Web stranica MSC-a ponovo funkcionira kao i njihova stranica za rezervacije MyMSC, nakon više od pet dana.
Tvrtka je ranije ovog tjedna izjavila da je kvar bio ograničen na jedan od tvrtkinih podatkovnih centara u Ženevi. Ranije su rekli da su možda bili žrtva zlonamjernog softvera, ali tada je tvrtka odbila detaljnije objasniti kako je srušena IT infrastruktura.
“Iako MSC smatra da je ovaj incident riješen, ostali smo usredotočeni i oprezni u pristupu informacijskoj tehnologiji i posvećeni minimaliziranju rizika od pada sustava “, navela je kompanija u priopćenju iz Ženeve jutros.
Stručnjak za kibernetičku sigurnost Lars Jensen, koji je jedan od najvećih stručnjaka u analizi kontejnerske otpreme, napisao je da su u roku od manje od tri godine na tri najveće linije kontejnera utjecali cyber incidenti – Maersk u lipnju 2017., COSCO u 2018., a sada MSC.
“U svakom je slučaju jasno da su jedan od najvažnijih olakšavajućih čimbenika ljudi – sposobnost vođenja poslovanja bez upotrebe digitalnih alata tijekom privremenog razdoblja”, napisao je Jensen i dodao: “Posljedica pandemije će biti naglo ubrzanje korištenja digitalnih alata – iz širokog raspona dobrih razloga. To će također dovesti do jače ovisnosti o funkcioniranju ovih alata. “
O ovom cyber napadu smo pisali ranije, a članak možete pročitati na sljedećem linku.