O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Green Marine postavlja nove pokazatelje učinkovitosti za recikliranje brodova

Green Marine proširuje opseg svog programa za certificiranje okoliša u Sjevernoj Americi dodavanjem pokazatelja uspješnosti za odgovorno recikliranje brodova.

Međunarodna konvencija Hong Konga o sigurnoj i ekološkoj reciklaži brodova još nije imala dovoljno ratifikacije da bi stupila na snagu, a novi pokazatelj rezultat je 18-mjesečne suradnje između industrije, ekoloških organizacija, znanstvene zajednice i predstavnika vlade.

Podijeljen je na dva dijela. Prvi set kriterija poziva vlasnike plovila Green Marine da izrade popis opasnih materijala (IHM), dok se drugi skup odnosi na vlasnike koji stvarno uklanjaju / recikliraju jedno ili više plovila u bilo kojoj godini.

Kao i obično, novi kriterij razine 1 zahtijeva praćenje postojećih propisa. Razina 2 zahtijeva razvoj politike koja će upravljati recikliranjem plovila. Razina 2 također zahtijeva da se svi novoizgrađeni brodovi isporuče s IHM-om.

S obzirom da mnoštvo postojećih brodova nema IHM, razina 3 nadograđuje se na nivou razine 2 zahtijevajući od vlasnika plovila da uspostavi IHM za barem jedno od postojećih plovila. Na razini 4, IHM mora biti dostupan za 50 posto flote, dok na razini 5, sva plovila moraju imati IHM.

Novi pokazatelj uspješnosti recikliranja brodova bit će neobvezan tijekom prve godine procjene (za 2020. godinu), kao što je uvijek slučaj kada se u program dodaju novi pokazatelji. Oni će nakon toga biti obvezni za dobivanje certifikata Green Marine.

Prema izvršnom direktoru Davidu Bolducu: „Recikliranje brodova ostaje jedna od najopasnijih industrija i sve više je prepoznaju nacionalne i međunarodne agencije kao neophodne za poboljšanje. Važno je naglasiti da su vlasnici broda certificirani od strane Green Marine-a dobrovoljno prihvatili kriterije za recikliranje brodova, jer ih nijedan propis ne obvezuje. “

„Razvojem pokazatelja za recikliranje brodova, Green Marine pomaže poboljšati praksu i performanse“, rekao je Andrew Stephens, izvršni direktor Inicijative održivog otpreme (SSI). SSI domaćin je inicijative za transparentnost recikliranja brodova (SRTI), inicijative s više sudionika koja koristi transparentnost za ubrzanje dobrovoljnog pristupa odgovornom recikliranju brodova i, konačno, jednakih uvjeta na razini cijele industrije.

“Vodeći i istomišljenici u industriji – u rasponu od investitora i zajmodavaca do osiguravajućih društava i brodara – svi imaju ulogu u držanju brodovlasnika”. Pozivom na transparentnost, pomažu u podizanju okvira za odgovorno recikliranje brodova. “

Green Marine proširuje opseg svog programa za certificiranje okoliša u Sjevernoj Americi dodavanjem pokazatelja uspješnosti za odgovorno recikliranje brodova.

Međunarodna konvencija Hong Konga o sigurnoj i ekološkoj reciklaži brodova još nije imala dovoljno ratifikacije da bi stupila na snagu, a novi pokazatelj rezultat je 18-mjesečne suradnje između industrije, ekoloških organizacija, znanstvene zajednice i predstavnika vlade.

Podijeljen je na dva dijela. Prvi set kriterija poziva vlasnike plovila Green Marine da izrade popis opasnih materijala (IHM), dok se drugi skup odnosi na vlasnike koji stvarno uklanjaju / recikliraju jedno ili više plovila u bilo kojoj godini.

Kao i obično, novi kriterij razine 1 zahtijeva praćenje postojećih propisa. Razina 2 zahtijeva razvoj politike koja će upravljati recikliranjem plovila. Razina 2 također zahtijeva da se svi novoizgrađeni brodovi isporuče s IHM-om.

S obzirom da mnoštvo postojećih brodova nema IHM, razina 3 nadograđuje se na nivou razine 2 zahtijevajući od vlasnika plovila da uspostavi IHM za barem jedno od postojećih plovila. Na razini 4, IHM mora biti dostupan za 50 posto flote, dok na razini 5, sva plovila moraju imati IHM.

Novi pokazatelj uspješnosti recikliranja brodova bit će neobvezan tijekom prve godine procjene (za 2020. godinu), kao što je uvijek slučaj kada se u program dodaju novi pokazatelji. Oni će nakon toga biti obvezni za dobivanje certifikata Green Marine.

Prema izvršnom direktoru Davidu Bolducu: „Recikliranje brodova ostaje jedna od najopasnijih industrija i sve više je prepoznaju nacionalne i međunarodne agencije kao neophodne za poboljšanje. Važno je naglasiti da su vlasnici broda certificirani od strane Green Marine-a dobrovoljno prihvatili kriterije za recikliranje brodova, jer ih nijedan propis ne obvezuje. “

„Razvojem pokazatelja za recikliranje brodova, Green Marine pomaže poboljšati praksu i performanse“, rekao je Andrew Stephens, izvršni direktor Inicijative održivog otpreme (SSI). SSI domaćin je inicijative za transparentnost recikliranja brodova (SRTI), inicijative s više sudionika koja koristi transparentnost za ubrzanje dobrovoljnog pristupa odgovornom recikliranju brodova i, konačno, jednakih uvjeta na razini cijele industrije.

“Vodeći i istomišljenici u industriji – u rasponu od investitora i zajmodavaca do osiguravajućih društava i brodara – svi imaju ulogu u držanju brodovlasnika”. Pozivom na transparentnost, pomažu u podizanju okvira za odgovorno recikliranje brodova. “

Što nas pokreće