O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

‘Jadrolinija’ u sezonu plovi bez planiranih rabljenih katamarana

“Jadrolinija” je odustala od kupnje dvaju rabljenih dvotrupaca od nizozemskog škvera “Thecla Bodewes”, ukupne vrijednosti 14,7 milijuna eura, koji su trebali biti isporučeni državnoj kompaniji do 15. srpnja.

Kako doznajemo, predstavnici nacionalnog putničkog brodara su tijekom nedavnog inspekcijskog pregleda katamarana izgrađenih prije devet mjeseci, pojedinačnog kapaciteta 322 putnika, utvrdili “značajan tehnički nedostatak vezan uz pogonski vijak koji nije mogao biti ranije primijećen”, što za cijeli posao, kako je pojašnjeno, “predstavlja veliki i neprihvatljiv rizik za naručitelja”. Budući da u sklopu tog dijela nabavnog natječaja nije preostala nijedna valjana ponuda, postupak je prekinut, a nizozemsko brodogradilište ima pravo žalbe našoj Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.

Iz “Jadrolinijina” poslovodstva potvrđeno nam je da trenutačno ne planiraju raspisati novo nadmetanje za kupnju polovnih dvotrupaca, pa je očito da će cijela priča ostati na isporuci dvaju novih brzih brodova za koje je ugovor vrijedan 18,4 milijuna eura potpisan s “Damenovim” brodogradilištem u nizozemskom Gorinchemu. S navoza smještenog uz jedan od “krakova” na ušću rijeke Rajne, za jadranske pruge bit će isporučeni dvotrupci aluminijske građe, pojedinačnog kapaciteta 403 putnika i osam članova posade, pri čemu bi prvi trebao stići uoči ovosezonske “špice”, a drugi do kraja godine.

Na naše izravno pitanje o preciznim datumima isporuke novokupljenih katamarana, posebice zbog činjenice da je ljetna vreva na pristanišnim rivama praktički pred vratima, iz “Jadrolinije” smo dobili ovaj odgovor:

– U tijeku je standardna procedura definiranja ugovora između naše tvrtke i izabranog ponuditelja. Vjerujemo da će već ove sezone jedan novi brzi brod biti priključen bijeloj floti, a drugi do kraja ove godine.

Naše čitatelje svakako će zanimati i na kojim će jadranskim linijama zaploviti prinove u nacionalnoj floti.

– Projekti obnove brzobrodske flote fokusiraju se na povećanje kvalitete na postojećim državnim linijama, ali i na zadovoljavanje rastuće potražnje takve vrste prijevoza prema turističkim destinacijama kao što su Hvar, Dubrovnik, Cres i Mali Lošinj. U tom smislu brodovi će se raspoređivati dinamično i sukladno različitim razdobljima tijekom godine, kako bismo što učinkovitije koristili sve dvotrupce – naglašavaju u državnom pomorskom prijevozniku.

Podsjetimo, uskoro će početi projektiranje trajekta namijenjenog prugama iz našega grada prema Visu, Veloj Luci i Lastovu, “teškog” 25 milijuna eura, koji bi mogao ukrcati 900 putnika i 200 vozila. U visokoj fazi izrade je i dokumentacija za “klasični” putnički brod koji bi mogao primiti između 350 i 400 putnika, te imati pramčani teretni prostor, a bio bi ciljana zamjena za brod “Postira”, izgrađen 1963. godine, koji povezuje Elafitske otoke s Dubrovnikom.

“Jadrolinija” je odustala od kupnje dvaju rabljenih dvotrupaca od nizozemskog škvera “Thecla Bodewes”, ukupne vrijednosti 14,7 milijuna eura, koji su trebali biti isporučeni državnoj kompaniji do 15. srpnja.

Kako doznajemo, predstavnici nacionalnog putničkog brodara su tijekom nedavnog inspekcijskog pregleda katamarana izgrađenih prije devet mjeseci, pojedinačnog kapaciteta 322 putnika, utvrdili “značajan tehnički nedostatak vezan uz pogonski vijak koji nije mogao biti ranije primijećen”, što za cijeli posao, kako je pojašnjeno, “predstavlja veliki i neprihvatljiv rizik za naručitelja”. Budući da u sklopu tog dijela nabavnog natječaja nije preostala nijedna valjana ponuda, postupak je prekinut, a nizozemsko brodogradilište ima pravo žalbe našoj Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.

Iz “Jadrolinijina” poslovodstva potvrđeno nam je da trenutačno ne planiraju raspisati novo nadmetanje za kupnju polovnih dvotrupaca, pa je očito da će cijela priča ostati na isporuci dvaju novih brzih brodova za koje je ugovor vrijedan 18,4 milijuna eura potpisan s “Damenovim” brodogradilištem u nizozemskom Gorinchemu. S navoza smještenog uz jedan od “krakova” na ušću rijeke Rajne, za jadranske pruge bit će isporučeni dvotrupci aluminijske građe, pojedinačnog kapaciteta 403 putnika i osam članova posade, pri čemu bi prvi trebao stići uoči ovosezonske “špice”, a drugi do kraja godine.

Na naše izravno pitanje o preciznim datumima isporuke novokupljenih katamarana, posebice zbog činjenice da je ljetna vreva na pristanišnim rivama praktički pred vratima, iz “Jadrolinije” smo dobili ovaj odgovor:

– U tijeku je standardna procedura definiranja ugovora između naše tvrtke i izabranog ponuditelja. Vjerujemo da će već ove sezone jedan novi brzi brod biti priključen bijeloj floti, a drugi do kraja ove godine.

Naše čitatelje svakako će zanimati i na kojim će jadranskim linijama zaploviti prinove u nacionalnoj floti.

– Projekti obnove brzobrodske flote fokusiraju se na povećanje kvalitete na postojećim državnim linijama, ali i na zadovoljavanje rastuće potražnje takve vrste prijevoza prema turističkim destinacijama kao što su Hvar, Dubrovnik, Cres i Mali Lošinj. U tom smislu brodovi će se raspoređivati dinamično i sukladno različitim razdobljima tijekom godine, kako bismo što učinkovitije koristili sve dvotrupce – naglašavaju u državnom pomorskom prijevozniku.

Podsjetimo, uskoro će početi projektiranje trajekta namijenjenog prugama iz našega grada prema Visu, Veloj Luci i Lastovu, “teškog” 25 milijuna eura, koji bi mogao ukrcati 900 putnika i 200 vozila. U visokoj fazi izrade je i dokumentacija za “klasični” putnički brod koji bi mogao primiti između 350 i 400 putnika, te imati pramčani teretni prostor, a bio bi ciljana zamjena za brod “Postira”, izgrađen 1963. godine, koji povezuje Elafitske otoke s Dubrovnikom.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video