O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dogradnja ribarske luke na Ugljanu

Od ožujka prošle godine djelatnici Kali gradnje izveli su radove na produžetku pristanišnog gata te izgradnji 200 metara operativne obale za privez koča i plivarica. Dogradnja kaljske luke velik je poticaj razvoju ribarske industrije na širem zadarskom području.

U Veloj Lamjani vidljivi su obrisi nove ribarske luke u čiju dogradnju Lučka uprava Zadar ulaže 30 milijuna kuna. Deset mjeseci nakon što je uveden u posao, izvođač radova je obavio 90 posto radova na dogradnji operativne obale za privez koča i plivarica. Pristanišni gat je produžen za 30 metara, a riva za 200 metara.

Voditelj gradilišta, inženjer Vedran Vidov izjavio je kako”se samo gradilište sastoji od 5 cjelina: obalu za prihvat brodova, istočnu obalu, operativni gat i zapadnu obalu, produženje glavnog lukobrana, i površina za odlaganje ribarskih mreža i ribarske opreme”.

“Radi se na istočnoj i zapadnoj obali uvale, napravljene su sve utvrde i kreće se sa slaganjem uzdužnih nosača, omnia ploča i svega. Napravljen je obrambeni nasip na površini za odlaganje, radovi teku prema dinamičkom planu, nemamo nikakvih velikih problema, očekujemo završetak u roku. Rok je rujan, znači primopredaja kompletnog objekta s obavljenim tehničkim pregledom i ishođenom uporabnom dozvolom, s tim da ćemo mi biti gotovi do sezone”, procjenjuje ing. Vitlov.

Po završetku dogradnje otok Ugljan odnosno Zadarska županija dobit će luku čija će funkcionalnost nadići regionalni značaj, procjenjuje načelnik općine Kali Marko Kolega.

“Međutim posao uređenja luke tu neće završiti”. Kaljani u Veloj Lamjani planiraju urediti i servisnu zonu na 10 tisuća metara četvornih priobalnog terena.

“Ono što nam ostaje je gradnja preostale infrastrukture. U sklopu luke postoji prostor od 10-ak tisuća metara četvornih gdje će se graditi infrastrukture koja će služiti za potporu ribarima. Gradit će se hangari u kojima će se držati, obnavljati mreže, gradit će se mjesto gdje će se mali brodovi ribarski moći dignuti i popravljati, montirat će se dizalica za dizanje tih brodova”, najavljuje Kolega.

Dok je novac za dogradnju obalnog pojasa osigurala Lučka uprava Zadar iz europskih fondova, sredstva za uređenje servisne zone tek treba ishoditi, pa Kaljani užurbano izrađuju projektnu dokumentaciju koja predviđa i uređenje nove pristupne ceste prema uvali koja bi za godinu dvije trebala znatno uvećati kapacitete prihvata ribe, sa sadašnjih 6 na 10-ak tisuća tona godišnje. To će dati zamah kako plivaričarskoj i kočarskoj floti, tako i prerađivačima bijele i plave ribe, odnosno otočnom gospodarstvu u cjelini.

Od ožujka prošle godine djelatnici Kali gradnje izveli su radove na produžetku pristanišnog gata te izgradnji 200 metara operativne obale za privez koča i plivarica. Dogradnja kaljske luke velik je poticaj razvoju ribarske industrije na širem zadarskom području.

U Veloj Lamjani vidljivi su obrisi nove ribarske luke u čiju dogradnju Lučka uprava Zadar ulaže 30 milijuna kuna. Deset mjeseci nakon što je uveden u posao, izvođač radova je obavio 90 posto radova na dogradnji operativne obale za privez koča i plivarica. Pristanišni gat je produžen za 30 metara, a riva za 200 metara.

Voditelj gradilišta, inženjer Vedran Vidov izjavio je kako”se samo gradilište sastoji od 5 cjelina: obalu za prihvat brodova, istočnu obalu, operativni gat i zapadnu obalu, produženje glavnog lukobrana, i površina za odlaganje ribarskih mreža i ribarske opreme”.

“Radi se na istočnoj i zapadnoj obali uvale, napravljene su sve utvrde i kreće se sa slaganjem uzdužnih nosača, omnia ploča i svega. Napravljen je obrambeni nasip na površini za odlaganje, radovi teku prema dinamičkom planu, nemamo nikakvih velikih problema, očekujemo završetak u roku. Rok je rujan, znači primopredaja kompletnog objekta s obavljenim tehničkim pregledom i ishođenom uporabnom dozvolom, s tim da ćemo mi biti gotovi do sezone”, procjenjuje ing. Vitlov.

Po završetku dogradnje otok Ugljan odnosno Zadarska županija dobit će luku čija će funkcionalnost nadići regionalni značaj, procjenjuje načelnik općine Kali Marko Kolega.

“Međutim posao uređenja luke tu neće završiti”. Kaljani u Veloj Lamjani planiraju urediti i servisnu zonu na 10 tisuća metara četvornih priobalnog terena.

“Ono što nam ostaje je gradnja preostale infrastrukture. U sklopu luke postoji prostor od 10-ak tisuća metara četvornih gdje će se graditi infrastrukture koja će služiti za potporu ribarima. Gradit će se hangari u kojima će se držati, obnavljati mreže, gradit će se mjesto gdje će se mali brodovi ribarski moći dignuti i popravljati, montirat će se dizalica za dizanje tih brodova”, najavljuje Kolega.

Dok je novac za dogradnju obalnog pojasa osigurala Lučka uprava Zadar iz europskih fondova, sredstva za uređenje servisne zone tek treba ishoditi, pa Kaljani užurbano izrađuju projektnu dokumentaciju koja predviđa i uređenje nove pristupne ceste prema uvali koja bi za godinu dvije trebala znatno uvećati kapacitete prihvata ribe, sa sadašnjih 6 na 10-ak tisuća tona godišnje. To će dati zamah kako plivaričarskoj i kočarskoj floti, tako i prerađivačima bijele i plave ribe, odnosno otočnom gospodarstvu u cjelini.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here