O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Očuvanje struktura koje čuvaju pomorce

Martin Crawford-Brunt, izvršni direktor Rightship-a upozorava da se ne ugrožava sigurnost tijekom trenutne krize jer bi to moglo unazaditi industriju u narednim godinama.

Covid-19 i njegov ekonomski utjecaj već su imali neviđeni učinak na naš sektor ali i ostatak svijeta. S obzirom da Clarksons očekuje 5% smanjenja trgovine morskim putem u 2020. godini – što je najveći pad tijekom zadnjih 35 godina – i prethodno nezamislivih ograničenja koja se postavljaju posadama i plovilima širom svijeta, jasno je da ćemo se suočiti s povijesnim izazovom u narednim danima, tjednima i mjesecima.

Kao što i mi u ovom sektoru previše dobro znamo, pomorstvo je nevidljiva životna snaga našeg svijeta; i sada je još važnije nego ikad prije u nabavi robe i zaliha tamo gdje su potrebne. Trebali bismo biti ponosni što igramo ulogu u globalnoj borbi protiv širenja Covid-19 i ublažavanju njegovog ekonomskog i društvenog utjecaja.

U kratkim tjednima od kada su zemlje širom svijeta dovedene u izolaciju, iz prve ruke možemo vidjeti da ova pandemija stavlja izvanredno opterećenje na regulatorni okvir i strukture na koje se naša industrija oslanjala desetljećima. Od inspekcija klase, inspekcija državnih lučkih kontrola, suhog veza i inspekcija SIRE; upravo je ovakav rigorozni pristup sigurnosti i rizicima učinio incidente na plovilima puno rijeđima u zadnjih deset godina. Kako se ekonomski utjecaj produbljuje, ne smijemo izgubiti iz vida važnost tih struktura u podupiranju sigurnosti posada i plovila.

Dok surađujemo kako bismo osigurali neposrednu zaštitu onima koji rade u lancu opskrbe, trebali bismo biti industrija koja se ponosi što je stala na stranu sigurnosti i dobrobiti onih koji rade na moru usred ove ljudske katastrofe.

Svi kompromisi i prekomjerna popustljivost koja se sada odnosi na sigurnost ili rizik mogu se činiti primamljivim i jednostavnim „brzim rješenjima“ za neposredne probleme. Međutim, postoji stvarni potencijal da će kratkotrajni prekid uzrokovati ozbiljna pitanja za sektor koja bi mogla spriječiti naš napredak u sigurnosti i upravljanju rizicima koji je teško zarađen u posljednjih dvadeset godina.

Trebamo biti ponosni što prijevoz nikada nije bio sigurniji, otvoreniji i sa više suradnje. Postoje fantastične tvrtke i udruge širom svijeta koje rade na otklanjanju naših trenutnih problema. Ovaj zajednički napor mora se nastaviti u narednim mjesecima.

RightShip također mora igrati ulogu u pronalaženju najboljih rješenja. U procesu smo istraživanja načina na koje možemo podržati sektor – i svakodnevno se upuštamo u duboke razgovore s vlasnicima brodova, operaterima, menadžerima i udrugama kako bismo osigurali da ta rješenja budu zaista reprezentativna za cijelo tržište.

Istražujemo načine za obnovu inspekcijskog postupka s obzirom na Covid-19, znajući da moramo postići ravnotežu između upravljanja rizikom i fleksibilnosti, gdje možemo, kako bismo pomogli vlasnicima i operaterima u održavanju standarda za njihova plovila i posade.

Covid-19 nedvojbeno predstavlja neviđeni izazov. Ali to također dovodi do oštrijeg fokusa na razloge zbog kojih imamo postojeće strukture i procese. Moramo zajedno raditi na pronalaženju rješenja koja će nam omogućiti da ispunimo svoju ključnu ulogu u lancu opskrbe.

Martin Crawford-Brunt, izvršni direktor Rightship-a upozorava da se ne ugrožava sigurnost tijekom trenutne krize jer bi to moglo unazaditi industriju u narednim godinama.

Covid-19 i njegov ekonomski utjecaj već su imali neviđeni učinak na naš sektor ali i ostatak svijeta. S obzirom da Clarksons očekuje 5% smanjenja trgovine morskim putem u 2020. godini – što je najveći pad tijekom zadnjih 35 godina – i prethodno nezamislivih ograničenja koja se postavljaju posadama i plovilima širom svijeta, jasno je da ćemo se suočiti s povijesnim izazovom u narednim danima, tjednima i mjesecima.

Kao što i mi u ovom sektoru previše dobro znamo, pomorstvo je nevidljiva životna snaga našeg svijeta; i sada je još važnije nego ikad prije u nabavi robe i zaliha tamo gdje su potrebne. Trebali bismo biti ponosni što igramo ulogu u globalnoj borbi protiv širenja Covid-19 i ublažavanju njegovog ekonomskog i društvenog utjecaja.

U kratkim tjednima od kada su zemlje širom svijeta dovedene u izolaciju, iz prve ruke možemo vidjeti da ova pandemija stavlja izvanredno opterećenje na regulatorni okvir i strukture na koje se naša industrija oslanjala desetljećima. Od inspekcija klase, inspekcija državnih lučkih kontrola, suhog veza i inspekcija SIRE; upravo je ovakav rigorozni pristup sigurnosti i rizicima učinio incidente na plovilima puno rijeđima u zadnjih deset godina. Kako se ekonomski utjecaj produbljuje, ne smijemo izgubiti iz vida važnost tih struktura u podupiranju sigurnosti posada i plovila.

Dok surađujemo kako bismo osigurali neposrednu zaštitu onima koji rade u lancu opskrbe, trebali bismo biti industrija koja se ponosi što je stala na stranu sigurnosti i dobrobiti onih koji rade na moru usred ove ljudske katastrofe.

Svi kompromisi i prekomjerna popustljivost koja se sada odnosi na sigurnost ili rizik mogu se činiti primamljivim i jednostavnim „brzim rješenjima“ za neposredne probleme. Međutim, postoji stvarni potencijal da će kratkotrajni prekid uzrokovati ozbiljna pitanja za sektor koja bi mogla spriječiti naš napredak u sigurnosti i upravljanju rizicima koji je teško zarađen u posljednjih dvadeset godina.

Trebamo biti ponosni što prijevoz nikada nije bio sigurniji, otvoreniji i sa više suradnje. Postoje fantastične tvrtke i udruge širom svijeta koje rade na otklanjanju naših trenutnih problema. Ovaj zajednički napor mora se nastaviti u narednim mjesecima.

RightShip također mora igrati ulogu u pronalaženju najboljih rješenja. U procesu smo istraživanja načina na koje možemo podržati sektor – i svakodnevno se upuštamo u duboke razgovore s vlasnicima brodova, operaterima, menadžerima i udrugama kako bismo osigurali da ta rješenja budu zaista reprezentativna za cijelo tržište.

Istražujemo načine za obnovu inspekcijskog postupka s obzirom na Covid-19, znajući da moramo postići ravnotežu između upravljanja rizikom i fleksibilnosti, gdje možemo, kako bismo pomogli vlasnicima i operaterima u održavanju standarda za njihova plovila i posade.

Covid-19 nedvojbeno predstavlja neviđeni izazov. Ali to također dovodi do oštrijeg fokusa na razloge zbog kojih imamo postojeće strukture i procese. Moramo zajedno raditi na pronalaženju rješenja koja će nam omogućiti da ispunimo svoju ključnu ulogu u lancu opskrbe.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Službene informacije

Foto / video