O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Projekt “Pomorsko je dobro” dobitnik je Grand PRix-a 2020. godine

Projekt “Pomorsko je dobro” Splitsko-dalmatinske županije dobitnik je ovogodišnje nagrade Grand PRix 2020. u kategoriji odnosa s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi koju svake godine dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ). Radi se o najprestižnijoj nagradi u svijetu odnosa s javnošću u Republici Hrvatskoj.

“Pomorsko je dobro” inovativan je i u Hrvatskoj jedinstven projekt Splitsko-dalmatinske županije (SDŽ) kojeg provodi Upravni odjel za turizam i pomorstvo SDŽ s ciljem potpuno transparentnog, odgovornog i učinkovitog upravljanja pomorskim dobrom, podrške jedinicama lokalne samouprave i uvođenja reda nad tim vrijednim resursom, kao i njegove zaštite i očuvanja.

Komunikacijska strategija projekta “Pomorsko je dobro” obuhvaća aktivnosti na edukaciji i informiranju zainteresirane i stručne javnosti kao i poticanje građanskog aktivizma kroz osobni angažman ili nevladine udruge civilnog društva za prijavu devastacija i sprječavanje korištenja pomorskog dobra bez pravne osnove.Tijekom njegove realizacije koja je započela u veljači 2019. godine osnivanjem web portala, projekt je polučio izvrsne rezultate zahvaljujući zajedničkoj komunikaciji i suradnji s građanima, državnom upravom i tijelima lokalne samouprave.

Nositelj projekta je Upravni odjel za pomorstvo i turizam na čelu s pročelnikom Stipom Čogeljom, dok je voditeljica projekta Matea Dorčić uz stručnu suradnju Marije Tine Hauptmann (Arhidom) i Tomislava Zovića (Klikeri).

Projekt “Pomorsko je dobro” Splitsko-dalmatinske županije dobitnik je ovogodišnje nagrade Grand PRix 2020. u kategoriji odnosa s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi koju svake godine dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ). Radi se o najprestižnijoj nagradi u svijetu odnosa s javnošću u Republici Hrvatskoj.

“Pomorsko je dobro” inovativan je i u Hrvatskoj jedinstven projekt Splitsko-dalmatinske županije (SDŽ) kojeg provodi Upravni odjel za turizam i pomorstvo SDŽ s ciljem potpuno transparentnog, odgovornog i učinkovitog upravljanja pomorskim dobrom, podrške jedinicama lokalne samouprave i uvođenja reda nad tim vrijednim resursom, kao i njegove zaštite i očuvanja.

Komunikacijska strategija projekta “Pomorsko je dobro” obuhvaća aktivnosti na edukaciji i informiranju zainteresirane i stručne javnosti kao i poticanje građanskog aktivizma kroz osobni angažman ili nevladine udruge civilnog društva za prijavu devastacija i sprječavanje korištenja pomorskog dobra bez pravne osnove.Tijekom njegove realizacije koja je započela u veljači 2019. godine osnivanjem web portala, projekt je polučio izvrsne rezultate zahvaljujući zajedničkoj komunikaciji i suradnji s građanima, državnom upravom i tijelima lokalne samouprave.

Nositelj projekta je Upravni odjel za pomorstvo i turizam na čelu s pročelnikom Stipom Čogeljom, dok je voditeljica projekta Matea Dorčić uz stručnu suradnju Marije Tine Hauptmann (Arhidom) i Tomislava Zovića (Klikeri).

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video