odnosa, prilagođenih skliskoj, blatnoj površini). U režimu Mud, sustav može poslati do 100 posto okretnog momenta na stražnju osovinu.
Sand (u kombinaciji sa 4X4 Jeep Active Drive/Selec-Terrain sustavima) – Sustav se prebacuje na specifično kalibrirani 4WD režim kako bi se maksimaliziralo prianjanje pri niskim brzinama na rahlim, pješčanim površinama, uz omogućavanje dodatnog proklizavanja kotača (preko specifično namještene kontrole šasije, diferencijala i prijenosnih odnosa, prilagođenih pješčanoj/rahloj površini). Ova postavka je idealna za terensku vožnju malim brzinama i omogućuje slanje do 100 posto momenta na stražnju osovinu.
Rock (u kombinaciji s Jeep Active Drive Low/Selec-Terrain 4X4 sustavima dostupnima za izvedbu Trailhawk) – Ovaj sustav uključuje 4WD sposobnosti s niskim prijenosom. Ovaj režim omogućuje 20:1 prijenos ”puzanja” za ozbiljne terenske manevre i prave, neusporedive “Trail Rated” sposobnosti. Ovo je idealni režim za svladavanje ekstremnih terenskih prepreka. Ovaj režim koristi off-road elektronsku kontrolu kočnica s većim mogućnosti efekta blokade diferencijala uz pomoć kočnica. Omogućuje usmjeravanje okretnog momenta do 100 posto na stražnju osovinu. Rock režim dostupan je samo za izvedbe Trailhawk.
Uz to, elektronska kontrola stabilnosti (ESC) vozila mijenjati će režim rada u koordinaciji s odabranim Selec-Terrain režimom:
- Elektronska kontrola stabilnosti ostaje uključena kod Auto i Snow režima
- Elektronska kontrola stabilnosti je isključena u 4-Low režimu
- Elektronska kontrola stabilnosti je djelomično aktivirana u Sand i Mud režimima
Djelomično aktivirana znači da je pomoć kontrole prianjanja i stabilnosti smanjena, dok su ABS i elektronska zaštita od prevrtanja aktivni.
Za kupce koji zahtijevaju najviše u smislu 4×4 sposobnosti njihovih Jeep vozila, Trailhawk konfiguracija omogućuje u klasi najbolje Trail Rated 4×4 sposobnosti, zahvaljujući jedinstvenoj, za teren specifičnoj opremi, koja kombinira standardne Jeep Active Drive Low i Selec-Terrain sustave s ekskluzivnim Rock režimom rada, kako bi se samouvjereno i sigurno svladali najekstremniji tereni.
Novi Jeep® Compass: napredna korisnički prihvatljiva tehnologija za sigurnost i povezanost
- Novi Jeep Compass postavlja standarde u smislu sigurnosti i informacijsko-zabavnih sustava Jeepove ponude, s preko 70 naprednih sigurnosnih i zaštitnih značajki uključujući aktivne sustave pomoći vozaču kao što su upozorenje na frontalni sudar i upozorenje na izlazak iz vozne trake, koji su dio standardne opreme svih modela za europsko tržište
- Tri nova Uconnect sustava – Uconnect 5.0, 7.0 ili 8.4 NAV – nude niz hands-free komunikacijskih, zabavnih i navigacijskih značajki, uključujući kapacitivni dodirni zaslon, aplikacije Apple CarPlay, Android Auto i Jeep Skills
- BeatsAudio unaprjeđuje iskustvo slušanja u kabini modela Jeep Compass
Sigurnost i zaštita bili su na prvom mjestu tijekom razvoja novog modela Jeep Compass, koji nudi preko 70 značajki aktivne i pasivne sigurnosti, kao i zaštite te time postavlja nove standarde u Jeepovoj ponudi.
Sigurnosni sustavi koji se standardno ugrađuju u novi Compass za europsko tržište, uključuju aktivne sustave pomoći vozaču kao što su upozorenje na frontalni sudar i upozorenje na izlazak iz vozne trake, koji koriste radar i kameru za detekciju pozicije vozila, za određivanje potencijalne opasnosti od sudara i izbjegavanje nesreća upozoravanjem vozača zvučnim, vizualnim i taktilnim upozorenjima. Ovi sustavi, u određenim uvjetima, također mogu pomoći autonomnim aktiviranjem kočnica i korekcijama električnog servo sustava upravljanja (EPS).
Dodatno, kao opcija dostupne su napredne sigurnosne značajke, koje uključuju sustave koji su specifično razvijeni za aktivnu pomoć vozaču tijekom vožnje autocestom i koji osiguravaju bezbrižnost u vožnji, kao što je prilagodljivi tempomat – koji održava udaljenost do vozila ispred i u određenim uvjetima, može do kraja zaustaviti vozilo bez intervencije vozača, te nadzor mrtvog kuta, koji vozačima pruža pomoć pri promjeni vozne trake i upozorava na vozila u mrtvom kutu paljenjem ikone u bočnom osvrtom zrcalu i opcionalno uključenim zvučnim upozorenjem.
Compass također nudi specifične sustave kako bi smanjio stres prilikom parkiranja, kao što je ParkView stražnja kamera s dinamičnim vodilicama, koja prikazuje prostor odmah iza vozila na zaslonu navigacijskog sustava kada se mjenjač prebaci u položaj za vožnju u nazad, te detekcija stražnjeg poprečnog prometa koja vozača upozorava na vozila prilikom izlaska iz parkirnog mjesta u nazad, paljenjem ikone u bočnom osvrtnom zrcalu i aktiviranjem opcijski uključenog zvučnog upozorenja, kao i pomoć pri paralelnom i poprečnom parkiranju, koja pojednostavljuje parkiranje.
Za maksimalnu sigurnost na bilo kojem terenu izvan asfalta, Jeep Compass također uključuje Hill-Descent Control funkciju, limitator brzine spuštanja niz strme padine, koji je dio standardne opreme u izvedbama Trailhawk s Jeep Active Drive Low 4X4 sustavom. Hill Descent omogućuje uglađeno i kontrolirano silaženje niz padine na teškom terenu bez potrebe da vozač pritišće papučicu kočnice.
Nova, četvrta generacija Uconnect sustava nudi niz hands-free komunikacijskih, zabavnih i navigacijskih značajki
Jeep Compass je prvi Jeepov SUV s novim Uconnect sustavom, koji nudi komunikacijske, zabavne i navigacijske značajke koje unaprjeđuju iskustvo vožnje i udobnost putnika. Jeep Compass je opremljen s Uconnect 5.0, Uconnect 7.0 i Uconnect 8.4 NAV sustavima. Svi su unaprjeđeni kako bi uključivali za uporabu lake značajke, veću snagu obrade podataka, kraće vrijeme podizanja sustava i dodirne zaslone koji prikazuju grafiku visoke razlučivosti. Ove nove značajke značajno unaprjeđuju korisničko sučelje, te uključuju zaslon visoke razlučivosti s ‘pinch and zoom’ mogućnostima, te prilagodljivu traku izbornika, uporabom ‘drag and drop’ značajke na Uconnect 7.0 ili 8.4 NAV sustavu.
Funkcije novog Uconnect sustava također uključuju hands-free pozive, navigaciju i ‘text-to-talk’ značajku s prepoznavanjem prirodnog govora za sigurno, udobno i povezano svakodnevno iskustvo vožnje. Dostupne su također ugrađene radio opcije koje vozačima i putnicima omogućuju strujanje internetskog radio programa preko Bluetooth veze ili spajanje kompatibilnih prijenosnih uređaja preko USB ili AUX priključaka. Uconnect navigacija s uputama dio je standardne opreme s Uconnect 8.4 NAV sustavom i uključuje jednostavni, glasovni unos odredišta kako bi Jeepovi vozači mogli lako izgovoriti adresu i promijeniti odredište tijekom vožnje.
Jeep Compass modeli, opremljeni s Uconnect 7.0 ili 8.4 NAV sustavima, također uključuju aplikacije Apple CarPlay i Android Auto (koje su dio standardne opreme u izvedbama Limited i Trailhawk), koje putnicima omogućuju lako integriranje sustava glasovnih naredbi njihovih telefona s ugrađenim zaslonom i kontrolama, te uporabu cijelog niza informacijsko-zabavnih značajki.
Ekskluzivne Jeep Uconnect LIVE usluge dostupne na svim Uconnect sustavima za novi Compass
Sva tri sustava – Uconnect 5.0, Uconnect 7.0 i Uconnect 8.4 NAV – nude Uconnect LIVE usluge koje klijentima omogućuju prikaz i kontrolu niza aplikacija na Uconnect dodirnom zaslonu, jednostavnim spajanjem njihovog pametnog telefona s vozilom. Za pristup uslugama, Uconnect LIVE aplikacija mora se preuzeti s Apple Store ili Google Play Store trgovine na pametni telefon.
S Uconnect LIVE uslugama, korisnik može pristupiti, direktno preko dodirnog zaslona, ”Tune In Internet” usluzi online radio stanica s preko 100.000 stanica iz cijelog svijeta, “Deezer Internet music” usluzi s preko 35 milijuna pjesama, Reuters usluzi s najnovijim vijestima iz cijelog svijeta, te Facebook i Twitter društvenim mrežama, kako bi ostao(la) u kontaktu sa svojim prijateljima. Na kraju, Uconnect LIVE omogućuje direktan pristup my:Car aplikaciji, koja nudi upozorenja u stvarnom vremenu, podsjetnike na servis i interaktivni korisnički priručnik, koji vlasnicima olakšava održavanje vozila.
Jeep Skills –Jeepova jedinstvena aplikacija koja u stvarnom vremenu mjeri terenske performanse vozača
Za klijente koji žele unaprijediti svoje iskustvo vožnje i doživjeti jedinstvene terenske pustolovine u pravom Jeepovom stilu, izvedbe Limited i Trailhawk uključuju Uconnect 8.4 NAV s aplikacijom Jeep Skills. Ova za uporabu laka aplikacija osigurava terenske specifične indekse, koji vozačima omogućuju praćenje njihove terenske vožnje.
Uporabom Jeep Skills, klijenti mogu više naučiti o terenskim mogućnostima modela Jeep Compass, bolje razumjeti što ovo vozilo može te time do kraja iskoristiti njegove potencijale. Detaljnije, Jeep Skills pruža korisne informacije o terenskim sustavima vozila i time, u stvarnom vremenu pruža informacije o 4×4 vožnji na 8,4-inčnom zaslonu, preko niza specifičnih terenskim parametara, uključujući vožnju, naginjanje u stranu i naprijed–nazad, tlak i nadmorsku visinu.
Uz to, specifični dijelovi nude korisne informacije o parametrima vozila, uključujući napunjenost akumulatora, tlak ulja, kut upravljanja, G silu, pritisak papučice gasa/kočnice, tlak motornog ulja i temperaturu rashladne tekućine, te također performanse vozila, kao što su ubrzanje od 0-50 km/h i 0-100 km/h, put kočenja i brzina.
Vozači također mogu odabrati niz preporučenih ruta i dobiti korisne informacije o nizu staza. Oni također mogu spremiti i podijeliti svoje omiljene terenske rute/itinerare sa Jeep zajednicom i svim korisnicima aplikacije Jeep Skills. Na osnovi performansi vožnje i postignutim ciljevima tijekom vožnje preporučenim rutama, vozači također mogu dobiti službene nagrade – nazvane ‘bedževi’ – od kojih svaki odgovara različitoj razini terenskih sposobnosti. Sve osvojene nagrade biti će prikazane na stranici ”Badges”, kao virtualni izlog.
7-inčni LED informacijski zaslon vozača – sa širokim nizom prilagodljivih opcija
Podesivi 3,5-inčni informacijski zaslon vozača (DID) unaprjeđuje funkcionalnosti ploče s instrumentima u izvedbama Sport i Longitude, dok je 7-inčni DID zaslon u boji dio standardne opreme u izvedbama Limited i Trailhawk.
Ovaj 7-inčni DID u boji služi za brzi i lak vizualni prikaz informacija, uporabom grafike i teksta, i uključuje podesive funkcije koje vozaču omogućuje prilagođavanje informacija na ploči s instrumentima.
DID vozačima nudi cijeli niz prilagodljivih opcija, od osnovnog prikaza brzine do specifičnih informacija o vozilu. Informacije na zaslonu jasno se prikazuju s lako razumljivim ikonama i uputama. Uporabom tipki na upravljaču, vozači mogu prilagoditi prikaz s informacijama koje žele.
BeatsAudio unaprjeđuje iskustvo slušanja za Compassove klijente
Glazbeni entuzijasti koji teže unaprijediti svoje iskustvo u kabini novog modela Jeep Compass mogu odabrati BeatsAudio sustav u izvedbama Limited i Trailhawk.
BeatsAudio sustav uključuje devet zvučnika, uključujući dva zvučnika na ploči s instrumentima, dva zvučnika u prednjim vratima, dva zvučnika u stražnjim vratima, dva visokotonska zvučnika u stražnjim vratima, te DVC subwoofer i 12 kanalno pojačalo. BeatsAudio je marka uspješnih glazbenika Dr. Drea i Jimmyja Iovinea. Njihovo bogato iskustvo u studiju s umjetnicima svjetske klase preneseno je u svaki BeatsAudio proizvod, što u proces finog namještanja unosi spoj znanosti i umjetnosti.