O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

NOVO PORINUĆE U RADEŽU – Pri kraju je prva faza gradnje luksuznog broda MV Anthea

Pri kraju je prva faza gradnje luksuznog broda MV Anthea u Korčulanskom brodogradilištu Radež. Naručitelj broda, Kriljanin Ante Rakuljić, je brzinski izdefinirao da je brod dužine 52 m te širine 8,5 m s gazom od 3 m, piše Dalmacija Danas. Nosivosti je 499 GT. Brod će imati dva porivna stroja svaki po 500 KS te 4 generatora „struje“.

Foto: D.D.

Brod će biti opremljen s 10 luksuznih kabina za smještaj 20 gostiju koje će opsluživati 11 članova posade. Nakon porinuća koje se očekuje danas, 24. kolovoza, u Bristvi, brod će biti otegljen u matičnu luku Krilo Jesenice, gdje će popularni brodar organizirati bogati domjenak za visoke uzvanike.

Foto: D.D.

Nakon „krštenja“ MV Anthea će se nastaviti opremati u Krilu, te početkom travnja 2021. godine  dočekati prve goste. Ante Rakuljić je istakao da je njegova MV Anthea prva od 6 brodova njegove flote, kojom ima u planu zagospodariti Jadranom u ovom „JET SET businessu“. Uz ovakav porast gradnje brodova Rakuljiću i drugim Kriljanima će itekako dobro doći već najavljeno proširenje luke koje se predviđa skoro sve do Dugog Rata.

Pri kraju je prva faza gradnje luksuznog broda MV Anthea u Korčulanskom brodogradilištu Radež. Naručitelj broda, Kriljanin Ante Rakuljić, je brzinski izdefinirao da je brod dužine 52 m te širine 8,5 m s gazom od 3 m, piše Dalmacija Danas. Nosivosti je 499 GT. Brod će imati dva porivna stroja svaki po 500 KS te 4 generatora „struje“.

Foto: D.D.

Brod će biti opremljen s 10 luksuznih kabina za smještaj 20 gostiju koje će opsluživati 11 članova posade. Nakon porinuća koje se očekuje danas, 24. kolovoza, u Bristvi, brod će biti otegljen u matičnu luku Krilo Jesenice, gdje će popularni brodar organizirati bogati domjenak za visoke uzvanike.

Foto: D.D.

Nakon „krštenja“ MV Anthea će se nastaviti opremati u Krilu, te početkom travnja 2021. godine  dočekati prve goste. Ante Rakuljić je istakao da je njegova MV Anthea prva od 6 brodova njegove flote, kojom ima u planu zagospodariti Jadranom u ovom „JET SET businessu“. Uz ovakav porast gradnje brodova Rakuljiću i drugim Kriljanima će itekako dobro doći već najavljeno proširenje luke koje se predviđa skoro sve do Dugog Rata.

Što nas pokreće