O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Američke i europske luke trpe rekordno nisku dostupnost kontejnerske opreme

Ogromna neravnoteža kontejnera uzrokovana trgovinskim ratom, a zatim korona virusom dovela je do toga da su kineske luke prepune kontejnera koji čekaju da se presele, dok prijevoznici žurno raspoređuju dodatnu tonažu u druga čvorišta gdje je nestašica opreme sada na najnižim razinama.

Container xChange, lansiran 2018. godine, ima svoj vlastiti indeks dostupnosti kontejnera (CAx) koji predviđa ponudu i potražnju u logistici kontejnera za većinu najvećih lokacija luka u naredna tri tjedna.

Dostupnost kontejnera u lukama Long Beach i Los Angeles u SAD-u, te u Hamburgu, Rotterdamu i Antwerpenu, sada su zabilježene na najnižim razinama.

Najteže je pogođen Los Angeles, mjesto koje je dobro poznato po svom uobičajenom višku opreme. Umjesto da ima veći višak – prošlogodišnje CAx vrijednosti za 40DC kretale su se u rasponu od 0,52 do 0,99 – port je u ovom trenutku na najnižem nivou, a CAx vrijednost 0,08 za 40DC ovog mjeseca.

Nasuprot tome, šangajska luka trenutno ima ogroman višak kontejnera, otprilike tri puta više nego što ih je bilo prošlogodišnje.

Unatoč tome što prijevoznici u posljednje vrijeme šalju više brodova za premještanje kutija do željenih odredišta, očekuje se da će se nedostatak opreme pogoršati.

“Sada kada se virus pogoršava u Europi i SAD-u, brzina preokreta opreme stavlja još veći stres na brodske linije. Budući da je većina zemalja u Europi zatvorila operacije, inspekcije kontejnera, rukovanje ili utovar – svi dijelovi prometnog lanca koji zahtijevaju ljudsku interakciju – jako kasne, “izjavio je Container xChange u današnjem izdanju.

Da bi pomogao popraviti situaciju u Kaliforniji, MSC preusmjerava 23,756 teu MSC Mia, koji trenutno drži zajednički rekord kao najveći svjetski kontejnerski brod, kao i 23,656 teu MSC Nela iz Azije i Europe, koji trguje transpacifikom u svojim uslugama surađuje s Maerskom kao dio dvostranog sporazuma o dijeljenju plovila s parom.

Plovidba MSC Mia i MSC Nela povećat će broj takozvanih megamaksa privremeno raspoređenih u transpacifičnim petljama na četiri, kao što je MSC Oscar od 19.224 TEU već pozvan u Los Angelesu prošli tjedan, dok će MSC-a od 19.368 TEU kasnije biti premješten.

Ogromna neravnoteža kontejnera uzrokovana trgovinskim ratom, a zatim korona virusom dovela je do toga da su kineske luke prepune kontejnera koji čekaju da se presele, dok prijevoznici žurno raspoređuju dodatnu tonažu u druga čvorišta gdje je nestašica opreme sada na najnižim razinama.

Container xChange, lansiran 2018. godine, ima svoj vlastiti indeks dostupnosti kontejnera (CAx) koji predviđa ponudu i potražnju u logistici kontejnera za većinu najvećih lokacija luka u naredna tri tjedna.

Dostupnost kontejnera u lukama Long Beach i Los Angeles u SAD-u, te u Hamburgu, Rotterdamu i Antwerpenu, sada su zabilježene na najnižim razinama.

Najteže je pogođen Los Angeles, mjesto koje je dobro poznato po svom uobičajenom višku opreme. Umjesto da ima veći višak – prošlogodišnje CAx vrijednosti za 40DC kretale su se u rasponu od 0,52 do 0,99 – port je u ovom trenutku na najnižem nivou, a CAx vrijednost 0,08 za 40DC ovog mjeseca.

Nasuprot tome, šangajska luka trenutno ima ogroman višak kontejnera, otprilike tri puta više nego što ih je bilo prošlogodišnje.

Unatoč tome što prijevoznici u posljednje vrijeme šalju više brodova za premještanje kutija do željenih odredišta, očekuje se da će se nedostatak opreme pogoršati.

“Sada kada se virus pogoršava u Europi i SAD-u, brzina preokreta opreme stavlja još veći stres na brodske linije. Budući da je većina zemalja u Europi zatvorila operacije, inspekcije kontejnera, rukovanje ili utovar – svi dijelovi prometnog lanca koji zahtijevaju ljudsku interakciju – jako kasne, “izjavio je Container xChange u današnjem izdanju.

Da bi pomogao popraviti situaciju u Kaliforniji, MSC preusmjerava 23,756 teu MSC Mia, koji trenutno drži zajednički rekord kao najveći svjetski kontejnerski brod, kao i 23,656 teu MSC Nela iz Azije i Europe, koji trguje transpacifikom u svojim uslugama surađuje s Maerskom kao dio dvostranog sporazuma o dijeljenju plovila s parom.

Plovidba MSC Mia i MSC Nela povećat će broj takozvanih megamaksa privremeno raspoređenih u transpacifičnim petljama na četiri, kao što je MSC Oscar od 19.224 TEU već pozvan u Los Angelesu prošli tjedan, dok će MSC-a od 19.368 TEU kasnije biti premješten.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video