O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Posada broda Lučke kapetanije snimljena u opuštenoj zabavi na službenom plovilu – “Jelo se, pilo, bančilo i kupalo, dolazile su i šinjorine u toplesu”

Čitatelj portala Morski.hr  je prošlu nedjelju, 13. rujna, svjedočio prilično opuštenom ponašanju na službenom brodu Lučke kapetanije ‘Pojišan’, te plovilu koje je bilo izravno privezano za službeni brod Lučke kapetanije Split.

„Jelo se, pilo, bančilo i kupalo. To je bilo u nedjelju u podne. Na brodu kapetanije je bilo njih 5-6, ali na drugom brodu su bile neke šinjorine u toplesu privezane i dolazile su na brod od kapetanije isto. Tu je bilo još nekoliko usidrenih brodova, a bio je čak i jedan sa skuterom koji je prolazio par metara od kupača i izvukao ga na plažu, odmah do mene“ – ispričao je čitatelj koji ne može vjerovati neprimjerenom ponašanju kakvom je svjedočio od strane službenih osoba.

Čitatelja je zanimalo smiju li se brodovi tako sidriti, no uz ‘vesele’ prizore to je pitanje palo u drugi plan.

Što se sidrenja tiče, ono je dozvoljeno svuda gdje to izričito nije zabranjeno, a kako je sve to jasno označeno u peljarima, nema nikakvog razloga da sidrenje poput ovog na slikama nije dozvoljeno.

Foto: Jakov Filipović / Morski.hr

Ipak, lučke kapetanije su sukladno propisima te koje naposljetku utvrđuju je li plovni objekt usidren na propisan način, dakle, je li na plovnom putu, unutar granica sidrišta, ima li posadu, poštuje li znakove zabrane sidrenja i je li usidren na podmorski kabel ili cjevovod ili bilo kakvu podmorsku infrastrukturu koja je obilježena na pomorskim kartama i na obali.

Sidriti se može i van označenih sidrišta, unutar spojnice dvaju istaknutih rtova, dakle svugdje gdje nije zabranjeno i gdje ne ometa sigurnost plovidbe. Dakle, sidrenje ovdje ne bi trebalo biti sporno – pojašnjavaju s portala Morski.hr te napominju:

„Ono što jest sporno je vrlo neugodna činjenica da je na službeni brod jedne Lučke kapetanije privezan civilni brod koji nije u kvaru ili nevolji, a civili, u ovom slučaju djevojke u toplesu uz zabavu, jelo, piće i kupanje, u opuštenoj atmosferi prelaze s jednog broda na drugi, dok posada broda to iz nekog razloga odobrava, čak štoviše, u tome na ovaj način i sudjeluje.“

Upit je, od strane portala, poslan kapetanu Lučke kapetanije Split, Željku Kušteru, koji je provjerio o čemu se radi, pa im usmeno odgovorio, a onda i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, koji su potvrdili njegove navode.

Pisani odgovor iz Ministarstva prenosimo u cijelosti:

„Prema zaprimljenom odgovoru možemo vas obavijestiti da je dana 13.09.2020.  (nedjelja) brod Pojišan bio angažiran na osiguranju maratona „Na drugu obalu s osmjehom na licu“ za djecu s posebnim potrebama u organizaciji udruge „Dlan o dlan“. Maraton je započeo u 9:00 sati i trajao je do 11:00 sati na dionici Rt Marjana (Institut) do Čiova (Slatine).

Nakon obavljanja ove zadaće posada je imala pauzu za ručak tijekom koje niti jedan član posade nije napustio brod i cijelo vrijeme su svi bili propisno obučeni u službene odore.

Vezano za ostale navode iz upita nadležna Uprava sigurnosti plovidbe provest će postupak utvrđivanja svih okolnosti događaja“ – stoji u odgovoru iz Ministarstva mora.

Čitatelj portala Morski.hr  je prošlu nedjelju, 13. rujna, svjedočio prilično opuštenom ponašanju na službenom brodu Lučke kapetanije ‘Pojišan’, te plovilu koje je bilo izravno privezano za službeni brod Lučke kapetanije Split.

„Jelo se, pilo, bančilo i kupalo. To je bilo u nedjelju u podne. Na brodu kapetanije je bilo njih 5-6, ali na drugom brodu su bile neke šinjorine u toplesu privezane i dolazile su na brod od kapetanije isto. Tu je bilo još nekoliko usidrenih brodova, a bio je čak i jedan sa skuterom koji je prolazio par metara od kupača i izvukao ga na plažu, odmah do mene“ – ispričao je čitatelj koji ne može vjerovati neprimjerenom ponašanju kakvom je svjedočio od strane službenih osoba.

Čitatelja je zanimalo smiju li se brodovi tako sidriti, no uz ‘vesele’ prizore to je pitanje palo u drugi plan.

Što se sidrenja tiče, ono je dozvoljeno svuda gdje to izričito nije zabranjeno, a kako je sve to jasno označeno u peljarima, nema nikakvog razloga da sidrenje poput ovog na slikama nije dozvoljeno.

Foto: Jakov Filipović / Morski.hr

Ipak, lučke kapetanije su sukladno propisima te koje naposljetku utvrđuju je li plovni objekt usidren na propisan način, dakle, je li na plovnom putu, unutar granica sidrišta, ima li posadu, poštuje li znakove zabrane sidrenja i je li usidren na podmorski kabel ili cjevovod ili bilo kakvu podmorsku infrastrukturu koja je obilježena na pomorskim kartama i na obali.

Sidriti se može i van označenih sidrišta, unutar spojnice dvaju istaknutih rtova, dakle svugdje gdje nije zabranjeno i gdje ne ometa sigurnost plovidbe. Dakle, sidrenje ovdje ne bi trebalo biti sporno – pojašnjavaju s portala Morski.hr te napominju:

„Ono što jest sporno je vrlo neugodna činjenica da je na službeni brod jedne Lučke kapetanije privezan civilni brod koji nije u kvaru ili nevolji, a civili, u ovom slučaju djevojke u toplesu uz zabavu, jelo, piće i kupanje, u opuštenoj atmosferi prelaze s jednog broda na drugi, dok posada broda to iz nekog razloga odobrava, čak štoviše, u tome na ovaj način i sudjeluje.“

Upit je, od strane portala, poslan kapetanu Lučke kapetanije Split, Željku Kušteru, koji je provjerio o čemu se radi, pa im usmeno odgovorio, a onda i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, koji su potvrdili njegove navode.

Pisani odgovor iz Ministarstva prenosimo u cijelosti:

„Prema zaprimljenom odgovoru možemo vas obavijestiti da je dana 13.09.2020.  (nedjelja) brod Pojišan bio angažiran na osiguranju maratona „Na drugu obalu s osmjehom na licu“ za djecu s posebnim potrebama u organizaciji udruge „Dlan o dlan“. Maraton je započeo u 9:00 sati i trajao je do 11:00 sati na dionici Rt Marjana (Institut) do Čiova (Slatine).

Nakon obavljanja ove zadaće posada je imala pauzu za ručak tijekom koje niti jedan član posade nije napustio brod i cijelo vrijeme su svi bili propisno obučeni u službene odore.

Vezano za ostale navode iz upita nadležna Uprava sigurnosti plovidbe provest će postupak utvrđivanja svih okolnosti događaja“ – stoji u odgovoru iz Ministarstva mora.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Službene informacije

Foto / video