O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Više zaraženih, više otkazanih krstarenja: Mali brodari Jadrana bore se s padom rezervacija

Za sada je krenuo manji dio flote malih kruzera na Jadranu, njih 15-ak posto, reći će Arsen Ercegović, predsjednik Hrvatske udruge privatnih brodara HGK, dodajući kako su prvi počeli ploviti 20. lipnja.

„Vozi se otprilike na pola kapaciteta, to su uglavnom gosti koji su bukirali ranije i jednostavno nisu otkazali. Nadamo se da će se kroz kraj srpnja i tijekom kolovoza pokrenuti još neki buking i da će naše kolege, koji do sada nisu uopće isplovljavali, također nešto odraditi” kazao je Ercegović, navodeći kako su na brodovima uglavnom gosti s bližih tržišta poput Njemačke, Austrije ili Švicarske, piše Novi List. Brodari koji su imali većinom goste s daljih tržišta i koji su oslonjeni na aviolinije, u većem su problemu jer su ta tržišta otpala.

„U najboljem slučaju i mi koji smo malo ranije počeli, odradit ćemo čisto za preživjeti zimu, a i radimo i za ukupnu sliku hrvatskog turizma, da pokažemo da brodovi plove. A gosti su zadovoljni, nemaju razloga biti nezadovoljni.“

Čak su u prednosti s obzirom na to da u ovoj situaciji, s obzirom na to da se plovi s manjim kapacitetom, imaju veći komfor, manje su gužve po lukama, dodao je predsjednik Udruge navodeći kako brodari strahuju kako će se situacija s koronom, ako se produži do prosinca ili početka 2012., odraziti i na iduću sezonu.

Međutim, unatoč krizi, rijetko tko daje jeftiniji vez u luci. Državne lučke uprave su izašle u susret, međutim, županijske nemaju sluha da bi smanjile svoje cijene.

Otkazi rezervacija, sukladno vijestima o epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj, svakodnevica su s kojima se svakodnevno bore i agencije za mali kruzing na Jadranu među kojima su najveće opatijska Katarina line te minhenska ID Riva Tours.

S kakvim sve ograničenjima se susreću agencije, pojasnila je Anamaria Hauptfeld Schweitzer, voditeljica segmenta kruzinga u opatijskom Katarina lineu.

„Situacija se mijenja iz dana u dan. Kao što se mijenja broj zaraženih, tako se mijenjaju i rezervacije. Primjerice, 25. srpnja smo imali iz Opatije na polasku 15 putnika, i to na jednom od naših ekskluzivnih brodova. To je nerentabilan broj putnika, ali odlučili smo odraditi polazak. Međutim, u međuvremenu je belgijska vlada Hrvatsku uvrstila na narančastu listu, i automatski nam je otpalo osam putnika. Isto tako, za jesen smo imali najava više grupa iz Velike Britanije, međutim, prije nekoliko dana je njihova vlada donijela preporuku za krstarenja.

Većinom se to odnosi na velike kruzere, ali smo samim time i mi potpali pod ovu preporuku i putnik s kruzera ne može uplatiti putno osiguranje, a ako se tu razboli, neće mu biti pokriveni troškovi liječenja. Osim toga, tu su i otkazi letova i slično.“

„To su neke stvari koje nas koče i kod putnika koji žele doći. Tako da se iz dana u dan nešto mijenja i jako je teško raditi. Svjesni smo da ćemo nešto morati odraditi uz puno troškova, ali uvijek se nadamo da će biti bolje.“

Članak u cijelosti pročitajte ovdje.

Za sada je krenuo manji dio flote malih kruzera na Jadranu, njih 15-ak posto, reći će Arsen Ercegović, predsjednik Hrvatske udruge privatnih brodara HGK, dodajući kako su prvi počeli ploviti 20. lipnja.

„Vozi se otprilike na pola kapaciteta, to su uglavnom gosti koji su bukirali ranije i jednostavno nisu otkazali. Nadamo se da će se kroz kraj srpnja i tijekom kolovoza pokrenuti još neki buking i da će naše kolege, koji do sada nisu uopće isplovljavali, također nešto odraditi” kazao je Ercegović, navodeći kako su na brodovima uglavnom gosti s bližih tržišta poput Njemačke, Austrije ili Švicarske, piše Novi List. Brodari koji su imali većinom goste s daljih tržišta i koji su oslonjeni na aviolinije, u većem su problemu jer su ta tržišta otpala.

„U najboljem slučaju i mi koji smo malo ranije počeli, odradit ćemo čisto za preživjeti zimu, a i radimo i za ukupnu sliku hrvatskog turizma, da pokažemo da brodovi plove. A gosti su zadovoljni, nemaju razloga biti nezadovoljni.“

Čak su u prednosti s obzirom na to da u ovoj situaciji, s obzirom na to da se plovi s manjim kapacitetom, imaju veći komfor, manje su gužve po lukama, dodao je predsjednik Udruge navodeći kako brodari strahuju kako će se situacija s koronom, ako se produži do prosinca ili početka 2012., odraziti i na iduću sezonu.

Međutim, unatoč krizi, rijetko tko daje jeftiniji vez u luci. Državne lučke uprave su izašle u susret, međutim, županijske nemaju sluha da bi smanjile svoje cijene.

Otkazi rezervacija, sukladno vijestima o epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj, svakodnevica su s kojima se svakodnevno bore i agencije za mali kruzing na Jadranu među kojima su najveće opatijska Katarina line te minhenska ID Riva Tours.

S kakvim sve ograničenjima se susreću agencije, pojasnila je Anamaria Hauptfeld Schweitzer, voditeljica segmenta kruzinga u opatijskom Katarina lineu.

„Situacija se mijenja iz dana u dan. Kao što se mijenja broj zaraženih, tako se mijenjaju i rezervacije. Primjerice, 25. srpnja smo imali iz Opatije na polasku 15 putnika, i to na jednom od naših ekskluzivnih brodova. To je nerentabilan broj putnika, ali odlučili smo odraditi polazak. Međutim, u međuvremenu je belgijska vlada Hrvatsku uvrstila na narančastu listu, i automatski nam je otpalo osam putnika. Isto tako, za jesen smo imali najava više grupa iz Velike Britanije, međutim, prije nekoliko dana je njihova vlada donijela preporuku za krstarenja.

Većinom se to odnosi na velike kruzere, ali smo samim time i mi potpali pod ovu preporuku i putnik s kruzera ne može uplatiti putno osiguranje, a ako se tu razboli, neće mu biti pokriveni troškovi liječenja. Osim toga, tu su i otkazi letova i slično.“

„To su neke stvari koje nas koče i kod putnika koji žele doći. Tako da se iz dana u dan nešto mijenja i jako je teško raditi. Svjesni smo da ćemo nešto morati odraditi uz puno troškova, ali uvijek se nadamo da će biti bolje.“

Članak u cijelosti pročitajte ovdje.

Što nas pokreće