O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gubitak od 17 milijuna TEU u 2020. godini

Budući da se slučajevi korona virusa izvan Kine ubrzavaju, stručnjaci za prijevoz kontejnera moraju preispitati puni potencijalni pad trgovine za 2020. godinu, a jedan poznati analitičar sugerirao je da bi bolest mogla zabilježiti ukupni gubitak od 17 milijuna TEU ove godine.

Najnoviji podaci pokazuju da je sada 128.343 potvrđenih slučajeva korona virusa, a postotak koji raste – sada čak 37% – prijavljen je izvan Kine gdje je bolest započela.

Lars Jensen iz SeaIntelligence Consultinga sa sjedištem u Kopenhagenu napisao je jučer na LinkedIn potencijalni gubitak TEU od 17 milijuna zbog linijskih brodova i posljedični gubitak TEU od 80 milijuna za svjetske kontejnerske terminale. Jensen je svoju prognozu utemeljio na tome da je industrija zabilježila pad poslovanja od 10%, kao što je to učinila u jeku globalne financijske krize iz 2008. godine.

“Ono što smo vidjeli nakon 2008. bio je veliki skok u 2010. godini i znatno iznad razine iz 2007. godine, a efekti ovog trenutnog broja olakšat će se brže”, predvidio je Lane i dodao: “Dakle, ovo će biti teška godina za sve, ali možda predstoji lijepa 2021. “

Peter Sand, glavni analitičar organizacije brodara BIMCO, bio je više nego oprezan u vezi s visinom od 10%.

“Ne mislim da ćemo vidjeti pad od 10%”, rekao je Sand za Splash. “Prekriženih prstiju, korona virus će s vremenom prestati, to će vrijeme vjerojatno biti brže nego što je financijska kriza prestala terorizirati globalnu ekonomiju. Oprezna procjena bi mogla biti od -1 do -5%. “

Kris Kosmala, kolumnista Splash-a, partner u savjetodavnom lancu dobavljača Click & Connect, zaključio je da će se zbog neviđene prirode bolesti svaka predviđanja najvjerojatnije pokazati pogrešnima.

“Svaka usporedba s financijskom krizom iz 2008. nije dobra smjernica, jer trgovina i financiranje trgovine ne prestaju”, rekao je Kosmala.

Potrošači se možda nerado odazivaju, ali privremene karantenske mjere, naglasio je Kosmala, ne bi se trebale izjednačavati s propadanjem banaka i kreditnom krizom uzrokovanom sporom reakcijom središnjih bankara.

Budući da se slučajevi korona virusa izvan Kine ubrzavaju, stručnjaci za prijevoz kontejnera moraju preispitati puni potencijalni pad trgovine za 2020. godinu, a jedan poznati analitičar sugerirao je da bi bolest mogla zabilježiti ukupni gubitak od 17 milijuna TEU ove godine.

Najnoviji podaci pokazuju da je sada 128.343 potvrđenih slučajeva korona virusa, a postotak koji raste – sada čak 37% – prijavljen je izvan Kine gdje je bolest započela.

Lars Jensen iz SeaIntelligence Consultinga sa sjedištem u Kopenhagenu napisao je jučer na LinkedIn potencijalni gubitak TEU od 17 milijuna zbog linijskih brodova i posljedični gubitak TEU od 80 milijuna za svjetske kontejnerske terminale. Jensen je svoju prognozu utemeljio na tome da je industrija zabilježila pad poslovanja od 10%, kao što je to učinila u jeku globalne financijske krize iz 2008. godine.

“Ono što smo vidjeli nakon 2008. bio je veliki skok u 2010. godini i znatno iznad razine iz 2007. godine, a efekti ovog trenutnog broja olakšat će se brže”, predvidio je Lane i dodao: “Dakle, ovo će biti teška godina za sve, ali možda predstoji lijepa 2021. “

Peter Sand, glavni analitičar organizacije brodara BIMCO, bio je više nego oprezan u vezi s visinom od 10%.

“Ne mislim da ćemo vidjeti pad od 10%”, rekao je Sand za Splash. “Prekriženih prstiju, korona virus će s vremenom prestati, to će vrijeme vjerojatno biti brže nego što je financijska kriza prestala terorizirati globalnu ekonomiju. Oprezna procjena bi mogla biti od -1 do -5%. “

Kris Kosmala, kolumnista Splash-a, partner u savjetodavnom lancu dobavljača Click & Connect, zaključio je da će se zbog neviđene prirode bolesti svaka predviđanja najvjerojatnije pokazati pogrešnima.

“Svaka usporedba s financijskom krizom iz 2008. nije dobra smjernica, jer trgovina i financiranje trgovine ne prestaju”, rekao je Kosmala.

Potrošači se možda nerado odazivaju, ali privremene karantenske mjere, naglasio je Kosmala, ne bi se trebale izjednačavati s propadanjem banaka i kreditnom krizom uzrokovanom sporom reakcijom središnjih bankara.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here