O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U luci Drage Dugovača se izvode radovi na obali uz koju će moći pristajati i manji kruzeri

Lučko područje u kojem se izvode radovi obuhvaća dio luke za odvijanje javnog pomorskog prometa te dio luke za komunalne vezove. Vrijednost projekta iznosi oko 24,6 milijuna kuna ili 19.675.963 kuna bez PDV, kazao je Davor Škibola, ravnatelj Županijske lučke uprave Zadar.

Radovi na uređenju obalnog pojasa u luci za javni promet lokalnog značaja Drage Dugovača, koji zajednički provode Županijska lučka uprava Zadar i Općina Pakoštane, započeli su krajem siječnja 2020., i usprkos epidemiji koronavirusa zasad se odvijaju prema planu. A kako bi se prije svega zaštitilo zdravlje, ali i odvijali građevinski radovi, građevinarci se pridržavaju uputa koje daje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Nacionalni stožer civilne zaštite kao i druge nadležne institucije. Prvenstveno se pridržavaju mjere fizičke udaljenosti.

– Lučko područje u kojem se izvode radovi obuhvaća dio luke za odvijanje javnog pomorskog prometa te dio luke za komunalne vezove. Vrijednost projekta iznosi oko 24,6 milijuna kuna ili 19.675.963 kuna bez PDV, a procijenjeno vrijeme izvođenja radova je 15 mjeseci, kazao je Davor Škibola, ravnatelj Županijske lučke uprave Zadar.

Izvoditelj radova je renomirana zagrebačka tvrtka PGP d.o.o., uslugu stručnog nadzora građenja vodi tvrtka Sto posto prirodno d.o.o. Zagreb, dok je glavni nadzorni inženjer dipl. ing. građ. Igor Pukec. Voditelj projekta građenja je dipl. ing. građ. Nikša Marković, ispred tvrtke IN – Stria d.o.o. Zagreb.

80 komunalnih vezova

– Izvode se radovi na prvoj fazi na uređenju obale u dužini oko 40 metara, širine sedam metara, koja će služiti da pristaju veći brodovi u obalnom linijskom prijevozu te manji kruzeri koji bi trebali gravitirati ovoj luci. Bit će i preko 80 komunalnih vezova, rekao je Škibola.

Dio luke namijenjen za obavljanje linijskog pomorskog prometa (operativni dio luke) predviđen je na sjevernom dijelu uvale. Na spomenutoj poziciji planira se realizacija privezne obale u smjeru sjeverozapad – jugoistok, duljine oko 38 metara.

– Isto tako i privezni gat za obostrano pristajanje, kod kojeg je unutrašnja obala duljine 45 metara te vanjska pristanišna obala, objašnjava Škibola.

Županijska lučka uprava trenutno radi ili su u ovoj godini završeni projekti sanacije obala i luka na čak osam lokacija u županiji, a radovi su vrijedni oko 200 milijuna kuna.

Gaz marine 13 metara

– Mi smo za projekt odradili sve infrastrukturne poteze, kanalizaciju, struju, vodu, a u suradnji sa Županijskom lučkom upravom, Zadarskom županijom i Ministarstvom mora prometa i infrastrukture u tijeku je onaj dio pomorske infrastrukture, poručio je Milivoj Kurtov, načelnik Pakoštana.

Drage su, kaže on, zasigurno jedino mjesto na moru koje nema niti jednog jedinog četvornog metra rive.

– Općina Pakoštane će u luku Drage Dugovača uložiti četiri milijuna kuna, Zadarska županija dva milijuna dok će ostatak sredstava osigurati ŽLU Zadar i resorno ministarstvo. Prostor je povoljan za marinu, dubine su dovoljne, oko 13 metara dubine je na mjestu gdje je predviđena marina, temeljit je Kurtov.

Ispod postojeće javne ceste prema moru, kaže on, planirana je mjesna riva, kao javni prostor od posebnog značaja za mjesto Drage.

– Ukupna duljina mjesne rive iznosit će oko 280 metara. Širina hodnog dijela obalne šetnice iznosi tri metra, a s istočne strane planiran je i kontinuirani zeleni pojas širine dva metara, kazao je Kurtov.

Lučko područje u kojem se izvode radovi obuhvaća dio luke za odvijanje javnog pomorskog prometa te dio luke za komunalne vezove. Vrijednost projekta iznosi oko 24,6 milijuna kuna ili 19.675.963 kuna bez PDV, kazao je Davor Škibola, ravnatelj Županijske lučke uprave Zadar.

Radovi na uređenju obalnog pojasa u luci za javni promet lokalnog značaja Drage Dugovača, koji zajednički provode Županijska lučka uprava Zadar i Općina Pakoštane, započeli su krajem siječnja 2020., i usprkos epidemiji koronavirusa zasad se odvijaju prema planu. A kako bi se prije svega zaštitilo zdravlje, ali i odvijali građevinski radovi, građevinarci se pridržavaju uputa koje daje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Nacionalni stožer civilne zaštite kao i druge nadležne institucije. Prvenstveno se pridržavaju mjere fizičke udaljenosti.

– Lučko područje u kojem se izvode radovi obuhvaća dio luke za odvijanje javnog pomorskog prometa te dio luke za komunalne vezove. Vrijednost projekta iznosi oko 24,6 milijuna kuna ili 19.675.963 kuna bez PDV, a procijenjeno vrijeme izvođenja radova je 15 mjeseci, kazao je Davor Škibola, ravnatelj Županijske lučke uprave Zadar.

Izvoditelj radova je renomirana zagrebačka tvrtka PGP d.o.o., uslugu stručnog nadzora građenja vodi tvrtka Sto posto prirodno d.o.o. Zagreb, dok je glavni nadzorni inženjer dipl. ing. građ. Igor Pukec. Voditelj projekta građenja je dipl. ing. građ. Nikša Marković, ispred tvrtke IN – Stria d.o.o. Zagreb.

80 komunalnih vezova

– Izvode se radovi na prvoj fazi na uređenju obale u dužini oko 40 metara, širine sedam metara, koja će služiti da pristaju veći brodovi u obalnom linijskom prijevozu te manji kruzeri koji bi trebali gravitirati ovoj luci. Bit će i preko 80 komunalnih vezova, rekao je Škibola.

Dio luke namijenjen za obavljanje linijskog pomorskog prometa (operativni dio luke) predviđen je na sjevernom dijelu uvale. Na spomenutoj poziciji planira se realizacija privezne obale u smjeru sjeverozapad – jugoistok, duljine oko 38 metara.

– Isto tako i privezni gat za obostrano pristajanje, kod kojeg je unutrašnja obala duljine 45 metara te vanjska pristanišna obala, objašnjava Škibola.

Županijska lučka uprava trenutno radi ili su u ovoj godini završeni projekti sanacije obala i luka na čak osam lokacija u županiji, a radovi su vrijedni oko 200 milijuna kuna.

Gaz marine 13 metara

– Mi smo za projekt odradili sve infrastrukturne poteze, kanalizaciju, struju, vodu, a u suradnji sa Županijskom lučkom upravom, Zadarskom županijom i Ministarstvom mora prometa i infrastrukture u tijeku je onaj dio pomorske infrastrukture, poručio je Milivoj Kurtov, načelnik Pakoštana.

Drage su, kaže on, zasigurno jedino mjesto na moru koje nema niti jednog jedinog četvornog metra rive.

– Općina Pakoštane će u luku Drage Dugovača uložiti četiri milijuna kuna, Zadarska županija dva milijuna dok će ostatak sredstava osigurati ŽLU Zadar i resorno ministarstvo. Prostor je povoljan za marinu, dubine su dovoljne, oko 13 metara dubine je na mjestu gdje je predviđena marina, temeljit je Kurtov.

Ispod postojeće javne ceste prema moru, kaže on, planirana je mjesna riva, kao javni prostor od posebnog značaja za mjesto Drage.

– Ukupna duljina mjesne rive iznosit će oko 280 metara. Širina hodnog dijela obalne šetnice iznosi tri metra, a s istočne strane planiran je i kontinuirani zeleni pojas širine dva metara, kazao je Kurtov.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here