O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kako se svjetske granice zatvaraju, promjene posade postaju ozbiljan izazov

Maersk je obustavio sve promjene posade na svojim kontejnerskim brodovima do 14. travnja, navodi se u pismu upućenom kompaniji u utorak. Čile, Argentina, Ekvador, Salvador, Gvatemala, Malezija, Kanada, Danska i 27 zemalja Europske unije privremeno su zatvorili svoje vanjske granice većini stranih državljana, a popis brzo raste.

“Uz kontinuirano širenje pandemije COVID-19 i neobično brzo zatvaranje granica i otkazivanje zrakoplovnih usluga, danas smo (17. ožujka 2020.) odlučili otkazati sve promjene posade za kontejnerske brodove koji posluju u Maersku i to odmah na snazi ​​i za četiri tjedana do 14. travnja 2020. Odluka se temelji na potrebi da se naša posada drži na sigurnom, istovremeno održavajući operacije što je moguće normalnije “, rekao je Maersk u izjavi. “S obzirom na trenutnu situaciju, možemo bolje zaštititi naše pomorce obustavom razmjene posada, jer se time smanjuje broj društvenih interakcija koje trebaju imati. Drugo, brze promjene globalnih putovanja predstavljaju rizik od ostanka pomoraca u tranzitu, na mjestima odakle ne mogu napustiti ili dobiti dovoljnu pomoć. “

Maersk nije jedina tvrtka pod utjecajem novih međunarodnih ograničenja putovanja. Vodeća organizacija brodskih prijevoznika brodova INTERCARGO pozvala je lučke države da nastave dopuštati promjene posade kao izuzetak od rastućeg broja nacionalnih zabrana putovanja.

Tijekom ove vrlo teške pandemije, naša udruga želi podsjetiti društva i nacije da se bez trgovačkih brodova i pomoraca, teret ne može prevoziti između kontinenata, “rekao je INTERCARGO u izjavi.” Želimo istaknuti logističke izazove s repatrijacijom pomoraca koji su završili svoju morsku službu i traže pomoć i ponovno se pridružuju svojim obiteljima. Iako njihovi pomorci s kolegama stoje na obali u svojoj domovini, postupak pomoći je zaustavljen jer su mnoge lučke države zbog COVID-19 uvele lokalne propise, ograničenja putovanja i karantene.”

Brodovi su okosnica svjetske trgovine robom koja nije naftna roba, noseći žitarice, žitarice, šumske proizvode, mineralne rude, ugljen, gnojiva i lomljene terete poput čelika i industrijskih strojeva. Bez redovitih promjena posada, primijetio je INTERCARGO, na zdravlje i dobrobit pomoraca negativno će se utjecati, što će imati potencijalne posljedice za sigurno djelovanje ekonomski kritičnih trgovačkih brodova.

“INTERCARGO apelira na države članice IMO-a i sve lučke države da usvoje pragmatičan pristup u pomaganju brodovlasnicima i pomorcima u prevladavanju ovih izazova uklanjanjem nepotrebne zapreke da pomorci napuste ili se pridruže brodu u svojim lukama”, navodi udruga. “Pomorcima je potrebna naša podrška i suosjećanje s mjerenim, a ne pretjeranim, ograničenjima u odnosu na COVID-19. Bez učinkovite promjene posade, opskrbni lanac bi se pokvario što bi dovelo do osnovnih nestašica proizvoda i većih poteškoća za ljude širom svijeta. Zabrana promjene posade u lukama donose velike rizike za posade, brodove, luke i društvo. ”

Maersk je obustavio sve promjene posade na svojim kontejnerskim brodovima do 14. travnja, navodi se u pismu upućenom kompaniji u utorak. Čile, Argentina, Ekvador, Salvador, Gvatemala, Malezija, Kanada, Danska i 27 zemalja Europske unije privremeno su zatvorili svoje vanjske granice većini stranih državljana, a popis brzo raste.

“Uz kontinuirano širenje pandemije COVID-19 i neobično brzo zatvaranje granica i otkazivanje zrakoplovnih usluga, danas smo (17. ožujka 2020.) odlučili otkazati sve promjene posade za kontejnerske brodove koji posluju u Maersku i to odmah na snazi ​​i za četiri tjedana do 14. travnja 2020. Odluka se temelji na potrebi da se naša posada drži na sigurnom, istovremeno održavajući operacije što je moguće normalnije “, rekao je Maersk u izjavi. “S obzirom na trenutnu situaciju, možemo bolje zaštititi naše pomorce obustavom razmjene posada, jer se time smanjuje broj društvenih interakcija koje trebaju imati. Drugo, brze promjene globalnih putovanja predstavljaju rizik od ostanka pomoraca u tranzitu, na mjestima odakle ne mogu napustiti ili dobiti dovoljnu pomoć. “

Maersk nije jedina tvrtka pod utjecajem novih međunarodnih ograničenja putovanja. Vodeća organizacija brodskih prijevoznika brodova INTERCARGO pozvala je lučke države da nastave dopuštati promjene posade kao izuzetak od rastućeg broja nacionalnih zabrana putovanja.

Tijekom ove vrlo teške pandemije, naša udruga želi podsjetiti društva i nacije da se bez trgovačkih brodova i pomoraca, teret ne može prevoziti između kontinenata, “rekao je INTERCARGO u izjavi.” Želimo istaknuti logističke izazove s repatrijacijom pomoraca koji su završili svoju morsku službu i traže pomoć i ponovno se pridružuju svojim obiteljima. Iako njihovi pomorci s kolegama stoje na obali u svojoj domovini, postupak pomoći je zaustavljen jer su mnoge lučke države zbog COVID-19 uvele lokalne propise, ograničenja putovanja i karantene.”

Brodovi su okosnica svjetske trgovine robom koja nije naftna roba, noseći žitarice, žitarice, šumske proizvode, mineralne rude, ugljen, gnojiva i lomljene terete poput čelika i industrijskih strojeva. Bez redovitih promjena posada, primijetio je INTERCARGO, na zdravlje i dobrobit pomoraca negativno će se utjecati, što će imati potencijalne posljedice za sigurno djelovanje ekonomski kritičnih trgovačkih brodova.

“INTERCARGO apelira na države članice IMO-a i sve lučke države da usvoje pragmatičan pristup u pomaganju brodovlasnicima i pomorcima u prevladavanju ovih izazova uklanjanjem nepotrebne zapreke da pomorci napuste ili se pridruže brodu u svojim lukama”, navodi udruga. “Pomorcima je potrebna naša podrška i suosjećanje s mjerenim, a ne pretjeranim, ograničenjima u odnosu na COVID-19. Bez učinkovite promjene posade, opskrbni lanac bi se pokvario što bi dovelo do osnovnih nestašica proizvoda i većih poteškoća za ljude širom svijeta. Zabrana promjene posade u lukama donose velike rizike za posade, brodove, luke i društvo. ”

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video