„Spavao sam u šumi. Ne znam gdje su spavali ostali putnici, jer brod jednostavno nije došao. Nitko nam ništa ne govori. Čini se da je naš katamaran ‘Bišovo’ u kvaru. Hodamo obezglavljeni po Malom Lošinju, ima ovdje i djece i stranaca“ – opisivao je situaciju Benjamin Polak, koji je „zapeo“, s ostalim putnicima, na Malom Lošinju jer njihovog katamarana – nema.
Katamaran „Biševo“, u vlasništvu splitske tvrtke Catamaran Line, trebao je iz Malog Lošinja za Pulu isploviti u ponedjeljak u 19 sati, piše Zadarski.hr.
„Stajali smo, nas dvadesetak, onako, s dosta prtljage, i čekali katamaran. Ni slutili nismo što nas čeka. Brod jednostavno nije došao. Ljudi su se pogledavali, djeca su bila nervozna, stranci gotovo u šoku. Je li moguće da u eri interneta, iz tvrtke koja ima popis putnika, nitko nije našao način da nam dojavi da katamaran uopće neće doći?! I da moramo ostati na Malom Lošinju? Ja sam spavao u šumi, vjerujte, ne znam kako su se drugi snašli jer smještaja baš i nema“ – kazao je Benjamin Polak.
Tek nakon dužeg vremena pojavio se na pristaništu policijski brod, kaže Polak, te je policajac, naglasivši da im informaciju daje neslužbeno, kazao da je ‘Bišovo’ u kvaru, te da nije ni isplovio iz Pule prema Zadru. Katamaran, kojega su u Malom Lišinju čekali u ponedjeljak navečer, uopće nije ni bio u Zadru, odakle je trebao krenuti prema Puli, već je u Puli stajao u kvaru. Linija inače plovi Zadar-Silba-Mali Lošinj-Susak-Unije-Pula, te istom putanjom natrag.
„Bio sam šokiran. Brod kojega smo čekali iz Zadra nije ni krenuo iz Pule. No više sam bio šokiran indolentnošću i ignorancijom tvrtke koja nije našla načina da ljude o tome obavijesti. I mi smo turistička zemlja?“ – ogorčen je Puljanin Benjamin Polak, kojeg, skupa s ostalim putnicima, čeka još jedna noć u šumi na Malom Lošinju. Katamaran, naime, po redu plovidbe, u Mali Lošinj treba doći tek u srijedu u 19 sati.
„Catamaran Line ima koncesiju za ovu liniju, i subvencionirani su od države. Znači, ovo je redovna linija, ako je brod u kvaru logično je da se šalje drugi. Obratio sam se i Agenciji za obalni linijski pomorski promet, zvao sam i Catamaran line u Split, gdje su mi rekli da je obavijest objavljena na HAK-u. Pa tamo je samo pisalo da je „katamaranska linija Pula-Zadar-Pula u prekidu“. Što to meni znači, svim putnicima od Zadra do Pule? Gdje je drugi katamaran? Gdje je odgovornost?“ – kazao je ogorčeni Benjamin Polak, koji ne može shvatiti da se ljude može tako ostaviti na pristaništu da čekaju katamaran za koji se zna da neće ni doći, no putnike o tome ne obavještava nitko.
Što se točno dogodilo s katamaranom “Bišovo” i zbog čega nije stigao u Mali Lošinj, objašnjava Igor Lučić iz tvrtke “Catamaran Line”.
„Katamaran je izašao iz Pule i ostao u kvaru. Riječ je o kvaru na visokotlačnoj pumpi goriva jednog od motora. Nije riječ o kardinalnom problemu, ali nismo mogli prijeći toliko veliku relaciju odnosno cijeli put. Odmah po saznanju problema smo putem službenih kanala te naše web i Facebook stranice objavili kako katamaran ne može isploviti po plovidbenom redu. Obavijestili smo i ostale agencije koje prodaju karte kako bi znale to prenijeti putnicima“ – kazao je Lučić.
Na upit Zadarskog zbog čega nije bila organizirana zamjenska linija, Lučić je istaknuo kako se to ne može organizirati isti dan.
„Zamjenski brod se teoretski ne može osigurati za isti dan jer su ti brodovi na drugim zadacima. Zamjenski brod se treba osigurati za sljedeću narednu plovidbu, a ne za isti dan. Mi smo u najkraćem roku obavijestili Agenciju za obalni linijski pomorski promet, kako bi osigurali zamjenski brod koji će u srijedu ispoloviti po plovidbenom redu. Što se tiče povrata novca ili dodatnih troškova koje su putnici imali, mi ćemo stati iza toga i to nije sporno niti upitno. Naša agencija će snositi sve troškove. Već nas je kontaktiralo nekoliko putnika koji su trebali katamaranom “Bišovo” u ponedjeljak isploviti iz Malog Lošinja te su dobili povrat novca za sve, bez ikakvih problema. Još jednom želim istaknuti da nam je žao što se ovo dogodilo“ – za kraj je rekao Lučić iz tvrtke “Catamaran Line”.