O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prijevoz ogromne naftne platforme – Mega Transport

Naftnu platformu po svijetu vuče samo jedan tegljač.

Potpuno nova platforma, vrijedna 500 milijuna dolara, mora stići iz Južne Koreje u Europu. Problem: Prevelika je za heavy transport vessel. Rješenje: vući će je. Jednim jedinim tugom. To je pravi Mega Transport, preko pola svijeta i to sve u samo 90 dana.

Mega prijevoz započinje u Ulsan-u u Južnoj Koreji gdje je West Bollsta građena 6 godina – i sada je spremna za svoje mjesto rada. Ali kako isporučiti ovu zvijer? Duga je 123 metra i široka 76 metara. Njena najveća dubina bušenja: nevjerojatnih 12 kilometara! Platforma će biti transportirana običnim načinom. Iznenađujuće je da je prilično mala vrsta broda najbolja za posao: ALP Striker – jedan od najjačih oceanskih tegljača na svijetu.

ALP Striker će vući bušilicu preko oceana na čeličnim kablovima debljine ruke. Toliko su teški da ih može pomicati samo brodska dizalica. Samo spajanje tegljača i platforme traje čitav dan.Nakon što se platforma dovuče do tegljača, kreću na nikad viđen put: oko Rta dobre nade. Navigacija, gusari, vjetar i valovi – na putu su brojni nepredvidivi izazovi. Nakon što su ih sve savladali, vidi se odredište: Kanarski otoci.

Naftnu platformu po svijetu vuče samo jedan tegljač.

Potpuno nova platforma, vrijedna 500 milijuna dolara, mora stići iz Južne Koreje u Europu. Problem: Prevelika je za heavy transport vessel. Rješenje: vući će je. Jednim jedinim tugom. To je pravi Mega Transport, preko pola svijeta i to sve u samo 90 dana.

Mega prijevoz započinje u Ulsan-u u Južnoj Koreji gdje je West Bollsta građena 6 godina – i sada je spremna za svoje mjesto rada. Ali kako isporučiti ovu zvijer? Duga je 123 metra i široka 76 metara. Njena najveća dubina bušenja: nevjerojatnih 12 kilometara! Platforma će biti transportirana običnim načinom. Iznenađujuće je da je prilično mala vrsta broda najbolja za posao: ALP Striker – jedan od najjačih oceanskih tegljača na svijetu.

ALP Striker će vući bušilicu preko oceana na čeličnim kablovima debljine ruke. Toliko su teški da ih može pomicati samo brodska dizalica. Samo spajanje tegljača i platforme traje čitav dan.Nakon što se platforma dovuče do tegljača, kreću na nikad viđen put: oko Rta dobre nade. Navigacija, gusari, vjetar i valovi – na putu su brojni nepredvidivi izazovi. Nakon što su ih sve savladali, vidi se odredište: Kanarski otoci.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here